Anders Rasmussen..
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Anders Rasmussen..
det var jo ikke første kamp Anders Rasmussen stod for FCM, se hvordan det er gået i træningskampene, boldene er hamret ind om ørerne på ham, også fra lavere rangeret hold. ( TALENT SØGES ) Brug nogle af pengene for Zidan til at købe en klasse keeper eller hent Peter S. Jensen hjem
-
Nicolai Kammersgaard
Skovsen skrev:
-------------------------------------------------------
> det var jo ikke første kamp Anders Rasmussen stod
> for FCM, se hvordan det er gået i træningskampene,
> boldene er hamret ind om ørerne på ham, også fra
> lavere rangeret hold. ( TALENT SØGES ) Brug nogle
> af pengene for Zidan til at købe en klasse keeper
> eller hent Peter S. Jensen hjem
Jeg ved ikke hvor længe du har været FCM fan men da Peter skov blev første målmand tror jeg også der var mange der var nervøse fordi han spillede af lort i Første division. Og hvordan endte det? Så hvis vi nu viser tillid til AR så skal det nok komme. Det der er skrevet herinde er heller ikke alt for opmuntrende læsning for ham.
Nicolai Kammersgaard
> det var jo ikke første kamp Anders Rasmussen stod
> for FCM, se hvordan det er gået i træningskampene,
> boldene er hamret ind om ørerne på ham, også fra
> lavere rangeret hold. ( TALENT SØGES ) Brug nogle
> af pengene for Zidan til at købe en klasse keeper
> eller hent Peter S. Jensen hjem
Jeg ved ikke hvor længe du har været FCM fan men da Peter skov blev første målmand tror jeg også der var mange der var nervøse fordi han spillede af lort i Første division. Og hvordan endte det? Så hvis vi nu viser tillid til AR så skal det nok komme. Det der er skrevet herinde er heller ikke alt for opmuntrende læsning for ham.
Nicolai Kammersgaard
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg har snart fulgt Ikast FS ( nu FCM ) i 30 år og har altid været stor fan af klubben, har en søn som har spillet Jun. og Yng. elite, så jeg har været tæt på klubben. Derfor kan jeg godt mene at Anders R. ikke har talentet som skal til for at vogte målet på superligaplan
-
YahooSeeker [Bot]
Du mener at vi skal købe en målmand for Zidan pengene eller hente Skov hjem? Vi har ikke solgt Zidan endnu, dvs. ingen penge. Skov koster penge at hente hjem og de er sikkert ikke engang interesserede i at sælge ham. Endelig er der den lille detalje med et transfervindue. Så uanset at jeg også blev nervøs for om Anders er den mand vi skal have mellem stængerne, så er det lidt tidligt at smide penge efter noget nyt. Vi har et halvt år til at teste Anders og Ola, og så er vi nok lidt mere kloge på det, når vi evt. går ud og køber en mand til maj/juni. Vi får ham alligevel ikke før første juli, så det haster ikke...
-
faurby (Fcm)
jeg kan kun sige "spis lige brød til" manden står over for 20.000 i Dk´s national arena og første gang han er førstvalg .....gi manden da lige en chance til at komme på plads og lære forsvaret at kende ......alle kan ha en dårlig kamp og den imod Fck var altsår ik en af de nemmeste at stå i ........
Så drop lige den kritik imod AR,den er ik holdbar
Mvh.Michael
Så drop lige den kritik imod AR,den er ik holdbar
Mvh.Michael
-
Peter Ross
Det er nu ikke første gang han står for en stor slat tilskuere...
FCK sidste år, ca. 17.000 tilskuere (2-1 til FCK)
OB sidste år, ca. 13.000 (4-0 til OB)
AB på SAS Arena, ca. 11.000 (6-0 til FCM)
Han har oveni stået et par kampe mod AGF, så det kan ikke være presset fra de mange tilskuere der skal være en undskyldning, eller jo, det kan det måske godt være, men det burde ikke
Men som jeg ser det, så skal Anders få de første 4-6 kampe, og hvis han stadig udviser lige så stor usikkerhed som han viste i flere situationer i går, så bør Ola få chancen.
Peter Ross
FCK sidste år, ca. 17.000 tilskuere (2-1 til FCK)
OB sidste år, ca. 13.000 (4-0 til OB)
AB på SAS Arena, ca. 11.000 (6-0 til FCM)
Han har oveni stået et par kampe mod AGF, så det kan ikke være presset fra de mange tilskuere der skal være en undskyldning, eller jo, det kan det måske godt være, men det burde ikke
Men som jeg ser det, så skal Anders få de første 4-6 kampe, og hvis han stadig udviser lige så stor usikkerhed som han viste i flere situationer i går, så bør Ola få chancen.
