SL R01: FCM - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

SL R01: FCM - OB

Indlæg af ABT »

Første runde står for døren. Vi fik en fin generalprøve i Slovakiet, og holdet er more or less det samme som sidste sæson, på nuværende tidspunkt. Det er uden tvivl en must win kamp, selvom det er svært at vide hvad Zorniger hiver op af hatten med oprykkerne. FCC ligger ud med en sejr - vi skal gerne følge strop og være på par fra start.

Hvordan stiller vi op?
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: SL R01: FCM - OB

Indlæg af Lupus1999 »

Lössl
Mbabu, Lee, Bech, Bak
Osorio, Bravo, Oliver, Simsir
Franculino, Buksa

Kan også være Silva i stedet for Oliver, hvis han ikke er helt klar.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Så er takten slået an for sæsonen… lol
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Vi er et plat fodboldhold. Og sæsonen er kun en halv time gammel. Amatørisme på højeste klinge.
/ ABT

Billede

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Hvad skal man mene ?

I sidste sæson var forsvaret problemet, og ja det forsætter fra dag 1 og 3 minut.

Man har en bak nielsen der står og fortæller om en bevist strategi, hold nu op !!!!

Det er tydeligvis en undskyldning for at man ikke er lykkedes på markedet.

Det starter med at den mest erfarne spiller ødelægger festen efter 3 minutter, jeg vil sige det samme, havde det været Olufson havde alle råbt op, men nuvel Løssl er vurderet til 200000 euro på transfermarkt, FCK henter en der er vurderet til 9 mio euro.

Lee har spillet ok i foråret, men kunsten er at holde niveauet som ung, og her fejler han.

Kristian Baks forklaring om strategi, er hovedrystende, der er brug for en ny klassemålmand og mindst en klasse midtforsvar her og nu, koste hvad det vil.

Bak på venstrebakken har ikke meget offensivt at byde ind med, kan Paulinho finde det gamle jeg ?, men har han nogensinde været god defensivt ?

Forsvaret er det svage led hos FCM.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

FCM2000 skrev:
20. jul 2025, 19:04
Hvad skal man mene ?

I sidste sæson var forsvaret problemet, og ja det forsætter fra dag 1 og 3 minut.

Man har en bak nielsen der står og fortæller om en bevist strategi, hold nu op !!!!

Det er tydeligvis en undskyldning for at man ikke er lykkedes på markedet.

Det starter med at den mest erfarne spiller ødelægger festen efter 3 minutter, jeg vil sige det samme, havde det været Olufson havde alle råbt op, men nuvel Løssl er vurderet til 200000 euro på transfermarkt, FCK henter en der er vurderet til 9 mio euro.

Lee har spillet ok i foråret, men kunsten er at holde niveauet som ung, og her fejler han.

Kristian Baks forklaring om strategi, er hovedrystende, der er brug for en ny klassemålmand og mindst en klasse midtforsvar her og nu, koste hvad det vil.

Bak på venstrebakken har ikke meget offensivt at byde ind med, kan Paulinho finde det gamle jeg ?, men har han nogensinde været god defensivt ?

Forsvaret er det svage led hos FCM.
Det er måske de to point de mangler næste år, forsvaret er skandaløs ringe, 3 åndsvage fejl, 3 mål til OB, det er at lægge pres på angriberne.

Lee sparker som lort, han var en kæmpe skuffelse i dag, chilli hans teknik er som en serie 4 spiller.

Banens mest erfarne spiller ligner en serie 5 målmand efter 3 minutter.

Kristian bak snakker om at de unge er blevet et år ældre, Stenlein snakkede det modsatte at der manglede erfaring.

De famler i en grad. Thomasberg formår ikke at få sat spillet i 2 halvleg.
Senest rettet af FCM2000 20. jul 2025, 20:15, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Fuldkommen kaotisk kamp. Langt hen af vejen rædderligt. Indianerbold på fuld udblæsning. Vi har taget de ringe tendenser med videre fra sidste sæson og målene pisser ind. Vi skal score mindst 3 mål pr kamp for at vi skal være sikre på point. Det er vanvittigt at se på. TT bliver udklasseret på taktikbrættet for 117. Gang.

Kontinuitet kan være fint, men der skal udskiftninger til på det her hold. Der er absolut ingen udvikling. Jeg vil vove den påstand, at man lige har spildt en hel opstart ved at holde på TT, det bliver næppe bedre…

Dybt kritisabelt med alle de vanvittige fejl. Symptom på dårlig coaching? Eller bare ikke-dygtige nok fodboldspillere?

Vi mangler ikke bare én CB. Vi mangler højest sandsynligt to stk for ikke at snakke om målmandspositionen og den centrale midtbane.

Flagskibet forsøger fortsat at navigere uden GPS.
/ ABT

Billede

Stimme

Indlæg af Stimme »

Vi kan vel kun konstatere at vi ikke har rykket os siden sidste season, alt for mange personlige fejl, og mangel på en klar styr mand på midten, der kan lede og fordele spillet. Jeg er skuffet over vi ikke kan vinde sådan en kamp, som jeg personligt mener skulle være 3 sikre point.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Er jeg den eneste der ikke syntes der var offside på Buksa’s 4-3 mål?

Stimme

Indlæg af Stimme »

Lupus1999 skrev:
20. jul 2025, 20:28
Er jeg den eneste der ikke syntes der var offside på Buksa’s 4-3 mål?
Den var hvert fald hurtig tjekket, forstår ikke hvorfor vi som sete ikke får lov til at se alle VAR kendelser

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Helt ude til højre i billedet og i OB venstre side, der hænder en OB fod tæt på det lille målfelt. Buksa var ikke længere inde.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Lupus1999 skrev:
20. jul 2025, 20:36
Helt ude til højre i billedet og i OB venstre side, der hænder en OB fod tæt på det lille målfelt. Buksa var ikke længere inde.
Det var Aral der var offside da Oli afleverer til ham...

Hans fede røv kunne ikke løbe i onside

Sahl

Indlæg af Sahl »

En kamp der med tydelighed viser hvorfor FCM ikke tog mesterskabet sidste år.
Der mangler en klasse CB og en ny klasse målmand.

Jeg er med på, at man gerne vil have den rigtige spillere! men det dur ikke de kommer helt til sidst i vinduet.... Mesterskabet kan reelt været spillet væk her i de første kampe med det her forsvar.
Angrebet er fantastisk! Der er bare tydelig mangler.. en erfaren midtbane kunne også godt bruges..

Thomasberg har aldrig været min favorit og bliver det nok aldrig. Jeg synes han får for lidt ud af holdet generelt også selvom der er ovenstående mangler. Mister vi Franculino, så kunne jeg godt se store vanskeligheder.
Men med det sagt er det bare en FCM klassisk at tabe eller miste point i første runde..

Min største frygt for kampen i dag er at man giver Elias chancen på mål på torsdag.

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Vi har i overvældende mange starter på halvsæsoner set FCM kikse i første kamp, så det er en tand for tidligt at finde høtyvene frem. Det er uforståeligt at det er sådan, måske er kulturen i truppen sådan at der skal et reality-tjek til før spillerne er klar.

Nu er der pres på de næste kampe. Jeg tror Hibernian er et niveau over et ikke særlig godt OB-hold, der vel nok ender i bund4 i år.

Debussy

Indlæg af Debussy »

For pokker... Tre fine mål af os, men at vi så lukker tre mål ind på tre individuelle fejl er en katastrofe. Først Lössl, så Lee og til sidst Aral… De to tabte point i dag kan være dem der resulterer i at vi ikke vinder mesterskabet.

Besvar