SL R01: FCM - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

Re: SL R01: FCM - OB

Indlæg af ABT »

Simsir er forhåbentlig snart fortid i klubben. Gal en belastende spiller, man bander langt væk meget oftere end man hylder ham.

Undervurderet situation til sidst i kampen på Lee’s kæmpe chance, hvor han ender med at losse målmanden i løgene i stedet for bolden - manden skulle vel ret beset have haft sin anden ost og dermed allerede karantæne. Var der sket, ville det allerede fra kamp 1 blive udstillet hvor papirstynde vi er i bredden nede bagi.

Ledelsen siger én ting, og gør noget andet. FCM classic…
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Matjavsen skrev:
20. jul 2025, 21:00
Lupus1999 skrev:
20. jul 2025, 20:36
Helt ude til højre i billedet og i OB venstre side, der hænder en OB fod tæt på det lille målfelt. Buksa var ikke længere inde.
Det var Aral der var offside da Oli afleverer til ham...

Hans fede røv kunne ikke løbe i onside
Okay at være frustreret, men prøv lige at tale ordentligt. Det der er simpelthen under lavmålet.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Acebone skrev:
21. jul 2025, 14:48
Matjavsen skrev:
20. jul 2025, 21:00
Lupus1999 skrev:
20. jul 2025, 20:36
Helt ude til højre i billedet og i OB venstre side, der hænder en OB fod tæt på det lille målfelt. Buksa var ikke længere inde.
Det var Aral der var offside da Oli afleverer til ham...

Hans fede røv kunne ikke løbe i onside
Okay at være frustreret, men prøv lige at tale ordentligt. Det der er simpelthen under lavmålet.
Fuldstændig enig. Var ved at skrive noget lignende aftes, men mit svar forsvandt åbentbart i et nedbrud på nettet her i Sydeuropa. Ingen af spillerne laver fejl med vilje, så som fan er man træt af det - måske næsten ligeså meget som spilleren. Og når man lige har set et skriv med Lee, hvor han selv beskriver sin nervøsitet, så giver man opbakning.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

I øvrigt virkelig ærgerligt, at de individuelle defensive brølere ender med at gøre, at vi næsten ikke taler om, hvor vanvittig Franculino er lige nu. Han er jo on fire.

Jeg fik et spørgsmål fra min ældste forleden om, hvorvidt FCM egentlig nogensinde havde scoret på saksespark. Jeg gravede og gravede i hukommelsen, men jeg kunne kun komme frem til, at Sory Kaba forsøgte ret ofte...

Nu er problemet løst. Jeg synes i hvert fald, 3-3-scoringen tæller.

Debussy

Indlæg af Debussy »

Acebone skrev:
21. jul 2025, 15:30
I øvrigt virkelig ærgerligt, at de individuelle defensive brølere ender med at gøre, at vi næsten ikke taler om, hvor vanvittig Franculino er lige nu. Han er jo on fire.

Jeg fik et spørgsmål fra min ældste forleden om, hvorvidt FCM egentlig nogensinde havde scoret på saksespark. Jeg gravede og gravede i hukommelsen, men jeg kunne kun komme frem til, at Sory Kaba forsøgte ret ofte...

Jeg vil nu ikke mene at det var et “rigtigt” saksespark det vi var vidner til i går, ellers scorede Frank Onyeka også et i 2019:
https://youtu.be/cYcRvyMmIQI
Se fra 1 minut og 46 sekunder

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Debussy skrev:
21. jul 2025, 19:18
Acebone skrev:
21. jul 2025, 15:30

Jeg vil nu ikke mene at det var et “rigtigt” saksespark det vi var vidner til i går, ellers scorede Frank Onyeka også et i 2019:
https://youtu.be/cYcRvyMmIQI
Se fra 1 minut og 46 sekunder
Godt fundet! Jeg kan godt genkende målene, nu jeg ser dem, men det var en af de kampe, der ikke rigtig havde fæstnet sig hos mig.

Og ja, ingen af dem er vel skoleeksempler på saksespark, men det må være det nærmeste, vi er kommet.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Okay, *nu* har FCM da scoret på et rigtigt saksespark!

Sjovt, at der ikke skulle gå længere tid fra vi havde snakken. Måske skal man begynde at overveje flere måder, vi ikke har scoret på?

Debussy

Indlæg af Debussy »

Acebone skrev:
1. aug 2025, 22:57
Okay, *nu* har FCM da scoret på et rigtigt saksespark!

Sjovt, at der ikke skulle gå længere tid fra vi havde snakken. Måske skal man begynde at overveje flere måder, vi ikke har scoret på?
Ja, det er da lidt funky. Jeg mindes ikke, at vi har scoret på et skorpionspark endnu, så det ville være klasse :lol:.

Besvar