Ny spillertrøje...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Trøje historier

Indlæg af Ravnen »

MikeBruski skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er ekstra sjovt når man går ind i SPAR
> butikker i England eller Spanien... folk kommer
> squ op til dig og spørger om prisen på marineret
> kylling filet ;-)

Det minder mig om da jeg var på Gran Canaria i november. Der handlede vi også i den lokale Spar, og søreme om kassedamen ikke røg op som et krydsermisil og hentede resten af personalet for at de skulle se trøjen. Der stod en pæn række kunder bag mig og det var ligefør jeg var halvflov ((-:

Prøvede at sige noget med om jeg kunne få rabat, men hun forstod desværre ikke engelsk )-:

Iøvrigt er den sølvfarvede trøje næsten lige så i øjenfaldende, den har jeg dog med Midtbank-reklamen så den har ikke affødt kaos i Spar-butikkerne... (-;

Den gamle FCM trøje havde jeg også en sjov oplevelse med på den honduranske ø Roatan (Isla de la Bahia) i Caribien, der var en flok englændere som var helt sikre på vi holdt med samme klub, så der må være en klub derovre der har haft samme trøje (-:

Og så er der Ulvejakken som Knudsen og jeg fik lavet en stak af i sin tid, den var et kæmpe hit da jeg havde den med i Holland. Gudfader hvor fik jeg mange kommentarer om hvor fed den var. Men det er jo også kvali når Ravnen og Knudsen har været indeover (-;

Andre med trøjehistorier?

YahooSeeker [Bot]

Re: Trøje historier

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg har da en lille en til dig: Folk smilte lumsk til mig da jeg rendte rundt med min Midtjylland hue mandag for 8 dage siden herovre i København... Wonder why. ;-)

Iøvrigt tror jeg de der englændere var fra Charlton. ;-) :-D

YahooSeeker [Bot]

Hvis trøjefarven er så vigtig, og netop HVID er sagen hvorfor så ikke melde jer ind i FCK, her er det FCM og en fantastisk flot spilledragt og ikke mindst FCM det drejer sig om. STØT DE SORTE ULVE FCM for ever

Lissau

Indlæg af Lissau »

Tror der ligger en del historier ude i blandt fansene og venter på at blive fortalt.

Jeg har fornylig været i Polen og havde den omtalte FCM-Jakke med dernede. Og blev spurgt af flere hvordan det gik med mit hold Polonia ..... :-)

Men var da vist også dem, der var inde på ulvegraven for nogle uger siden. :-D

YahooSeeker [Bot]

Ang. den der FCM jakke, er det en man kan købe et sted?

/Damsgaard

Lissau

Indlæg af Lissau »

NEj... De blev kun lavet engang og var derfor et engangs tilbud...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Skovsen skrev:
> Hvis trøjefarven er så vigtig, og netop HVID er
> sagen hvorfor så ikke melde jer ind i FCK, her er
> det FCM og en fantastisk flot spilledragt og ikke
> mindst FCM det drejer sig om. STØT DE SORTE ULVE
> FCM for ever

Hvorfor svarer du det til mit indlæg???

YahooSeeker [Bot]

Re: Ny spillertrøje...

Det var nok svar på det med jakken!!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Lissau skrev:
> NEj... De blev kun lavet engang og var derfor et
> engangs tilbud...

Nemlig. Det var også før at A-tex vågnede op og begyndte at lave en smule merchandise. Men de har dog stadig ikke en jakke i sortimentet, medmindre en træningstrøje kan bruges.

Ravnen

Re: Ny spillertrøje...

Indlæg af Ravnen »

Lindved skrev:
> Det var nok svar på det med jakken!!

Hvilket?

Husk nu at trykke svar ved det specifikke indlæg I vil svare på, ellers kan man ikke se hvad det egentlig er I svarer på. Der er en del der bruger trådvisning.

(-:

YahooSeeker [Bot]

Fordi folk ikke har trådvisning Palle. Men mange har ikke set det snedige i at klikke "svar på dette indlæg" netop på det indlæg de svarer på. Det er også meget kryptisk... Eller... ;-)

Besvar