Peter Ross
-
Fc-Arne
FC Midtjylland gik helt i sort
De hvidklædte FCK'ere var FCM helt overlegne i ParkenFodbold
Verden er ikke sort-hvid. Men i Parken var det klart de to fremherskende farver, da de hvidklædte FCK udspillede de sortblusede midtjyder med en 4-0 sejr. FCK var overlegne i alle spillets faser, og det vil faktisk være en hvid løgn at fortælle om FCM-chancer.
- Vi havde vel kun to chancer, og der stod vi off-side, lød det med sort humor fra anfører Michael Hansen.
Ret besat ramte Pimpong faktisk overkanten af overliggeren, men det var et indlæg, der skruede væk fra mål, så det kan dårligt kaldes en chance. Offensivt så det yderst sort ud for FCM. Savnet af Mohamed Zidan har været diskuteret meget, og den snak fik ny næring i dag.
FCM-fans har også livligt diskuteret, hvor svært det ville være at undvære målmand Peter Skov-Jensen, der er forduftet til en bænkevarmerplads i Bundesligaen.
Afløseren Anders Rasmussen kunne i sagens natur ikke overbevise i et 4-0 nederlag, selv om han ikke direkte kunne klandres for nogle af træfferne.
- Når der går fire mål ind, er man aldrig tilfreds. Der var meget, der ikke fungerede i dag. Der var mange nye spillere, og vi kom meget under pres og endte for langt tilbage på banen, konkludere målmanden.
Han havde store problemer med indlæggene, der dog til hans undskyldning også ankom i minuttakt, fordi FC København igen og igen kunne spille sig igennem på flankerne. De to FCM-backs Ulrik Lindkvist og Nikolaj Jørgensen så ikke alt for godt ud, og især Nikolaj Jørgensen virkede usikker, samtidig med at han stod overfor en Michael Silberbauer, der nærmest kunne gå på vandet.
Herning Folkeblad
De hvidklædte FCK'ere var FCM helt overlegne i ParkenFodbold
Verden er ikke sort-hvid. Men i Parken var det klart de to fremherskende farver, da de hvidklædte FCK udspillede de sortblusede midtjyder med en 4-0 sejr. FCK var overlegne i alle spillets faser, og det vil faktisk være en hvid løgn at fortælle om FCM-chancer.
- Vi havde vel kun to chancer, og der stod vi off-side, lød det med sort humor fra anfører Michael Hansen.
Ret besat ramte Pimpong faktisk overkanten af overliggeren, men det var et indlæg, der skruede væk fra mål, så det kan dårligt kaldes en chance. Offensivt så det yderst sort ud for FCM. Savnet af Mohamed Zidan har været diskuteret meget, og den snak fik ny næring i dag.
FCM-fans har også livligt diskuteret, hvor svært det ville være at undvære målmand Peter Skov-Jensen, der er forduftet til en bænkevarmerplads i Bundesligaen.
Afløseren Anders Rasmussen kunne i sagens natur ikke overbevise i et 4-0 nederlag, selv om han ikke direkte kunne klandres for nogle af træfferne.
- Når der går fire mål ind, er man aldrig tilfreds. Der var meget, der ikke fungerede i dag. Der var mange nye spillere, og vi kom meget under pres og endte for langt tilbage på banen, konkludere målmanden.
Han havde store problemer med indlæggene, der dog til hans undskyldning også ankom i minuttakt, fordi FC København igen og igen kunne spille sig igennem på flankerne. De to FCM-backs Ulrik Lindkvist og Nikolaj Jørgensen så ikke alt for godt ud, og især Nikolaj Jørgensen virkede usikker, samtidig med at han stod overfor en Michael Silberbauer, der nærmest kunne gå på vandet.
Herning Folkeblad
-
Klauzito
Den der med at Peter Skov udviklede sig fra at stå ad lort til og så blive landsholdsmålmand holder altså ikke i et forsvar af AR.
PSJ var tidligere målmand på et af U landsholdene og havde vist et vist talent og opnået noget, det eneste gode vi har hørt om AR er at han gør det godt til træning.
Men en sådan sammenligning svarer også til at sige at Dennis Sørensen kunne blive en god forsvarer, ja for Søren Skriver var jo også angriber og blev en god forsvarer!
Bare fordi en udvikler sig på enbestemt måde, så er der jo ikke særlig stor sansynlighed for at den næste også gør det!
