FCM - FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Re: Kampen er slut 2-2

Indlæg af Kent »

Ikke de bedste resultater for os denne weekend.

SIF vandt, mens Aab, FCN og vi selv kun fik 1 point. Nu må vi håbe EfB taber. Kampen om 5.-6. pladsen er stadig hård.

Kim

Re: SUPERTALENTET AKEEM!!!! 2-2

Indlæg af Kim »

Hvor mange var der på?

BW #456

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg ved det desværre ikke, for det var fuldstændig umuligt at få kontakt med serveren. Men måske der var en anden som så på forsiden?

NME

Graven; speed

Indlæg af NME »

På det tidspunkt hvor det var allerværst var der 14 gæster og under 10 medlemmer.. Så egentlig lidt underligt, for lidt senere da det kørte fint nok, var der omkring 40 på i alt..

Kim

Indlæg af Kim »

Igår da jeg kom hjem talte jeg 20 gæster og omkring 15 brugere, dvs. 35 samtidige besøgende, og der kørte graven uden problemer..

BW #456

PS: Graven har kun problemer, når bw busserne bliver aflyst... ergo - få jeres røv tilmeldt disse turer og giv graven fri - fodbold ses bedst LIVE :)

Kim

Re: Graven; speed

Indlæg af Kim »

Hej!

Tak for info... var det i første eller anden halvleg (det var værst).. mere, så kan jeg sjusse mig frem til et tidspunkt og sende en "klage" til vores udbyder.

På forhånd tak!

Mvh.

Kim
Webmonkey på graven

Kent

Indlæg af Kent »

Det var i anden halvleg - lige omkring dette indlæg:

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,274 ... #msg-27489

Der kunne man overhovedet ikke komme igennem

Kim

Indlæg af Kim »

Tak for det Kent, jeg går videre til vores udbydere og høre hvor problemet ligger, jeg kan forhåbentlig vende tilbage med noget brugbar feedback.

Tak for det!

Mvh.

Kim
Monkey

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hehe jeg skulle lige åbne, og tænkte at indlægget var da FC Nordsjælland var kommet foran :-)

Besvar