Moderation Ja tak !

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Altoriso

Moderation Ja tak !

Indlæg af Altoriso »

Jeg er glad for at vi i BW har moderation på indlæggene, for så slipper vi for trusler a´la dem man kan se på feks AGF´s forum...

Sådan et niveau håber jeg aldrig at vi får herinde !

Har fundet 2 eksempler som er meget grelle og tæt på at det næsten burde politianmeldes... Jeg ved snart ikke hvad det er, når de snakker om dobbeltmoral, de GF´ere...

Forfatter:
Dato: 02-03-05 17:40

Er jeg den eneste, eller er Gyllerik den mand som har fortjent flest slag, tæsk, bank, hovedbrud og indlæggelser på intensiv i det danske kongerige??..
Den man pisser mig så meget af, at jeg synes at næste gang vi gæster fåreknepperne, så skal vi ligge ud med at synge: Erik, du skal dø idag, de første 10 min. eller lign...
Jeg kan mærke, at bare nu ryster mine hænder, og jeg kan ærligt sige, at hvis jeg mødte ham på gaden lige nu... Vil jeg pande ham ned.

Forfatter:
Dato: 22-02-05 02:08

Der er ik noget jeg hellere vil, end at få HyklErik til at græde som den lille kælling han nu engang er. Men jeg tror simpelthen det er umuligt, jeg tror manden er så snotdum, at han ikke engang ville opfatte det. HyklErik er den type menneske, som får mine næver til at knytte sig. Et godt eksempel, Stig går pænt ud til manden og siger i en vred tone, at han ikke bryder sig om at han går og lukker lort ud (oversat til Århusiansk). Manden får efter kampen endnu 5-10 min. til at promovere sine "fantastiske og helt uskyldige drenge", og han benytter dog også chancen for lige at give BSN, Tøffe og AGF en lille extra sviner.

Manden er jo embicil, ignorant og bare så øretæveindbydende, at det gør helt ondt. Jeg er også sikker på at hvis han ikke snart lukker røven, så sker der grumme sager (håber ikke, og dog, men kan ik forstille mig andet)...
Og nu, jeg kan mærke det helt ned i tæerne.. Får lyst til at slå på et eller andet... Nøjes dog med en Cecil i første omgang.

Sang virker ikke på manden, og hvis vi genere David Nielsen for meget, så lukker han vel det samme lort ud som han gjorde i den berømte kamp hvor Muuuhamed "Jeg slår på piger og sparker på reklameskilte og tuder efter alle de stygge GF'er har drillet mig" Zidan fik verbale tæsk ala. Århus Style.

Vi kunne tag op dagen før og smadre hans bil, brænde hans tøj og stjæle hans guldur. Derefter kan vi bilde retten ind at det er vi vant til hvor vi kommer fra.
Senest rettet af Altoriso 6. mar 2005, 17:58, rettet i alt 1 gang.

Søren

Re: Moderation Ja tak !

Indlæg af Søren »

Rystende!!

Hvad fanden er der galt med de mennesker?? ER har jo bare sagt sin mening.

/Søren

Anni

Indlæg af Anni »

Det er faktisk rigtig grimme indlæg. Det er noget ala børn der skændes.

Tja men de har vel ikke andet at have det i end at komme med "trusler". Stakkels ÅGF.

Det er utroligt man kan være så snæversynet.

Dejligt at vi ikke har nogen på Graven (FCM fans), der truer med død og ødelæggelser, hver gang der er noget "galt" i Århus. Så kunne vi jo ikke bestille andet end at udgyde forbandelser over dem.

Anni

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

For det første så mangler der en klar kilde (link) til indlæggene. Du bliver nød til at angive dem mere præcist, hvis du vil copy/paste indlæg. De er jo taget ud af en sammenhæng.

For det andet så har du entet læst meget selektivt eller også har du glemt at nævne, at der er mange, der tager afstand fra i hvert fald det første indlæg (jeg har ikke kunnet finde det andet).
Hvad havde det hjulpet at slette indlægget? Så havde man aldrig fået den efterfølgende debat omkring retorikken i indlægget. Tråden udvikler sig jo til i høj grad at handle om det upassende i indlægget.

