Vålerenga...
-
micco
Vålerenga...
Kan se at de får mulig debutant på sas arena?!
http://www.vif.no/article.php?article_i ... rt=fotball
Kender ham kun af navn men mener og kunne huske at han tidligere har spillet for Rosenborg og har haft en del kampe for det Norske landshold?!
Micco
(Flo, Iversen, Magne, Johnsen, Derek..psss..vi har Thyge! 6-5 er nok!!)
http://www.vif.no/article.php?article_i ... rt=fotball
Kender ham kun af navn men mener og kunne huske at han tidligere har spillet for Rosenborg og har haft en del kampe for det Norske landshold?!
Micco
(Flo, Iversen, Magne, Johnsen, Derek..psss..vi har Thyge! 6-5 er nok!!)
Senest rettet af micco 2. dec 2005, 01:30, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Vålerenga...
He he Micco
Lige som i det nedenstående indlæg er der vist allerede lavet et topic om emnet - bare inde i "det andet forum"
Men nu kan vi jo bare fortsætte med ham herinde i stedet !
Jeg kender ham vist også kun af navn, og det er da mange år siden jeg hørte det sidst, så mon ikke bare han er "over the hill"
Lige som i det nedenstående indlæg er der vist allerede lavet et topic om emnet - bare inde i "det andet forum"
Men nu kan vi jo bare fortsætte med ham herinde i stedet !
Jeg kender ham vist også kun af navn, og det er da mange år siden jeg hørte det sidst, så mon ikke bare han er "over the hill"
-
mancitydk
Og såmænd også Dortmund hvor han bestemt ikke slog til hvorfor han tog tilbage til Lyn g Steven Lüsky... Undskyld Lüstu
-
Peter Ross
Det ser ud til at Vålerenga er ramt af skader/afbud inden i morgen.
Kjetil Wæhler, Tore André Flo og Amund Skiri er alle ude med skader, Steffen Iversen og Daniel Brocken har forladt klubben siden sidste runde, derudover trænede Ardian Gashi og Daniel Fredheim Holm ikke med mandag, men de skulle blive klar til kamp.
Peter Ross
Kjetil Wæhler, Tore André Flo og Amund Skiri er alle ude med skader, Steffen Iversen og Daniel Brocken har forladt klubben siden sidste runde, derudover trænede Ardian Gashi og Daniel Fredheim Holm ikke med mandag, men de skulle blive klar til kamp.
Peter Ross
-
fadlaa
Foruden det kan nævnes, at Vålerenga starter med mindst 1 debutant på banen i morgen. (Jarl Andre Storbæk) 2 hvis Jan D sørensen får sine papirer i orden, efter overgangen fra Oslo rivalerne Lyn. Det kan derover bemærkes, at der er lidt interne problemer i VIFs ledelse. Bestyrelsen er uenige om, hvorvidt Træner Kjetil Rekdal skal have forlænget kontrakten eller ej. Lidt underligt når man tænker på de er nyslåeede Mestre. Men som så ofte set før, er det et Krav om en stor lønforhøjelse som er problemet. Direktøren Ketil Siem er derudover på vej ud af klubben.
-
YahooSeeker [Bot]
Winston Reid Starter inde i morgen.
micco skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan se at de får mulig debutant på sas arena?!
>
> http://www.vif.no/article.php?article_info_ID=4935
> &category_id=13&sport=fotball
>
Vi har også en debutant klar..
Kunne læse på bold.dk at vores ynglinge guldvinder Winston Reid starter inde i morgen.. Det bliver spændende at se ham i forsvaret sammen med Traoe`..
Det tyder vel på Bak rykker frem på banen igen?
> Kan se at de får mulig debutant på sas arena?!
>
> http://www.vif.no/article.php?article_info_ID=4935
> &category_id=13&sport=fotball
>
Vi har også en debutant klar..
Kunne læse på bold.dk at vores ynglinge guldvinder Winston Reid starter inde i morgen.. Det bliver spændende at se ham i forsvaret sammen med Traoe`..
Det tyder vel på Bak rykker frem på banen igen?
