mousebreaker skrev: ↑22. apr 2025, 21:54
Jeg kan nu meget godt lide TT som den person han fremstår som. Okay, der kan være lidt meget klynken, men jeg kan godt lide ham, men han skal bare ikke være træner i FCM. Jeg er med på, at efteråret blev ødelagt af en absurd mængde skader, men foråret har vist at vi trods en rigtig god, næsten skadesfri trup der spiller 1 kamp om ugen, ikke evner at spille fodbold der giver resultater, og heller ikke er meget værd at kigge på.
Vi trænger i den grad til noget nyt på den bænk.
Det mest paradoksale er så, at vi om fem kampe igen kan være mestre, blot fordi de andre også har deres at kæmpe med.
Vi ligner en tredjeplads - og det er vel en gave hvis vi kigger på underliggende parametre. Det siger alt, og derfor skal klubben også sige pænt farvel til TT efter sæsonen, hvordan den så end falder ud. Også selvom vi skulle blive dobbelte mestre
Jeg kan ikke helt forstå, at du kan snuppe TT som person. Jeg synes ikke at han besidder de egenskaber der skal til for at være toptræner: Flæberiet, manglen på karisma, opgivenheden, "leverpostejheden" er simpelthen ikke vores klub værdigt. Den sportsligeledelse har atter engang svigtet os som fans. De skulle have afskediget Thomasberg sammen med hans assistenter, da spilet objektivt ikke er blevet bedre siden de blev fyret.
Thomasberg er i denne sæson
indtil videre* fejlet på disse parametre :

Kvalifikation til Champions League (Taber den afgørende kamp mod en historisk nem modstander)

Pokaltunering (Taber mod Brøndby der spiller over 70 minutter af kampen en mand i undertal)
Nu bliver det så spændende at se, om han stadig er træner i morgen. Hvis han er, så vil jeg mene at det er en falliterklæring fra ledelsen, der skulle have fundet en afløser allerede efter efteråret.
Jeg ved godt, at vi stadig selv kan afgøre mesterskabet, men der er simpelthen intet i de præstationer vi har leveret i slutspillet der tyder på, at vi kan vinde den mængde kampe det kræver.