Det vil jeg gerne have at du husker på
Al diskussion om selve fodboldklubben synes jeg ikke har nogen berettigelse i lige netop denne debat - det drejer sig mest om moderation og holdninger til de indlæg der skrives...
Og som skrevet har adskillige ( altså vel nok ca 90% ) af "jeres" indlæg handlet om moral eller mangel på samme hos både fodboldklubben, men OGSÅ i høj grad Ulvegravens debattører..
Når jeg så læser forsvaret af de nævnte indlæg fra en AGF-fan, så er det jeg undrer mig over, hvorfor grænsen nu er anderledes
Jeg husker tydeligt at da én på vores debatforum trådte over grænsen, så blev personen sablet ned både herinde og på jeres debatforum....
Den samme grad ser jeg ikke nu, omend nogle få GF´ere tager afstand...
Ser desuden at omtalte person nu trækker kraftigt i land, og det har jeg stor respekt for, omend det måske er lidt sent
Skal desuden lige nævnte at det første indlæg i tråden, pga flytning mellem vores fora, har været væk i et par dage - deraf U-aktualiteten så at sige
Udover det synes jeg at det er en god diskussion at tage op, da vi nødigt skulle komme ud i, at det på den ene eller anden måde munder ud i større problemer mellem fans mv..
Det er trods alt mest på banen og lægterne, at kampen skal foregå
mvh
Jan