DBF?
-
YahooSeeker [Bot]
DBF?
Nogen der ser hvad Erik Rasmussen siger?
Så må i da gerne give et praj.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=149725
Så må i da gerne give et praj.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=149725
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 23. nov 2005, 14:28, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: DBF?
Det er en tydeligt lettet Erik Rasmussen som griner og pjatter, som han normalt godt kan !
Han regner med at han sidder fint i stolen endnu, men at det helt sikkert hjalp meget med sejren igår !
Han havde 2 grunde til at IKKE smide håndklædet i ringen :
For det første havde det noget med vindermentalitet at gøre "når man først har været en del af en nedtur, så forlader man ikke den synkende skude" agtigt
Dernæst konkluderede han også at man som træner jo har et job med løn, og derved også et arbejde, og det giver man ikke bare lige slip på..
Der var mails fra Simon og Schou, som blandt andet godt kunne ønske at spillerne fortsat ville komme ned i loungen efter kampene. Hertil svarede han at han godt kunne forstå at man efter feks et nederlag mod Silkeborg ikke havde lyst til at møde 150 fans med masser af kritiske røster !
Nu er han derinde sammen med Niels Lodberg
Dette er hvad min hukommelse får ud af udsendelsen, andre kan måske huske det på en anden måde, men essensen synes jeg passer meget fint !
Jan / sjællænderen
Han regner med at han sidder fint i stolen endnu, men at det helt sikkert hjalp meget med sejren igår !
Han havde 2 grunde til at IKKE smide håndklædet i ringen :
For det første havde det noget med vindermentalitet at gøre "når man først har været en del af en nedtur, så forlader man ikke den synkende skude" agtigt
Dernæst konkluderede han også at man som træner jo har et job med løn, og derved også et arbejde, og det giver man ikke bare lige slip på..
Der var mails fra Simon og Schou, som blandt andet godt kunne ønske at spillerne fortsat ville komme ned i loungen efter kampene. Hertil svarede han at han godt kunne forstå at man efter feks et nederlag mod Silkeborg ikke havde lyst til at møde 150 fans med masser af kritiske røster !
Nu er han derinde sammen med Niels Lodberg
Dette er hvad min hukommelse får ud af udsendelsen, andre kan måske huske det på en anden måde, men essensen synes jeg passer meget fint !
Jan / sjællænderen
-
Altoriso
Erik skulle svare på en mail om han syntes at fansene havde været gode nok !
Det mente han bestemt at de havde, og at nogle havde råbt negative ting om ham, rørte ham overhovedet ikke, og han kunne godt forstå at folk gjorde det, da han jo er en stor del af holdet
Han syntes at der havde været flot fremmøde trods den dårlige periode..
( hmm... Brøndby og FCK kampene..... )
Det mente han bestemt at de havde, og at nogle havde råbt negative ting om ham, rørte ham overhovedet ikke, og han kunne godt forstå at folk gjorde det, da han jo er en stor del af holdet
Han syntes at der havde været flot fremmøde trods den dårlige periode..
( hmm... Brøndby og FCK kampene..... )
-
Altoriso
Ren Fodboldsnak
Erik var i studiet og Dennis Sørensen sad ude i lobbyen og snakkede med Lodberg, som nok er en gammel ven, vil jeg tro !
Nu er Michael Hansen så med i Ren Fodboldsnak, så mon ikke de kan få en god tur hjem til Jylland
Simon Poulsen- sagen bliver taget op i programmet om lidt !
Nu er Michael Hansen så med i Ren Fodboldsnak, så mon ikke de kan få en god tur hjem til Jylland
Simon Poulsen- sagen bliver taget op i programmet om lidt !
-
Altoriso
Ja og det lød faktisk som om at det var for foråret også !
Så noget tyder måske på at Traore har indfundet sig med centerforsvaret...
Eller at nogle af de kommende spillere på pladsen skal spilles mere ind...
Jeg synes dog stadigvæk at vi skal forsøge at indhente point nok til en top 4 placering - det er trods alt ikke helt umuligt længere med feks 2 sejre her til sidst i år, så er der ikke så langt
Så noget tyder måske på at Traore har indfundet sig med centerforsvaret...
Eller at nogle af de kommende spillere på pladsen skal spilles mere ind...
Jeg synes dog stadigvæk at vi skal forsøge at indhente point nok til en top 4 placering - det er trods alt ikke helt umuligt længere med feks 2 sejre her til sidst i år, så er der ikke så langt
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg tror nu mere det har noget at gøre med, at der er så mange så store talenter på vej op fra Ungdomsrækkerne, at der er mere brug for de mange kvaliteter som Bak har, andre steder. Desuden så kunne det også have noget at gøre med muligheden for at sælge Bak?
