Ikke de bedste resultater for os denne weekend.
SIF vandt, mens Aab, FCN og vi selv kun fik 1 point. Nu må vi håbe EfB taber. Kampen om 5.-6. pladsen er stadig hård.
FCM - FCN
-
Ravnen
Re: SUPERTALENTET AKEEM!!!! 2-2
Jeg ved det desværre ikke, for det var fuldstændig umuligt at få kontakt med serveren. Men måske der var en anden som så på forsiden?
-
NME
Graven; speed
På det tidspunkt hvor det var allerværst var der 14 gæster og under 10 medlemmer.. Så egentlig lidt underligt, for lidt senere da det kørte fint nok, var der omkring 40 på i alt..
-
Kim
Re: SUPERTALENTET AKEEM!!!! 2-2
Igår da jeg kom hjem talte jeg 20 gæster og omkring 15 brugere, dvs. 35 samtidige besøgende, og der kørte graven uden problemer..
BW #456
PS: Graven har kun problemer, når bw busserne bliver aflyst... ergo - få jeres røv tilmeldt disse turer og giv graven fri - fodbold ses bedst LIVE
BW #456
PS: Graven har kun problemer, når bw busserne bliver aflyst... ergo - få jeres røv tilmeldt disse turer og giv graven fri - fodbold ses bedst LIVE
-
Kim
Re: Graven; speed
Hej!
Tak for info... var det i første eller anden halvleg (det var værst).. mere, så kan jeg sjusse mig frem til et tidspunkt og sende en "klage" til vores udbyder.
På forhånd tak!
Mvh.
Kim
Webmonkey på graven
Tak for info... var det i første eller anden halvleg (det var værst).. mere, så kan jeg sjusse mig frem til et tidspunkt og sende en "klage" til vores udbyder.
På forhånd tak!
Mvh.
Kim
Webmonkey på graven
-
Kent
Det var i anden halvleg - lige omkring dette indlæg:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,274 ... #msg-27489
Der kunne man overhovedet ikke komme igennem
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,274 ... #msg-27489
Der kunne man overhovedet ikke komme igennem
-
Kim
Tak for det Kent, jeg går videre til vores udbydere og høre hvor problemet ligger, jeg kan forhåbentlig vende tilbage med noget brugbar feedback.
Tak for det!
Mvh.
Kim
Monkey
Tak for det!
Mvh.
Kim
Monkey
-
Altoriso
Hehe jeg skulle lige åbne, og tænkte at indlægget var da FC Nordsjælland var kommet foran