-------------------------------------------------------
> Det er ekstra sjovt når man går ind i SPAR
> butikker i England eller Spanien... folk kommer
> squ op til dig og spørger om prisen på marineret
> kylling filet
Det minder mig om da jeg var på Gran Canaria i november. Der handlede vi også i den lokale Spar, og søreme om kassedamen ikke røg op som et krydsermisil og hentede resten af personalet for at de skulle se trøjen. Der stod en pæn række kunder bag mig og det var ligefør jeg var halvflov ((-:
Prøvede at sige noget med om jeg kunne få rabat, men hun forstod desværre ikke engelsk )-:
Iøvrigt er den sølvfarvede trøje næsten lige så i øjenfaldende, den har jeg dog med Midtbank-reklamen så den har ikke affødt kaos i Spar-butikkerne... (-;
Den gamle FCM trøje havde jeg også en sjov oplevelse med på den honduranske ø Roatan (Isla de la Bahia) i Caribien, der var en flok englændere som var helt sikre på vi holdt med samme klub, så der må være en klub derovre der har haft samme trøje (-:
Og så er der Ulvejakken som Knudsen og jeg fik lavet en stak af i sin tid, den var et kæmpe hit da jeg havde den med i Holland. Gudfader hvor fik jeg mange kommentarer om hvor fed den var. Men det er jo også kvali når Ravnen og Knudsen har været indeover (-;
Andre med trøjehistorier?