SL R8: FCN - FCM
SL R8: FCN - FCM
Tullbergs debut som cheftræner står for døren i weekenden. Det bliver en hård test fra start på en notorisk svær udebane, hvor vi har bøvlet rigtig mange gange. Kan han komme godt fra land her, så kan det hurtigt blive lovende. Går vi ud og skuffer, så kommer det jo nok desværre til at vække mindelser til TT's kompleks mod Farum.
Ydermere bliver det interessant at se hvordan vi stiller op. Både hvad angår personel og formation.
Ydermere bliver det interessant at se hvordan vi stiller op. Både hvad angår personel og formation.
/ ABT

-
mousebreaker
Re: SL R8: FCN - FCM
Mbabu må siges at have fået en svær start i den her kamp
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Svær start for Tullberg.
Undrer mig godt nok over Brumado på venstrekant og Simsir til højre. Ingen af dem har deres forcer der.
Så er jeg ligeglad med, at Brumado har mere fysik end Ankersen.
Naivt, synes jeg
Byskov vil han jo nok gerne slutte med i stedet for Brumado, og så føre Simsir tilbage i venstre.
Det synes jeg han burde være startet med
Undrer mig godt nok over Brumado på venstrekant og Simsir til højre. Ingen af dem har deres forcer der.
Så er jeg ligeglad med, at Brumado har mere fysik end Ankersen.
Naivt, synes jeg
Byskov vil han jo nok gerne slutte med i stedet for Brumado, og så føre Simsir tilbage i venstre.
Det synes jeg han burde være startet med
Meget undervældende halvleg, desværre. Vi har ikke været i nærheden af noget. Presset sidder alt for løst. Synes vi mangler nogle reelle kantspillere…
Der skal andre boller på suppen i 2. Halvleg.
Der skal andre boller på suppen i 2. Halvleg.
/ ABT

Ønsker man TT tilbage??
Horribel første halvleg.
Horribel første halvleg.
de er alt for langt mellem kæderne.
mbabu er en katastrofe defensivt, kom gang på gang i problemer på den højre kant.
mbabu er en katastrofe defensivt, kom gang på gang i problemer på den højre kant.
-
mousebreaker
Ved ikke om man kan sige at presset sidder for løst. Jeg synes det er håbløst at presse højt mod FCN. De er alt for gode til at spille sig ud af presset. Jeg vil vædde en gammel stråhat på, at FCNs trænerteam ønskedrøm var, at vi ville insistere på et højt pres kampen igennem.
Hvis vi så tilmed kunne krydre det med at spille vores mest kreative offensive spiller i den forkerte side, så han konstant er fejlvendt, så ville de skraldgrine med dollartegn i øjnene.
Håbløst trænerarbejde af Tullberg og co.
Senest rettet af mousebreaker 14. sep 2025, 16:55, rettet i alt 1 gang.
Hovedløst at tro man kan presse højt i Farum. Det ved alle, der har spillet der. Bif forsvarede sig til en sejr.
Og så må man bare være imponeret af FCN. Sælger for kæmpe beløb og alligevel et kompetent hold. I hvert fald på kunst. Og det er ikke ulovligt.
Lige nu kun tre point efter Fcm.
Og så må man bare være imponeret af FCN. Sælger for kæmpe beløb og alligevel et kompetent hold. I hvert fald på kunst. Og det er ikke ulovligt.
Lige nu kun tre point efter Fcm.
Thullberg skal fyres???
Hahaha!!
Hahaha!!
Når vi endelig har chancen træffer Brumado det forkerte valg..som i fortiden alt for ofte.
Vil have TT tilbage!!
Gennemført 96 dårlige minutter..håbløs. Tak til alle der ville af med TT.
Gennemført 96 dårlige minutter..håbløs. Tak til alle der ville af med TT.
-
mousebreaker
Hehe.
Jeg er mest af alt frustreret over, at vi laver de samme fejl fra trænerbænken som vi altid har lavet, når vi gæster plastikken i Farum.
Så hvorfor jeg er frustreret over, at assistenterne ikke klæder ham bedre på, det ved jeg ikke. De har jo nok en tyrkertro på at det er rigtigt de de gør…
Selvom de ligner forvildede høns gang på gang. Det er jo tragikomisk.
Jeg er rystet over det taktiske oplæg til den her kamp. Simsir i højre, højt pres og Brumado fra start på venstrekant.
Kan det tænkes værre?
banen passer ikke til den fysisk midtbanen lever af, man kan se at de spillere fcn har er købt til at passe til en kunststofbane.
når det så er sagt, så kan man undre sig over at spillere som byskov og silva ikke netop vælges til startopstillingen til sådan en bane.
når det så er sagt, så kan man undre sig over at spillere som byskov og silva ikke netop vælges til startopstillingen til sådan en bane.
Latterlig at skrive at FCN er designet til det.
Havde du set dagens indsats med TT med ansvaret så havde du krævet hans hoved på et fad.
Havde du set dagens indsats med TT med ansvaret så havde du krævet hans hoved på et fad.
Katastrofal start på Tullbergs trænergerning. Lidt som jeg havde frygtet grundet historik, svær bane osv.
Meeeen, vi burde kunne forvente mere. Det var helt fra skiven i dag (som så ofte før i Farum).
Lad os se hvilket præg MT kan sætte på holdet og spillet, når vi ryger væk fra kunsten.
Dumpet i dag. Derby næste gang, hvor alt kan ske. Vores trup er ret amputeret pt. Det kan lynhurtigt blive problematisk for MT, hvis der ikke kommer en positiv oplevelse hurtigt.
Meeeen, vi burde kunne forvente mere. Det var helt fra skiven i dag (som så ofte før i Farum).
Lad os se hvilket præg MT kan sætte på holdet og spillet, når vi ryger væk fra kunsten.
Dumpet i dag. Derby næste gang, hvor alt kan ske. Vores trup er ret amputeret pt. Det kan lynhurtigt blive problematisk for MT, hvis der ikke kommer en positiv oplevelse hurtigt.
/ ABT