Og så var der da vist også noget med, at der var en person på jeres eget forum, der skrev et lignende indlæg om en medddebattør.

/Ranger

klemme

Indlæg af klemme »

Føj for S...., hvor er de bare klamme de Åhusianer, hvad er det dog som har bragt deres pis i kog, kan da ikke forestille mig at det kun kan være noget med fodbold at gøre, og hvis det kun er fodboldens skyld, hvad kalder man så sådanne stakler for?
Måske er det skrevet af patienter ude på Riskov, kan ikke forestille mig at det er fodboldfans der har skrevet de indlæg.

Ulrik

Indlæg af Ulrik »

klemme skrev:
-------------------------------------------------------
> Føj for S...., hvor er de bare klamme de
> Åhusianer, hvad er det dog som har bragt deres pis
> i kog, kan da ikke forestille mig at det kun kan
> være noget med fodbold at gøre, og hvis det kun er
> fodboldens skyld, hvad kalder man så sådanne
> stakler for?
> Måske er det skrevet af patienter ude på Riskov,
> kan ikke forestille mig at det er fodboldfans der
> har skrevet de indlæg.

Det er såmænd skrevet af et medlem af fanklubben. Jeg har tidligere set ham forsvare White Pride med noget lignende "de er sku fine nok, de gør ikke nogen fortræd og laver jo en fed stemning". Så var han forresten i JP for 1/2-1år siden, i en helsides artikel om en rigtig GF-fan, der var på stadion altid og støttede op om holdet...

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ulrik skrev:
>
> Det er såmænd skrevet af et medlem af fanklubben.
> Jeg har tidligere set ham forsvare White Pride med
> noget lignende "de er sku fine nok, de gør ikke
> nogen fortræd og laver jo en fed stemning". Så var
> han forresten i JP for 1/2-1år siden, i en
> helsides artikel om en rigtig GF-fan, der var på
> stadion altid og støttede op om holdet...

Kilde/Link?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ranger (AGF) skrev:
-------------------------------------------------------
> For det første så mangler der en klar kilde (link)
> til indlæggene. Du bliver nød til at angive dem
> mere præcist, hvis du vil copy/paste indlæg. De er
> jo taget ud af en sammenhæng.

Jeg har ikke villet linke direkte til indlægget, da jeg ikke vil "offentligtgøre" personen herinde....

og de er jo stadig "far out" uanset sammenhængen !

> For det andet så har du entet læst meget selektivt
> eller også har du glemt at nævne, at der er mange,
> der tager afstand fra i hvert fald det første
> indlæg (jeg har ikke kunnet finde det andet).

Det kan da godt være at der er nogen der tager afstand - og så ?

> Hvad havde det hjulpet at slette indlægget? Så
> havde man aldrig fået den efterfølgende debat
> omkring retorikken i indlægget. Tråden udvikler
> sig jo til i høj grad at handle om det upassende i
> indlægget.

Min holdning er jo netop at de indlæg går LANGT over hvad man som fanklub bør acceptere, specielt når denne fanklub har rigtigt mange medlemmer der moraliserer over både Zidans og David Nielsens uheldige episoder - deraf dobbeltmoralen lige i sylten på dem selv...

> Og så var der da vist også noget med, at der var
> en person på jeres eget forum, der skrev et
> lignende indlæg om en medddebattør.

Jeps og der faldt også megabrænde ned, hvilket kan aflæses af disclaimeren...

> /Ranger

Ulrik

Indlæg af Ulrik »

Ingen kilde, men hvis du følger med på Fæstningen så tror jeg du ved den er go nok.

klemme

Indlæg af klemme »

Jamen så vil jeg da konstaterer at, det ikke kun er på banen, og i bestyrelsen, at AGF er pilråddent,at der er også på tribunen findes en del stakler, men hvad kunne man forvente, AGF ligger jo i Århus.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Lyder du meget bedre end de få badebolde fra GF du sviner til, når du gør det sådan?

