Ungt blod i FCM
-
casper89
Ungt blod i FCM
Jeg fornemmer i pressen at der ligger en udrensning og venter i FCM. Jeg mener også at det er på tide at der bliver skiftet ud i truppen, da jeg mener at vi har en del spillere som der er alt for "gamle" til at spille SAS-liga bold hver weekend. Desuden synes jeg at den meget talentfulde afdeling vi har i Midtjylland skal afprøves på et lidt højere niveau. På baggrund af dette forestiller jeg mig at holdet i fremtiden ser sådan ud:
Ola Tidman
Magnus Troest-Winston Reid-Ulirk Lindkvist
Christian Sivebæk-Ajilore Oluwafemi-Christian Traore-Simon Poulsen
Mikkel Thygesen
Kristian Bak Nielsen-David Nielsen
BÆNK:
Lasse Heinze
Baba Collins
Svenne Poulsen
Marc Møller
Hvad synes i om dette hold???????????
Ola Tidman
Magnus Troest-Winston Reid-Ulirk Lindkvist
Christian Sivebæk-Ajilore Oluwafemi-Christian Traore-Simon Poulsen
Mikkel Thygesen
Kristian Bak Nielsen-David Nielsen
BÆNK:
Lasse Heinze
Baba Collins
Svenne Poulsen
Marc Møller
Hvad synes i om dette hold???????????
Senest rettet af casper89 1. dec 2005, 20:11, rettet i alt 1 gang.
-
BW # 163
Re: Ungt blod i FCM
Bagkæden er dels for ung, urutineret og for skrøbelig.
Midtbanen ser fornuftig ud, dog kender jeg ikke meget til Sivebæk.
Angrebet ser også rigtig godt ud, men du mangler helt klart Dennis Sørensen på holdet. Han har været en af de få spillere der er gået forrest i denne sæson.
BW # 163
Midtbanen ser fornuftig ud, dog kender jeg ikke meget til Sivebæk.
Angrebet ser også rigtig godt ud, men du mangler helt klart Dennis Sørensen på holdet. Han har været en af de få spillere der er gået forrest i denne sæson.
BW # 163
-
Mose
Jeg er fortaler for unge spillere, men jeg er ikke enig i dine betragtninger.
Vi har kun Hansen, Madsen og Skriver som er over 30 år. Vores trup består ikke af for gamle spillere. Men spørgsmålet er nærmere, om de er gode nok? Her er det man skal finde ud af i FCM, hvem man vil satse på. Tag dig bare god tid Ørgaard. Disse spillere bliver ikke jagtet af andre klubber, og det er muligt de bliver billigere jo nærmere de kommer kontraktudløb.
Er Madsen for meget skadet?
Er Anders Rasmussen god nok i forhold til de unge? (Heinze, Weinkouff)
Er Michael Hansen god nok efter sommerferien? Bliver 35 til sommer.
Er Daugård også fremtidens mand på højrerbackpladsen?
Er Møller så god, at vi skal forlænge med ham?
Er Femi god nok i forhold til de andre unge?
Skriver er vel færdig.
Din opstilling ser jeg ikke som fremtiden.
Vi har kun Hansen, Madsen og Skriver som er over 30 år. Vores trup består ikke af for gamle spillere. Men spørgsmålet er nærmere, om de er gode nok? Her er det man skal finde ud af i FCM, hvem man vil satse på. Tag dig bare god tid Ørgaard. Disse spillere bliver ikke jagtet af andre klubber, og det er muligt de bliver billigere jo nærmere de kommer kontraktudløb.
Er Madsen for meget skadet?
Er Anders Rasmussen god nok i forhold til de unge? (Heinze, Weinkouff)
Er Michael Hansen god nok efter sommerferien? Bliver 35 til sommer.
Er Daugård også fremtidens mand på højrerbackpladsen?
Er Møller så god, at vi skal forlænge med ham?
Er Femi god nok i forhold til de andre unge?
Skriver er vel færdig.
Din opstilling ser jeg ikke som fremtiden.
-
Leifcool
Hvis David Nielsen er en ung mand, burde vi nok også holde fat i både Dennis Sørensen og Farlige Frank, eller finde nogle unge angribere...
Poku, Leon, Rasmus Hansen og Jungbloot er andre unge vi har i truppen med erfaring fra sasligaen. Men de mangler måske lige det sidste.
Ang. Farlige Frank så har han kontrakt til 2009 og hvis jeg ikke tager meget fejl, stopper han karieren deromkring. Men indtil da skal han spille HVER gang.
Her er hvad Ørgaard mener: "- Frank Kristensen er en spiller af egen avl, så han har været en vigtig brik i klubben gennem lang tid. Vi er meget positive over, at han vælger at blive hos os, for han har i de seneste mange sæsoner været meget stabil og leveret mellem 15 og 17 kasser hvert år"
Han skal til og igang hvis han skal nå de 15...
Poku, Leon, Rasmus Hansen og Jungbloot er andre unge vi har i truppen med erfaring fra sasligaen. Men de mangler måske lige det sidste.
Ang. Farlige Frank så har han kontrakt til 2009 og hvis jeg ikke tager meget fejl, stopper han karieren deromkring. Men indtil da skal han spille HVER gang.
Her er hvad Ørgaard mener: "- Frank Kristensen er en spiller af egen avl, så han har været en vigtig brik i klubben gennem lang tid. Vi er meget positive over, at han vælger at blive hos os, for han har i de seneste mange sæsoner været meget stabil og leveret mellem 15 og 17 kasser hvert år"
Han skal til og igang hvis han skal nå de 15...