-
ste(fcm)fan
vil det så sige at vi imorgen formentlig kommer til at slippe for både tore andre flo og steffen iversen....
det er da kun gode nyheder hvis de ikke kommer med. det ser da spændende ud at winston reid kommer til at starte inde imorgen
det er da kun gode nyheder hvis de ikke kommer med. det ser da spændende ud at winston reid kommer til at starte inde imorgen
-
YahooSeeker [Bot]
Hei Ulver, Vålerenga supporter her. Skulle gjerne ha vært en tur til Herning selv, men sur kjærring(Kvinde,dame) satte en stoppe for det. Ellers ser jeg flere er urolig for Steffen Iversen, han er ferdig i VIF. Skulle gjerne ha hatt Tore Andre Flo på banen, men han er skadet. En debuterer nok mot dere, det er Jarl Andrè Storbæk, en meget god back som kommer fra HamKam(Trenes av komende FCK trener Ståle Solbakken) Men det er et bra lag som kommer på besøk til dere i kveld. Lykke til.....
Rekdal om RL: - Vi har lyst å vinne
http://no.royalleague.com/news/newsShow.aspx?id=522
PS. Vålerenga supporterenes Royal forum her...
http://www.klanen.no/forum/index.php?t=thread&frm_id=30&
Rekdal om RL: - Vi har lyst å vinne
http://no.royalleague.com/news/newsShow.aspx?id=522
PS. Vålerenga supporterenes Royal forum her...
http://www.klanen.no/forum/index.php?t=thread&frm_id=30&
-
Ravnen
vif_supporter skrev:
> Hei Ulver, Vålerenga supporter her. Skulle gjerne
> ha vært en tur til Herning selv, men sur
> kjærring(Kvinde,dame) satte en stoppe for det.
Hehe, det er hvad der kan ske
> Ellers ser jeg flere er urolig for Steffen
> Iversen, han er ferdig i VIF. Skulle gjerne ha
> hatt Tore Andre Flo på banen, men han er skadet.
> En debuterer nok mot dere, det er Jarl Andrè
> Storbæk, en meget god back som kommer fra
> HamKam(Trenes av komende FCK trener Ståle
> Solbakken) Men det er et bra lag som kommer på
> besøk til dere i kveld. Lykke til.....
Okay, tak for informationen. Vi er ikke i tvivl om at det er et godt hold der kommer på besøg. Vi har selv været i en lille spillemæssig krise, og en sejr i aften vil betyde meget, så spillerne er tændte
God kamp!
> Hei Ulver, Vålerenga supporter her. Skulle gjerne
> ha vært en tur til Herning selv, men sur
> kjærring(Kvinde,dame) satte en stoppe for det.
Hehe, det er hvad der kan ske
> Ellers ser jeg flere er urolig for Steffen
> Iversen, han er ferdig i VIF. Skulle gjerne ha
> hatt Tore Andre Flo på banen, men han er skadet.
> En debuterer nok mot dere, det er Jarl Andrè
> Storbæk, en meget god back som kommer fra
> HamKam(Trenes av komende FCK trener Ståle
> Solbakken) Men det er et bra lag som kommer på
> besøk til dere i kveld. Lykke til.....
Okay, tak for informationen. Vi er ikke i tvivl om at det er et godt hold der kommer på besøg. Vi har selv været i en lille spillemæssig krise, og en sejr i aften vil betyde meget, så spillerne er tændte
God kamp!
-
Ravnen
fadlaa skrev:
> >
> En lille Krise, det er da vist en underdrivelse
Alt er jo relativt
> >
> En lille Krise, det er da vist en underdrivelse
Alt er jo relativt
-
fadlaa
Ja og jeg mener vi har været inde i en stor pointmæssig krise. Og 3 point i horsens ændrer ikke på det.
-
Ravnen
fadlaa skrev:
> >
> Ja og jeg mener vi har været inde i en stor
> pointmæssig krise. Og 3 point i horsens ændrer
> ikke på det.
Nej, ikke alene ihverfald, men synes spillerne viste god moral mod Horsens, på trods af modgang vandt vi
> >
> Ja og jeg mener vi har været inde i en stor
> pointmæssig krise. Og 3 point i horsens ændrer
> ikke på det.
Nej, ikke alene ihverfald, men synes spillerne viste god moral mod Horsens, på trods af modgang vandt vi
-
fadlaa
Ja helt enig, men jeg tror bare vi har forskellige syn på, hvad vi mener er godt nok.
