Ungt blod i FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
W4ever

Re: Ungt blod i FCM

Indlæg af W4ever »

Jeg er helt enig omkring Baba Collins, der har et stort potentiale og er efter min mening fremtidens mand for FCM...

Mvh. W

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Jeg er osse helt enig. Han er fremtidens mand. Det eneste jeg frygter er, at han smutter før vi for alvor får gavn af ham. Se bare hvilke problemer Lyn har med Jon Obi Mikel. Hvor meget binding har vi som klub på akademi spillerne og Afrikanerne i særdeleshed

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jeg synes ikke Rasmus Daugaard er noget særligt....

Jeg synes der er en del andre der har gjort det bedre end ham her i efteråret....

Så for min skyld kan fcm godt sælge ham!!!

micco

Indlæg af micco »

jakob88 skrev:
-------------------------------------------------------
> Det ser aldeles spændende ud....
>
> Jeg synes også en udrensing i spillertruppen er
> nødvendigt i vinterpausen....
>
> Spillere som:
>
> Rasmus Daugaard
> Anders Rasmussen
> Michael Hansen
> Claus Madsen
>
> har ikke store muligheder for at få forlænget
> kontrakterne, hvilket overhovedet ikke gør mig
> noget...
>

Smid Nicolai Jørgensen med på listen og jeg kunne ikke være mere enig (den mand er simpelthen så langsom og ligner mest en mand der mere bekymret for at blive skadet end hvordan vi får de 3point i hus i min verden)!

Mener dog vi skal se om vi kan beholde en mand som Claus madsen. han har godt nok været meget skadet men det kan være vores nyansatte fysisketræner kan gøre lidt ved det problem og når han er klar er han rigtig god og kan stort set dække alle pladser!?

Michael Hansen er vil snart en stor fejlaflevering hvis altså ikke lige bolden bliver spillet rundt i Oldboys niveau, og defensivt er han ikke meget mere end en kegle..

Anders Rasmussen udtalte selv han ikke er tilfreds med en bænkeplads! og jeg så også hellere Heinze elle Weinkouf sidde der, så fint med mig hvis han smutter..

Rasmus Daugaard virker god offensiv, men igen syntes jeg det er indstillingen den er gal med! jeg vil se fight og vinder attitude ikke folk som lunter tilbage efter en fejlaflevering og nærmest ligner nogen som bare skal have det hele overstået så man kan komme hjem igen! det ik det jeg betaler for og se...

micco

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Daugaard er nok den spiller, der først får forlænget. Han har været fast mand siden han ankom, hvilket vil sige 2½ år efterhånden.
Han er også den eneste i truppen, som har spillet samtlige minutter i ligaen i år (incl. UEFA Cup og pokalturneringen).

Hvis de 2 ovenstående ikke er kraftige indikatorer på en forlængelse, så ved jeg snart ikke :-)

Peter Ross

jakob88

Indlæg af jakob88 »

OK... Jeg havde opfattelsen af at det var her til vinter kontrakterne udløb....

Men det kan være der sker lidt...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Tror ikke der sker meget... Ikke med vores økonomi og investering i ungdomsarbejde i mente... Men måske lidt :)

Mose

Indlæg af Mose »

Jeg er enig Peter. Han har været fast mand og har ikke været skadet i efteråret.

Men hvordan vurdere du ham spillemæssigt?

Jeg husker du før har været efter ham, og personligt synes jeg han er for dårlig defensivt.

Jeg ønsker et forsvar, hvor backens primære opgave er at forhindre, at modstanderen scorer.Jeg er klar over, at Morten Olsen har præget mange mennesker i retning af offensive backs, som Priske og Nicklas Jensen er eksembler på.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Debatten omkring forlængelse af de forskelliges kontrakter har kørt i denne tråd:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,204 ... #msg-20413

Som jeg også skriver, så ser jeg Daugaard som en stærk back, der ikke laver de store fejl. Det ser tit ud til, at han ikke laver det vilde defensive arbejde, men faktum er, at der utrolig sjældent kommer mål i mod os, hvor de er skabt i venstre angrebsside. (Daugaards side)
Han går godt med offensivt, og laver mange indlæg, hvilket man da også kan se på statistikken på fcm.dk.
Så jeg ville helt klart forlænge med ham, hvis ikke man har overvejet at leje Cicinho fra Real Madrid i næste sæson :-)

Peter Ross

jakob88

Indlæg af jakob88 »

micco skrev:
> Smid Nicolai Jørgensen med på listen og jeg kunne
> ikke være mere enig (den mand er simpelthen så
> langsom og ligner mest en mand der mere bekymret
> for at blive skadet end hvordan vi får de 3point i
> hus i min verden)!

