DBF?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Re: DBF?

Indlæg af Ravnen »

Ja det er klart at der skal point ind på kontoen nu. Men efter kampen mod Horsens tror jeg han "overlever". Holdet viste trods alt glimrende moral, efter at have været foran, kom de bagud, og kom alligevel tilbage, og at vi kunne tillade os at brænde to straffespark og vinde alligevel er trods alt positivt. Desuden har det næsten været umuligt for modstanderne at score i Horsens, og vi gjorde det trods alt fire gange.

Vi halter lidt efter i forsvaret endnu, men hvis David Nielsen er klar tror jeg angrebet er ved at være der igen. Derudover har vi trods alt kun 9 point op til 4. pladsen, hvis vi kan få det ned på 6 point har vi alt at spille for i foråret!

Summasumarum, det ser positivt ud nu, jeg tror endda vi basker Vålerenga på torsdag!

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Det er da flintrende ligegyldigt, hvem der score, bare bolden bliver banket ind i kassen...

0-2 point = Rasmussen raus!

3-4 point = fifty-fifty

6 point = Rasmussen bliver og vi er kun 3-6 point efter 4. pladsen afhængig de andre holds resultater.

ulv865 / som tror på bedre tider efter sejren over ACH.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ja personligt tror jeg osse på, at 3 point mindst i de sidste 2 kampe er Påkrævet fra ledelsens side. Mht nedrykningskampen. Den overlader vi trygt til Horsens, sdr jyske og den efterhånden faste deltager AGF

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

jakob88 skrev:
>
> Men lad os nu se... Vinder vi de sidste 2 kampe,
> kan det se helt anderledes ud, og Erik "overlever"
> måske vinteren i Midtjylland... Hvem ved, måske
> genfinder vi gejsten og det gode spil fra den
> første sæson hvor vi havde Erik!
>
> "Vi er Midtjylland"

Uden at drage nogen paraleller så var Rijkard også utrolig tæt på at ryge i Barcelona for et års tid siden, og se hvor de er nu - det hele kan vende ufattelig hurtigt...

Men er da bare utrolig glad for at vi trods alt vandt i Horsens

JesperK

Indlæg af JesperK »

Sejr over SE og draw mod OB må da være nok.. Så er det 7 point i de sidste tre kampe. Håber selvf. på 9, klart.

OP-signingen er et kup - mindre kan ikke gøre det.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

JesperK skrev:
-------------------------------------------------------
> Sejr over SE og draw mod OB må da være nok.. Så er
> det 7 point i de sidste tre kampe. Håber selvf. på
> 9, klart.

OB kampen er en nøglekamp hvis vi vil have noget at spille for til foråret, pt. har vi 9 point op til 4.pladsen og netop OB. Med en sejr ville der blot være 6 point op til OB.
Men uafgjort ville også være fint nok, under alle omstændigheder skal vi vinde over sønderjyderne.

Besvar