Anders Rasmussen..

Om FC Midtjylland og Black Wolves
micco

Anders Rasmussen..

Indlæg af micco »

Alle snakker om hvor meget vi kommer til at mangle Zidan, men jeg mener det største problem ligger på målmandsposten.. jeg havde bange anelser før kampen, og de blev desværre bekræftet i stor stil! Anders er måske ikke direkte skyld i nogle af målene, mener dog at han så noget skidt ud ved både 3(ingen komminakition med Nicolai) og det 4 (flot mål men det nemt når Keeperen er kommet så meget på mellemhånd..) Hans største svaghed er efter min mening indlæg i feltet, hvor PSJ gik ud og greb 19 ud af 20 bolde og på den måde skabte en hvis sikkerhed for forsvarende, syntes jeg Anders er en ren katastrofe på dette område og derved en evig kilde til usikkerhed! hans placerings evne gør at han flere gange kommer på mellemhånd og de bolde han kommer i nærheden af formår han i 9 ud af 10 tilfælde kun at parere væk... Jeg bange for at dette vil komme til at koste os mange kasser....

Når det så er sagt syntes jeg vi hurtigst muligt skal glemme dagens kamp og se fremad igen.. Fck på hjemmebane er svært, men uden spillere som Skriver, Madsen, Thygesen, David Og Frank! (Ikke bare 5 stamspillerer, men 5 Profiler) det gør det ikke nemmere....

micco
(som glæder sig til at sparke forårssæsonen i gang på hjemmebane mod OB)
Senest rettet af micco 16. mar 2005, 11:07, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Anders Rasmussen..

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

helt enig man skulle nok have købt ZAZA og solgt Rasmussen

BWE2770

Indlæg af BWE2770 »

Hej

Er enig synes han så MEGET usikker ud.
Synes dog ikke at ZAZA er bedre.

Hilsen Christian

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Synes du ikke at en tuborg er bedre end en thypilsner? :)

YahooSeeker [Bot]

Re: Anders Rasmussen Vs Jesper Christiansen

I onside efter reklamerne ;-)

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Ja, det bliver søreme spændende.....

YahooSeeker [Bot]

øhhh..... vildt...... men gevinsten var da rimelig stor! ;-)

Shadrak

Indlæg af Shadrak »

jeg forstår ikke, hvorfor de ikke fik fat i Stuhr Ellegaard, det havde da været et fuldstændigt oplagt valg.

YahooSeeker [Bot]

Ifølge Jens Ørgaard er det nemt og skyde ham af. Citat fra ørgaard på onside:På målmandsposten har vi i Anders Rasmussen en keeper, som flere andre SAS-liga klubber må misunde os og han bliver pustet kraftigt i nakken af vores nye svensker Ola Tidman.”

Sælg ham!

Jannick

Indlæg af Jannick »

Hold kæft, hvor er det nemt at give målmanden skylden. Vi kan godt blive enige om at det ikke var AR's bedste kamp, men det er sku da heller ikke nemt når man ikke har et forsvar og kun en halv midtbane.

Jannick

NME

Indlæg af NME »

Udover at man nok skal passe på med at dømme en målmand på én kamp, tilmed den første, så synes heller ikke ligefrem dette er kampen at bedømme AR på..
Hele holdet spillede da elendigt og selvom han måske så skidt på et indlæg eller to, kan han jo ikke gøre ved at backerne blev rundbarberet idag.

YahooSeeker [Bot]

Hvor har jeg lige skrevet at resten af holdet spillede til ug? Det gjorde de bestemt ikke!

Men når man i forvejen ikke har meget fidus til manden- ja så blev fidussen bestemt ikke større igår..

Jens Mikkelsen

Se Anders Rasmussen..

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Der er så muligheden for at se jeres allesammens nye ynglinds boksebold a.k.a. syndebuk i TV iaften.

http://www.onside.dk/main/index.phtml?a ... &id=119524

Jeg glæder mig ihvertfald til at høre hvad han selv mener om hans nye situation som første keeper.

YahooSeeker [Bot]

Er helt enig i kritikken af Anders Rasmussen. Normalt ligger hjørnesparksindlæg 2-3 meter udenfor det lille felt, men FCK slog dem konstant i det lille felt, hvilket klart indikerer at de kender til AR's svaghed, og det resulterede da også i stor usikkerhed ved hjørnespark og målet til 1-0. I en periode i første halveg fik de omkring 4-5 hjørnespark i træk, p.g.a. AR's manglende domination i det lille felt, et område som enhver målmand SKAL kontrollere.

Jeg håber virkeligt at han kommer til at gøre det godt, men er bange for, at det ikke er tid han mangler men talent.

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Shearer skrev:
-------------------------------------------------------
> Er helt enig i kritikken af Anders Rasmussen.
> Normalt ligger hjørnesparksindlæg 2-3 meter
> udenfor det lille felt, men FCK slog dem konstant
> i det lille felt, hvilket klart indikerer at de
> kender til AR's svaghed, og det resulterede da
> også i stor usikkerhed ved hjørnespark og målet
> til 1-0. I en periode i første halveg fik de
> omkring 4-5 hjørnespark i træk, p.g.a. AR's
> manglende domination i det lille felt, et område
> som enhver målmand SKAL kontrollere.
>

Ved FCKs 1-0 mål kan han ikke gøre noget det er forsvaren som ikke følger med angriberen så han kan blokere ham og AR kan komme ud. Plus at det er pisse heldigt at svensson får den lige i nøden igen efter hans afbrænder.

Nicolai Kammersgaard
>

Besvar