Ja det ville jeg også have gjort, men eftersom at vi har givet et rimeligt stort beløb for ham, ville mange nok mene at det er for dumt at lade ham gå...

Men han er MEGET langsom, men han kan forhåbentligt bruges andre steder på banen, for i forsvaret gør han ingen gavn....

Mose

Indlæg af Mose »

Jeg ved godt det er 9-10 måneder siden, men du har altså ikke altid været så vild med Daugaard. Indlæg skrevet da vi mistede Smedegaard.

Citat:

"Hvis det betyder, at der bliver satset på Daugaard, så er det jo fuldstændig latterligt !

På de 6-8 kampe han fik i efteråret, viste han mindst lige så meget som Daugaard gjorde på sin første sæson i den sorte trøje, så umiddelbart vil jeg vurdere det som en kæmpe fejl, men lad os se indtil sommerferien. Men så skal der også hentes en klasseback, eller i hvertfald en fuldgod substitut til forsvaret. Og nej, hermed mener jeg ikke en spiller i Daugaard "klassen"...

Peter Ross - What's going on ?"

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hehe, godt indlæg ;-)

Daugaard fik nosset sig sammen siden Smedegaards afgang, og i dag har jeg ingen betænkninger ved at have Daugaard på højreback, hvor han tidligere ville begynde at drible i eget felt, mens han nu giver den en bag i.

Peter Ross

Martin

Hmm

Indlæg af Martin »

Peter Ross skrev:
> Hehe, godt indlæg ;-)
>
> Daugaard fik nosset sig sammen siden Smedegaards
> afgang, og i dag har jeg ingen betænkninger ved at
> have Daugaard på højreback, hvor han tidligere
> ville begynde at drible i eget felt, mens han nu
> giver den en bag i.
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> ---------
> Se sandheden i øjnene, når hadet gør dig blind !
> http://img176.imageshack.us/img176/1632/shamrockfa
> ggots9pe.jpg

Heller ingen nervøsitet fra min side ved Daugaard... Jeg synes han over hele efteråret har vist sig i en høj klasse især offensivt...

Derimod er jeg yders nervøs ved Nikolaj Jørgensen - kæft hvor er han bare helt ufattelig ringe... Gang på gang bliver han overspillet... Ham så jeg gerne forlade FCM..

Kontrakt mæssigt må jeg indrømme, at jeg meget nødig ser glasben forlade klubben, når han er klar giver han den altid gas... Og er da heller ikke bange for at blive skadet, så få forlænget med ham!!! ( Claus Madsen for dem uden inside viden )..

Men Michael Hansen & Anders Rasmussen må også gerne forlade skuden efter min mening... Synes måske det er lidt underligt, at man lader en mand som Michael være anfører, først og fremmest fighter han slet slet slet ikke, og hans kontrakt udløber til sommer, og der er ingentint pt. der tyder på en forlængelse, ville det ikke være bedre man fik forlænget med Thyge og lod ham være anfører eller måske Kristian Bak som er den helt åbenlyse stjerne pt.

Nicolai Kammersgaard

Re: Nogen kan se værdi i FCM spillerne med kontraktudløb.

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Hekler skrev:
> http://www.agf-fanclub.dk/faestningen/read.php?f=1
> &i=175090&t=175090
> I AGF er de ved at få fugtige mundviger.
>
>Nu når de får Ove P som træner kunne man vel også godt forestille sig at han vil tage Michael Hansen med derop (Grahn ønsker jo at komme videre), samtidig med at Daugaard nok også passer godt til hans spillestil og evt. også glasben. Men vi skriver jo nok med Daugaard ellers tror jeg resten bliver solgt eller får lov at gå.

Nicolai Kammersgaard

Besvar