PSJ var tidligere målmand på et af U landsholdene og havde vist et vist talent og opnået noget, det eneste gode vi har hørt om AR er at han gør det godt til træning.
Men en sådan sammenligning svarer også til at sige at Dennis Sørensen kunne blive en god forsvarer, ja for Søren Skriver var jo også angriber og blev en god forsvarer!
Bare fordi en udvikler sig på enbestemt måde, så er der jo ikke særlig stor sansynlighed for at den næste også gør det!
-
Kim
Jeg husker heller ikke Skov-Jensen som "spillende lort" tilbage i 1. division, måske unge kammersgaard vil gøre os alle lidt klogere!?
BW #456
BW #456
-
Ravnen
Klauzito skrev:
> Bare fordi en udvikler sig på enbestemt måde, så
> er der jo ikke særlig stor sansynlighed for at den
> næste også gør det!
Godt sagt.
Det er også lidt tankevækkende at vores konkurrenter henter folk som Jesper Christiansen, Rune Pedersen og Arek Onysko når de mangler en målmand. Det må da være muligt at finde en transferfri keeper, vi hører fx. om Stuur-Ellegaard og Karim Zaza. Måske var det endda muligt at hente Stephan Andersen hjem..
Jeg tvivler også på om Anders Rasmussen har det talent der skal til. Han har været længe i klubben og kender forsvarerne ind og ud, så samspilsproblemer burde ikke eksistere. Selvom kamperfaring selvfølgelig betyder en del, så må det trods alt også betyde noget at have været et par år i truppen, og stået i lære ved PSJ og Rindom. Derfor bør man også kunne forvente noget af Anders Rasmussen, selvom det er for meget at kræve landsholdsklasse lige med det samme. Men han burde have styrket sine svage sider siden vi så ham vikarere for PSJ.
Man kan ikke "fortjene" en plads på holdet, bare fordi man har været reserve et par år. Men mon ikke også Erik stiller med den bedste mand, og pt. må AR så være bedre end Tidman, og så må vi give ham en chance for at overbevise os.
> Bare fordi en udvikler sig på enbestemt måde, så
> er der jo ikke særlig stor sansynlighed for at den
> næste også gør det!
Godt sagt.
Det er også lidt tankevækkende at vores konkurrenter henter folk som Jesper Christiansen, Rune Pedersen og Arek Onysko når de mangler en målmand. Det må da være muligt at finde en transferfri keeper, vi hører fx. om Stuur-Ellegaard og Karim Zaza. Måske var det endda muligt at hente Stephan Andersen hjem..
Jeg tvivler også på om Anders Rasmussen har det talent der skal til. Han har været længe i klubben og kender forsvarerne ind og ud, så samspilsproblemer burde ikke eksistere. Selvom kamperfaring selvfølgelig betyder en del, så må det trods alt også betyde noget at have været et par år i truppen, og stået i lære ved PSJ og Rindom. Derfor bør man også kunne forvente noget af Anders Rasmussen, selvom det er for meget at kræve landsholdsklasse lige med det samme. Men han burde have styrket sine svage sider siden vi så ham vikarere for PSJ.
Man kan ikke "fortjene" en plads på holdet, bare fordi man har været reserve et par år. Men mon ikke også Erik stiller med den bedste mand, og pt. må AR så være bedre end Tidman, og så må vi give ham en chance for at overbevise os.
-
Peter Ross
Jo Kim, PSJ var da rent lort i 1. division, han lukkede sgu da hele 8-9 mål ind i de 13-14 kampe han fik den første sæson...
Peter Ross
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg vil tillade mig at mene du tager fejl. En målmand er ikke bedre end hans forsvar og jeg vil tillade mig at mene at man godt kan tilskrive netop forsvaret en stor del af de fejl der blev begået i Parken. Jeg tvivler på resultatet havde været anderledes selvom vi havde haft Fisker, Vatpinden eller Jesper C. i kassen. ER har valgt at Anders er den pt. bedste målmad i truppen og det må vi forholde os til !!. Der er ikke meget andet at gøre end at se havd foråret bringer, tro på det bedste og bakke op om truppen som den ser ud på enhver given dag....
-
NME
Jeg tror heller ikke at AR er verdens største talent.. Dem har vi tilgengæld blandt de yngre målmænd, med Heinze som den ældste. Men indtil Heinze og de andre pånår liga-nivaeu er AR og Tidman vel den løsning vi må leve med. Synes ikke nødvendigvis vi skal ud og investere i et kæmpe talent..