Vålerenga...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fadlaa

Re: Vålerenga...

Indlæg af fadlaa »

Jeg vil på ingen måde pille ved sidste Sæsons præstationer. Men som du selv siger, var det sidste sæson. For at bruge en gammelkendt vending. Ingen er bedste end deres sidste kamp. Det som stikker mig lidt i vores nuværende situation er Attituden udaftil. Jeg vil bare gerne se lidt mere ydmyghed og alvor. I stedet for den lalleglade og hva faen det går nok holdning.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

fadlaa skrev:
-------------------------------------------------------
> > Jeg vil på ingen måde pille ved sidste Sæsons
> præstationer. Men som du selv siger, var det
> sidste sæson. For at bruge en gammelkendt vending.
> Ingen er bedste end deres sidste kamp. Det som
> stikker mig lidt i vores nuværende situation er
> Attituden udaftil. Jeg vil bare gerne se lidt mere
> ydmyghed og alvor. I stedet for den lalleglade og
> hva faen det går nok holdning.

Hehe, ja jeg svarer bare 4-0!!!!!!!!!! :-D

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

J a hva kan jeg sige

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kan det passe at man i fjernsynet efter 4-0 scoringen så FC megakopister stå og lave kædedans???

Altoriso

Re: Vålerenga... kædedans

Indlæg af Altoriso »

ja, desværre for det ser eddermanme åndsvagt ud.... :-(

Kan kun se at det er med til at latterliggøre fodboldfansene, og det er netop de samme fans der vil bryde med roligansene....

Pinligt

Amby

Indlæg af Amby »

Altoriso skrev:
>
> Kan kun se at det er med til at latterliggøre
> fodboldfansene, og det er netop de samme fans der
> vil bryde med roligansene....
>
> Pinligt

Kan du ikke lige forklare den linie? For medmindre du snakker om en episode, som jeg ikke så på stadion i torsdags, så har det da ikke det fjerneste at gøre med "roligan-agtig" stemning på tribunen..

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Du ved ikke en skid om hvad det er, så hold nu din kæft. Det har ikke noget med kædedansen at gøre. Kom på stadion, i stedet for at sidde herinde og skrive alt muligt du ikke ved en skid om! Hvornår har du sidst set en kamp med FCM udover i fjernsynet?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Pil du bare af pomfrit !

Jeg har set masser af kampe !

Det jeg skriver er at jeg synes at det ser latterligt ud i mine øjne, og den mening skal jeg godt kunne ytre uden at blive svinet af en lille teenager-dreng ...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det jeg mener er at for mig ser det faktisk rimeligt "vi sejler op ad åen" agtigt ud, bare i en nyere og mere moderne udgave..
Og der har været min opfattelse, at mange fans netop vil væk fra det !

Og så kan jeg ikke forstå at nogen synes at det er fedt at stå med ryggen til fodboldkampen..

Stemning er altid fedt, og jeg synes også at dette tiltag er fint nok på den front ( al stemning er jo vigtig ), men lige netop kædedans med ryggen til er ikke noget der tiltaler mig..

YahooSeeker [Bot]

Den nye sang

Altoriso skrev:
> Det jeg mener er at for mig ser det faktisk
> rimeligt "vi sejler op ad åen" agtigt ud, bare i
> en nyere og mere moderne udgave..
> Og der har været min opfattelse, at mange fans
> netop vil væk fra det !
>
> Og så kan jeg ikke forstå at nogen synes at det er
> fedt at stå med ryggen til fodboldkampen..
>
> Stemning er altid fedt, og jeg synes også at dette
> tiltag er fint nok på den front ( al stemning er
> jo vigtig ), men lige netop kædedans med ryggen
> til er ikke noget der tiltaler mig..
>

Jeg tror ikke du ville synes det var sejler op ad åen agtigt hvis du havde været der. Mht. det med at stå med ryggen til, så har det jo noget at gøre med at signallere at den støtte der foregår er uafhængig af hvordan det går på banen.

Iøvrigt så er det jo en ny sang og den har lige som udviklet sig lige så stille.

BW # 163

Re: Den nye sang

Indlæg af BW # 163 »

Det er endnu et eksempel på selvfed fankultur.

Dertil kommer at det er hamrende uoriginalt, da det er ren kopi.

Jeg kommer ikke på SAS-arena for at vende ryggen til gutterne, og er IKKE ligeglad med hvordan det går på banen.

BW # 163

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg synes måske man kunne bakke sit hold op bedre, end lige at stå med ryggen til !

Men igen så er al stemning velkomment, synes bare den her type er plat og desuden også meget pladskrævende, og tror bare at den vil kunne give problemer med andre folk, når stadion er feks propfyldt..

YahooSeeker [Bot]

BW # 163 skrev:
> Det er endnu et eksempel på selvfed fankultur.

Hvorfor?
>
> Dertil kommer at det er hamrende uoriginalt, da
> det er ren kopi.

Det ved jeg intet om, jeg kender ikke sangen i forvejen. Hvem er det den skulle være kopieret fra?
Iøvrigt så er jeg også hammerende ligeglad med om sangen er kopieret hvis den bare fungere. men jeg vil nu i øvrig stille spørgsmålstegn ved hvor mange af de sange der bruges rundt omkring på stadions der ikke kommer et andet sted fra originalt. Med samme berettigelse kan du jo meget passende anklage Liverpool folk for at have kopieret "You never walk alone" det var jo en popsang.

> Jeg kommer ikke på SAS-arena for at vende ryggen
> til gutterne, og er IKKE ligeglad med hvordan det
> går på banen.

Jammen jeg har da aldrig været i tvivl om at du har en anden adfærd på stadion end jeg, men at du kategorisk kan tage afstend fra det undre jeg mig noget over. Vi er så sandeligt heller ikke ligeglade med hvordan det går, Symboliken er så nok bare spildt på dig.

YahooSeeker [Bot]

Altoriso skrev:
> Jeg synes måske man kunne bakke sit hold op bedre,
> end lige at stå med ryggen til !

Mener du det er modsætninger?

> Men igen så er al stemning velkomment, synes bare
> den her type er plat og desuden også meget
> pladskrævende, og tror bare at den vil kunne give
> problemer med andre folk, når stadion er feks
> propfyldt..

Det gælder snadelig om at tage sorgerne på forskud, ellers så er det jo ikke sikkert men får dem!

Nu var der jo ikke ligefrem proppet på tribunen i Horsens, og der plejer også at være plads til en anelse mere end de godt 3000 der var sidst, så jeg tror lige det går.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Der kan vel ikke herske nogen tvivl om at hvis man vender ryggen til noget, så billiger man det ikke - sådan har det vist været i mange år ( i det mindste i europæisk kultur - ved ikke noget om evt kinesiske eller afrikanske traditioner )

Man er jo nødt til at tænke lidt fremad !
Vi har både FCK og Brøndby hjemme i foråret, og noget siger mig at vi går et godt forår i møde :_)

Besvar