SL R8: FCN - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Debussy

Re: SL R8: FCN - FCM

Indlæg af Debussy »

Skidt start af Tullberg, men lad os lige give ham et par kampe mere inden vi finder traktorer, høtyve og fakler frem.
Nordsjælland spillede en flot kamp, og vi manglede i den grad en plan B eller mere erfaring med plan A.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Problemet er at vi insisterer på at spille 4-3-3 med højt pres, uden vores bedste presspiller. Osorio er så vigtig og vores 3 offensive kort i Simsir, Gogorza og Osorio er bedst i det system. Problemet er at de 2 af dem er skadet, og så har vi ikke spillerne til det system.

I dag burde vi have spillet 4-5-1, med et defensivt udgangspunkt, som vi burde have gjort så mange gange før i Farum.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ret ufedt, at FCN lige har solgt spillere for godt 400 mio, og stadig får os til at ligne hovedløse kyllinger.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT

Indlæg af JBT »

Har sagt det før, og jeg nærmer mig at få ret. Truppen ser tynd ud, så snart skader og karantæner begynder at melde sig.

FCM har fortsat et problem med deres spillestil og dyder - det fungerer simpelthen ikke. Man kan kun håbe, at Tullberg formår at pege holdet (og dermed ledelsen) i en ny retning.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Måtte sunde mig oven på den kamp. En kamp til en top 20 over værste FCM kampe i historien.. Hold nu op hvor var det elendigt, der var absolut intet der fungerede og ændringerne undervejs fra Tullberg gjorde ingen forskel. Det var 18 kampe som ubesejret der blev afløst af et totalt sammenbrud.

Så står Tullberg der i sin nyligt udskiftede Dortmund hættetrøje med en FCM look-alike og ligner jeg ved ikke hvad?

Nå det er sgu også hårdt helt at dømme ham ude efter en sølle kamp. Lad os se hvad fremtiden bringer, forhåbentlig viser rating sig ;-)

Besvar