Lidt forenklet mener jeg, at det absolut Primære at måle en succes udfra er RESULTATER. Hvis vi formår at spille godt samtidig er bare et plus, men ikke et must. Hvis man tolker på mange af ERs kommentarer, så har det været med et smil på læben og en evig fokusering på hvor godt spillet har været. For mig bringer det tankerne hen på en omgang seriefodbold, hvor det vigtigste er at hele holdet har det sjovt og nyder at spille bold. Resultatet kommer så i 2 række.
Lidt forenklet mener jeg, at det absolut Primære at måle en succes udfra er RESULTATER. Hvis vi formår at spille godt samtidig er bare et plus, men ikke et must. Hvis man tolker på mange af ERs kommentarer, så har det været med et smil på læben og en evig fokusering på hvor godt spillet har været. For mig bringer det tankerne hen på en omgang seriefodbold, hvor det vigtigste er at hele holdet har det sjovt og nyder at spille bold. Resultatet kommer så i 2 række.
-
Ravnen
fadlaa skrev:
> Ja helt enig, men jeg tror bare vi har forskellige
> syn på, hvad vi mener er godt nok.
> Lidt forenklet mener jeg, at det absolut Primære
> at måle en succes udfra er RESULTATER. Hvis vi
> formår at spille godt samtidig er bare et plus,
> men ikke et must. Hvis man tolker på mange af ERs
> kommentarer, så har det været med et smil på læben
> og en evig fokusering på hvor godt spillet har
> været. For mig bringer det tankerne hen på en
> omgang seriefodbold, hvor det vigtigste er at hele
> holdet har det sjovt og nyder at spille bold.
> Resultatet kommer så i 2 række.
Vi blev da nummer 3 sidste sæson, det var da et RESULTAT, men det er måske allerede glemt?
Som jeg ser det er der flere mulige årsager til krisen. En af dem er det samme man så med Esbjerg efter deres flotte sæson, nemlig en mæthedsfornemmelse og en tro på at tingene kommer af sig selv fordi man fik medaljer (selv Ove Pedersen kæmpede med dette). En anden ting er UEFA kampene, når selv Brøndby går totalt ned efter en europæisk kamp, så er det måske ikke så underligt at vi også oplevede en effekt. En ting mere er at vi har haft et svært kampprogram som ikke gjorde det lettere at komme ud af krisen. Og så ikke mindst har vi haft urimeligt mange skader, fordelt over hele banen (noget klubben har reageret på med en fysisk træner, måske skulle de ansætte damen der behandlede David Nielsen også
Men vi må ikke glemme at sidste sæson var den flotteste i klubbens historie, hvor vi også blev bortdømt fra en pokaltriumf.
Alle hold oplever kriser, og det er utopi at tro vi kan undgå det
> Ja helt enig, men jeg tror bare vi har forskellige
> syn på, hvad vi mener er godt nok.
> Lidt forenklet mener jeg, at det absolut Primære
> at måle en succes udfra er RESULTATER. Hvis vi
> formår at spille godt samtidig er bare et plus,
> men ikke et must. Hvis man tolker på mange af ERs
> kommentarer, så har det været med et smil på læben
> og en evig fokusering på hvor godt spillet har
> været. For mig bringer det tankerne hen på en
> omgang seriefodbold, hvor det vigtigste er at hele
> holdet har det sjovt og nyder at spille bold.
> Resultatet kommer så i 2 række.
Vi blev da nummer 3 sidste sæson, det var da et RESULTAT, men det er måske allerede glemt?
Som jeg ser det er der flere mulige årsager til krisen. En af dem er det samme man så med Esbjerg efter deres flotte sæson, nemlig en mæthedsfornemmelse og en tro på at tingene kommer af sig selv fordi man fik medaljer (selv Ove Pedersen kæmpede med dette). En anden ting er UEFA kampene, når selv Brøndby går totalt ned efter en europæisk kamp, så er det måske ikke så underligt at vi også oplevede en effekt. En ting mere er at vi har haft et svært kampprogram som ikke gjorde det lettere at komme ud af krisen. Og så ikke mindst har vi haft urimeligt mange skader, fordelt over hele banen (noget klubben har reageret på med en fysisk træner, måske skulle de ansætte damen der behandlede David Nielsen også
Men vi må ikke glemme at sidste sæson var den flotteste i klubbens historie, hvor vi også blev bortdømt fra en pokaltriumf.
Alle hold oplever kriser, og det er utopi at tro vi kan undgå det