En generalisering vedrørende Århus på den måde er da for useriøs...

Der er nogle få idioter der får jer til at konkludere noget om efterhånden en hel landsdel... Der er sgu da også idioter i FCM's fangruppe, derfor er alle i Midtjylland jo ikke idioter, eller?

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Hvad er der galt med Århus????

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Altoriso skrev:

>Det kan da godt være at der er nogen der tager afstand - og så ?

Det viser jo bare, at du ikke kan generalisere ved hjælp af dine to eksempler. På et så aktivt forum, som Fæstningen er, så vil der altid være nogen, der kommer til at gå over stregen af og til. Hvis du ikke forholder dig til, at de to indlæg ikke er represæntative, så lever du jo i din helt egen lille indelukkede sort/hvide verden.

>Min holdning er jo netop at de indlæg går LANGT over hvad man som fanklub bør >acceptere, specielt når denne fanklub har rigtigt mange medlemmer der moraliserer >over både Zidans og David Nielsens uheldige episoder - deraf dobbeltmoralen lige i >sylten på dem selv...

Det er da bedre at tage en debat om det, end bare at slette det. Han trækker jo også lidt i land efterfølgende og forklarer sig. Ved at tage debatten undgår man, at tilfældene gentager sig.
Når det så er sagt, så er indlæggene da ret upassende, men når nu tråden udvikler sig til at tage afstand fra indlægget, så synes jeg næsten, at det er bedre at lade den blive stående.
Men du mener måske, at manden burde smides ud af forummet? Eller hvor vil du hen?

Og hvis det pludseligt er os (AGF), der moraliserer over Zidan og David Nielsen, så er vi da vist ude i noget, der nærmer sig dobbelt-dobbeltmoral, da vi blot moraliserer over FCM's dobbeltmoral. (men det er der vist diskuteret nok om).

/Ranger

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg prøver ikke at generalisere overhovedet...

Det jeg undrer mig over, at man så tit har set indlæg fra, skal vi sige omkring 90 % af GF´erne, der sviner Zidan og DN til for deres dumme episoder, og kalder dem voldsmænd og alt muligt...
Når så et medlem af fanklubben, og tilsyneladende en central person i fanklubben, fremturer med en holdning som den han viser; Ja så er der ikke nogen konsekvens !?

Det mener jeg er ret dobbeltmoralsk, hvilket jo er noget som mange af Jer har brugt i debatten i lang tid - Jeg mener kig på Jer selv...

( se feks tråden http://agf-fanclub.dk/faestningen/read. ... 8&t=136858 hvor der nu pludselig hersker en anden holdning )

Personligt kan jeg kun se det normale i at man forsvarer "sine egne"

Og ja; der burde nok være en passende "straf" til én som ikke overholder fanklubbens regler for brug af debatforummet - igen noget som "I" har klandret "os" for ikke at gøre, ( hvilket vi jo så har i det tilfælde som du nævner i et andet indlæg !)

Jeg kan dog til dels være enig i at det godt kan betale sig at føre en debat om emnet, og evt. have gavn af seriøse debattørers "moderation", men jeg må jo formode at fanklubben i AGF HAR haft denne diskussion før, siden de skriver som de gør i "reglementet"

Mvh

Jan

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Nu går der altså Ekstra Bladet i din fremlægning.

Du kan da ikke sammenligne David Nielsen og Zidan med en enkelt debattørs indlæg, som er taget ud af en sammenhæng, og så bagefter prøve at koble den sammen med fanclubbens holdning.
Det mener jeg ikke holder vand.
Kritikken har jo også været rettet mod FCM og ikke fanclubben, så det er en noget underlig kobling, du laver.

Det er da også derfor, at der er startet en tråd omkring denne tråd. Det er jo fordi, at folk synes, at dine argumenter er grinagtige.

Desuden er der da stor forskel fra "jeres sag", og denne, da debattøren jo ikke er moderator på vores forum. Og så central er han nu heller ikke.

/Ranger

Besvar