-
NME
Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes dog stadigvæk at vi skal forsøge at
> indhente point nok til en top 4 placering - det er
> trods alt ikke helt umuligt længere med feks 2
> sejre her til sidst i år, så er der ikke så
> langt
> ***************************************
Om der ikke er så langt afhænger vel også lidt af hvordan det går i de andre kampe ? Hjælper jo ik meget hvis de andre også vinder
> Jeg synes dog stadigvæk at vi skal forsøge at
> indhente point nok til en top 4 placering - det er
> trods alt ikke helt umuligt længere med feks 2
> sejre her til sidst i år, så er der ikke så
> langt
> ***************************************
Om der ikke er så langt afhænger vel også lidt af hvordan det går i de andre kampe ? Hjælper jo ik meget hvis de andre også vinder
-
Meng(AGF)
Hej Ulve
Først vil jeg gerne sige tillykke med sejren, og absolut også TAK! Det var rart at både Horsens og HFK tabte i går. Havde i tabt, var i naturligvis også rigtigt med i nedrykningskampen, men jeg synes vi har bedre odds mod Horsens end mod Jer[primært fordi i i givet fald ville finde en træner, der er bedre til at håndtere bundkampe og fordi jeres trup er stærkere end Horsens'].
Det var helt klart, at Erik var en lettet mand i går, og det skal han da absolut også have lov til. Og set fra hans synsvinkel er det ikke rart at blive fyret i FCM, når han stort set intet andet har på sit CV som træner.
Jeg vil dog gerne spørge jer om en ting. Fra min vinkel ser det ud som om Erik skal have mindst 6 point i de tre sidste kampe (3 er hjemme), og dermed er der stadig sauna-agtig temperatur i trænerstolen. Er i enige i, at Erik med stor sandsynlighed bliver fyret, hvis i taber de to næste kampe?
Først vil jeg gerne sige tillykke med sejren, og absolut også TAK! Det var rart at både Horsens og HFK tabte i går. Havde i tabt, var i naturligvis også rigtigt med i nedrykningskampen, men jeg synes vi har bedre odds mod Horsens end mod Jer[primært fordi i i givet fald ville finde en træner, der er bedre til at håndtere bundkampe og fordi jeres trup er stærkere end Horsens'].
Det var helt klart, at Erik var en lettet mand i går, og det skal han da absolut også have lov til. Og set fra hans synsvinkel er det ikke rart at blive fyret i FCM, når han stort set intet andet har på sit CV som træner.
Jeg vil dog gerne spørge jer om en ting. Fra min vinkel ser det ud som om Erik skal have mindst 6 point i de tre sidste kampe (3 er hjemme), og dermed er der stadig sauna-agtig temperatur i trænerstolen. Er i enige i, at Erik med stor sandsynlighed bliver fyret, hvis i taber de to næste kampe?
-
Kim
Den er meget enkel - jeg vil give dig ret... 6 point må være det der får ham til at forblive i sædet uden pis...
To uafgjorte eller bare en vundet og en tabt - ja, så er han på vej videre...
Jeg er lidt i tvivl omkring en sejr over SønderE og en uafgjort mod OB - det kan godt gå hen og være nok - givet vi får point i Vålerenga kampen...
BW #456
PS: Glæder mig til at se Ofar rette GF-skuden op i foråret - det er da den klogeste og bedste signing længe!
To uafgjorte eller bare en vundet og en tabt - ja, så er han på vej videre...
Jeg er lidt i tvivl omkring en sejr over SønderE og en uafgjort mod OB - det kan godt gå hen og være nok - givet vi får point i Vålerenga kampen...
BW #456
PS: Glæder mig til at se Ofar rette GF-skuden op i foråret - det er da den klogeste og bedste signing længe!
-
jakob88
Erik har selv udtalt (Før Horsens kampen) at hvis der ikke minimum hentes 7 point i de sidste 3 kampe, så vil han grangiveligt modtage en fyreseddel...
Meng(AGF) skrev:
> Jeg vil dog gerne spørge jer om en ting. Fra min
> vinkel ser det ud som om Erik skal have mindst 6
> point i de tre sidste kampe (3 er hjemme), og
> dermed er der stadig sauna-agtig temperatur i
> trænerstolen. Er i enige i, at Erik med stor
> sandsynlighed bliver fyret, hvis i taber de to
> næste kampe?
Jeg tror også han bliver fyret hvis ikke mindst hans egen krav opfyldes.
Og taber vi de næste to kampe, så er det helt sikkert at han ikke er træner i FCM længere. Dermed ikke sagt at jeg ønsker ham fyret, for han er en dygtig træner. Men når modgangen indtræder, skal man kunne tackle den situation.
Men lad os nu se... Vinder vi de sidste 2 kampe, kan det se helt anderledes ud, og Erik "overlever" måske vinteren i Midtjylland... Hvem ved, måske genfinder vi gejsten og det gode spil fra den første sæson hvor vi havde Erik!
Meng(AGF) skrev:
> Jeg vil dog gerne spørge jer om en ting. Fra min
> vinkel ser det ud som om Erik skal have mindst 6
> point i de tre sidste kampe (3 er hjemme), og
> dermed er der stadig sauna-agtig temperatur i
> trænerstolen. Er i enige i, at Erik med stor
> sandsynlighed bliver fyret, hvis i taber de to
> næste kampe?
Jeg tror også han bliver fyret hvis ikke mindst hans egen krav opfyldes.
Og taber vi de næste to kampe, så er det helt sikkert at han ikke er træner i FCM længere. Dermed ikke sagt at jeg ønsker ham fyret, for han er en dygtig træner. Men når modgangen indtræder, skal man kunne tackle den situation.
Men lad os nu se... Vinder vi de sidste 2 kampe, kan det se helt anderledes ud, og Erik "overlever" måske vinteren i Midtjylland... Hvem ved, måske genfinder vi gejsten og det gode spil fra den første sæson hvor vi havde Erik!