Det er vel bare et spørgsmål om tid inden han er klar igen .
Mon ikke de ser bort fra det?
Skoubo solgt
-
Ravnen
Re: Skoubo solgt
I diverse sportsnyheder på TV trænede Agger da med i går. Så helt skadet kan han vel ikke være længere.
-
Kim Sorensen
Re: Skoubo solgt (agger)
og han spillede i de sidste to brondby kampe før jul. 30 min mod palermo og kom også ind i en royal league kamp. Så han er helt klar. tror dog at han kommer på bænken og at det er det han er købt til lige nu. Men kun lige nu, til efteråret er han vel klar til en fast plads. Husk lige på at han skal slå Hyppia eller carragher af. ikke helt nemt selv Bak ville få problemer..
-
BW # 163
At han fik 30 min mod Palermo skyldes mest BIFs ønske om i det mindste at give ham lidt spilletid. Han kom først ind da kampen var afgjort.
I øvrigt har Michael Laudrup også surmulet over, at han skal med U21 landsholdet til sydamerika, i den svære periode af hans genoptræning.
BW # 163
I øvrigt har Michael Laudrup også surmulet over, at han skal med U21 landsholdet til sydamerika, i den svære periode af hans genoptræning.
BW # 163
-
Kim Sorensen
rigtigt, det betyder bare ikke at han ikke kan klare en medical test.
-
Ravnen
Jeg ved heller ikke helt hvad Laudrup surmuler over. Hvis Agger kunne spille mod Espanyol, og møde op til første træningsdag, hvad i alverden fejler han så. Jeg tror da nok DBUs stab forstår at lytte til en spiller, som måske behøver et skåneprogram. Laudrup må da også kende Serritslev fra deres fælles tid hos DBU, det er da utroligt de ikke kan snakke om det.
-
acnm
Re: Skoubo solgt
Selvfølgelig ville det da være rart med et bidrag.......
Men Brøndby får da et par millioner mindre en vi fik for ham, da han røg til Tyskland.
Men Brøndby får da et par millioner mindre en vi fik for ham, da han røg til Tyskland.