-
jakob88
Det ser aldeles spændende ud....
Jeg synes også en udrensing i spillertruppen er nødvendigt i vinterpausen....
Spillere som:
Rasmus Daugaard
Anders Rasmussen
Michael Hansen
Claus Madsen
har ikke store muligheder for at få forlænget kontrakterne, hvilket overhovedet ikke gør mig noget...
Ved at skille os af med spillere, får vi grangiveligt udemærkede økonomiske midler til at finde nogle gode erstatninger istedet...
Vi skal primært styrke vores backs hvor jeg ser vores største svagheder. Ydermere vil en klasse angriber heller ikke skade...
Jeg synes også en udrensing i spillertruppen er nødvendigt i vinterpausen....
Spillere som:
Rasmus Daugaard
Anders Rasmussen
Michael Hansen
Claus Madsen
har ikke store muligheder for at få forlænget kontrakterne, hvilket overhovedet ikke gør mig noget...
Ved at skille os af med spillere, får vi grangiveligt udemærkede økonomiske midler til at finde nogle gode erstatninger istedet...
Vi skal primært styrke vores backs hvor jeg ser vores største svagheder. Ydermere vil en klasse angriber heller ikke skade...
-
casper89
jeg ville gerne give Leifcool ret i at Poku, Leon, Rasmus Hansen og Jungbloot er mulige bejler til fremtidens FCM-hold men samtidig ville jeg være meget skeptisk overfor at vi skal have Frank Kristensen i truppen helt indtil 2009, for han er efter min mening en fremragende spiller, men han scorer alt for lidt mål til at komme i betragtning til en plads i angrebet.
Desuden ville jeg gerne lige kommentere jakob88's indlæg i det jeg giver ham helt ret i at vi mangler en målfarlig herre oppe i front. (Hvilket jo så tydeligvis ikke skal være "(u)farlige" Frank).....
Desuden ville jeg gerne lige kommentere jakob88's indlæg i det jeg giver ham helt ret i at vi mangler en målfarlig herre oppe i front. (Hvilket jo så tydeligvis ikke skal være "(u)farlige" Frank).....
-
Leifcool
Frank laver da 15-17 mål hvert år, det siger JØ selv. hehe
45 mål i 135 kampe er vel ikke at score lidt mål.
Men du har ret i at det ikke er blevet til mange mål på det sidste.
45 mål i 135 kampe er vel ikke at score lidt mål.
Men du har ret i at det ikke er blevet til mange mål på det sidste.
-
jakob88
casper89 skrev:
-------------------------------------------------------
> Desuden ville jeg gerne lige kommentere jakob88's
> indlæg i det jeg giver ham helt ret i at vi
> mangler en målfarlig herre oppe i front. (Hvilket
> jo så tydeligvis ikke skal være "(u)farlige"
> Frank).....
>
Farlige Frank vil forhåbentligt genfinde sin farlighed og begynde at nette igen.
Men også for at skabe konkurrencen i angrebet vil det være sundt med en tredje mand.
Vi har jo desværre nok ikke råd til at hente en Duncan eller Juncker... Vi skal nærmest ligesom Esbjerg søge spillere til en fordelagtig pris, som har et stort talent og potentiale....
Spændende at se, hvad FCM foretager sig i pausen inkøbsmæssigt...
-------------------------------------------------------
> Desuden ville jeg gerne lige kommentere jakob88's
> indlæg i det jeg giver ham helt ret i at vi
> mangler en målfarlig herre oppe i front. (Hvilket
> jo så tydeligvis ikke skal være "(u)farlige"
> Frank).....
>
Farlige Frank vil forhåbentligt genfinde sin farlighed og begynde at nette igen.
Men også for at skabe konkurrencen i angrebet vil det være sundt med en tredje mand.
Vi har jo desværre nok ikke råd til at hente en Duncan eller Juncker... Vi skal nærmest ligesom Esbjerg søge spillere til en fordelagtig pris, som har et stort talent og potentiale....
Spændende at se, hvad FCM foretager sig i pausen inkøbsmæssigt...
-
Jesper BW1100
jakob88 skrev:
> Spændende at se, hvad FCM foretager sig i pausen
> inkøbsmæssigt...
Ingenting
> Spændende at se, hvad FCM foretager sig i pausen
> inkøbsmæssigt...
Ingenting
-
jakob88
Du tror altså bare at de lader et sted mellem 4 og 8 spillere gå uden at hente andre spillere.....
Usandsynligt!!!
Usandsynligt!!!
-
Mose
I næste sæson kunne det godt se ud som om vi kommer til at mangle nogle mil. p.g.a. manglende sporstlig succes, så det er ikke sikkert der bliver råd til nyindkøb.
Fra januar 2007 er den ene plads i angrebet reserveret til Collins.
Fra januar 2007 er den ene plads i angrebet reserveret til Collins.
-
Vinding
I glemmer alle sammen noget.
Vi kan jo også ryge ud i at et par spiller bliver solgt.
Thyge har gjort det rigtig godt på det sidste.
Vinding
Vi kan jo også ryge ud i at et par spiller bliver solgt.
Thyge har gjort det rigtig godt på det sidste.
Vinding
-
Jesper BW1100
De løber ikke ud i vinterpausen, men til sommer. Så det er nok først der der bliver foretaget noget hvis der gør!
-
FCMadZ
mener du at vi skal forlænge med Rasmus Daugaard..
synes han har gjort det godt i det meste af efteråret!
synes han har gjort det godt i det meste af efteråret!