Transfer - Sommer 2024

Om FC Midtjylland og Black Wolves
UlveLars

Re: Transfer - Sommer 2024

Indlæg af UlveLars »

Matjavsen skrev:
16. jul 2024, 19:15
UlveLars skrev:
16. jul 2024, 14:23
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesl ... mus-nissen

Nissen rygtes til Frankfurt på leje
And, nissen gjorde det klar at han ikke gad udlejes igen

#Vagntilheden
https://bold.dk/fodbold/stillinger/tysk ... kristensen

111 mil. Selvom de kan overtales til rabat, er der godt nok lang vej til en realistisk løsning.

6256

Indlæg af 6256 »

UlveLars skrev:
17. jul 2024, 00:52
Matjavsen skrev:
UlveLars skrev:
16. jul 2024, 14:23
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesl ... mus-nissen

Nissen rygtes til Frankfurt på leje

#Vagntilheden

111 mil. Selvom de kan overtales til rabat, er der godt nok lang vej til en realistisk løsning.
På Twitter, så sent som i dag, sender Farzam også stadig Nissen til Tyskland. Jeg får sværere ved at se det ske.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det kommer ikke til at ske.
Det er alt for tidligt at vende hjem.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

6256 skrev:
18. jul 2024, 16:55
UlveLars skrev:
Matjavsen skrev:

#Vagntilheden

På Twitter, så sent som i dag, sender Farzam også stadig Nissen til Tyskland. Jeg får sværere ved at se det ske.
Ja, og den offentliggøres vist i morgen.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... g/10304447

Det har jo aldrig været andet end et ønske og et håb fra fans, men vi må vente nogle år endnu.

JBT

Indlæg af JBT »

Lugter mere af at vi lader Paulinho blive legende med ny kontrakt og vores integrerende stråmand for Mellemamerikanske spillere. Fedt nok

Lugter hellere ikke ligefrem af at man pt. ser efter nyt til hb. Gabriel klarer sig sgu også meget godt i vildmarken. Ved man noget om Joel ?

6256

Indlæg af 6256 »

Lupus1999 skrev:
18. jul 2024, 22:40
6256 skrev:
18. jul 2024, 16:55
UlveLars skrev:

Ja, og den offentliggøres vist i morgen.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... g/10304447

Det har jo aldrig været andet end et ønske og et håb fra fans, men vi må vente nogle år endnu.
Nej, det lader det til. Det virker bare til, at der er nogle, derhar været meget overbeviste.

Så sent som i går eller tidligere i dag nævnte nogle også at Galatasaray havde brugt Jelert til at hente en eller fra Frankrig. Så måske Midtjylland kunne have brugt Frankfurt i et lignende spil.

Fra NKs perspektiv virker Frankfurt dog som en fin destination og liga.

Det er spændende hvad vi gør på højre back. Kan Joel motiveres til at fortsætte? Har han overhovedet niveauerøt. Gabriel har vist lovende takter, men havde et skidt forår. Sonne er også en mulighed, selvom jeg ikke har den store fidus til ham.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

6256 skrev:
18. jul 2024, 23:06

Det er spændende hvad vi gør på højre back. Kan Joel motiveres til at fortsætte? Har han overhovedet niveauerøt. Gabriel har vist lovende takter, men havde et skidt forår. Sonne er også en mulighed, selvom jeg ikke har den store fidus til ham.
Ja har Joel niveauet ?

Gabriel er klart stærkest fremadrettet og kan lægge et indlæg

Joel lykkes sjældent med hans indlæg, men er mere habil defensivt end Gabriel

Enfan

Indlæg af Enfan »

Med udtagelsen af truppen til iaften, vises det ret tydeligt at følgende spillere er på vej videre, eller ikke tiltænkt en større rolle.
Pablo Ortiz
Lee
Gartenmann
Charles
Victor Lind
Priske
Brumado.
Ikke de store overraskelser, dog så jeg hellere Priske eller Lind udfylde den rolle Kamara har, men de vil/skal nok udlejes eller sælges for at sikre mere spilletid.
Med salg af Ortiz, Gartenmann, Charles, Lind og Brumado, bør der komme i omegnen af 30 millioner i kassen.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg tror man beholder Priske og Lee.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Thomasberg afslørede at flere indkøb er på vej, det kan ikke være andet end de backs man har der skal ud, joel og paulinho de er for tynde pt.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

ser ud til at Charles er ankommet til São Paulo.

https://www.terra.com.br/esportes/corin ... wqxbw.html

11 mill kroner giver han.

Olsson er ude, Charles væk, Gigovic er væk, alle med erfaring, askildsen er vel den eneste med en vis erfaring af dem der er kommet til midten.

JBT

Indlæg af JBT »

Vi mangler en mega kreativ 8’er på den midtbane uanset om tt vil spille med det eller indrømme det. I går mod GF udstillede det igen - især i en 4-3-3 formation

Giver bedre mening i 4-4-2 med kreative kanter, men gode gamle Olsson, Evander, Polle, Petter mangler derinde for hårdt!

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Som BS siger i Ulvene til søs serien fra TVMidtvest er rygraden fjernet fra holdet (Løssl, Ingason og Dalsgaard) i sommerpausen

Hvis ikke der tegner sig et nyt hierarki og nye ledere træder i stærk karakter, inden for den næste måneds tid, kan jeg godt tro at det bliver en prioritet et at hente en erfaren, naturlig ,lederskikkelse ind, fx på en central position eller HB, VB, til at supplere Mads Bech og Oliver.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:
20. jul 2024, 13:26
Vi mangler en mega kreativ 8’er på den midtbane uanset om tt vil spille med det eller indrømme det. I går mod GF udstillede det igen - især i en 4-3-3 formation

Giver bedre mening i 4-4-2 med kreative kanter, men gode gamle Olsson, Evander, Polle, Petter mangler derinde for hårdt!
Jeg får sikkert kritik når jeg skriver det, men for mig besidder Oliver Sørensen ikke en 8'er evne, kan kun være enig. Der er for meget indianer bold på den midtbane, når Sørensen ligger centralt.

Hercules fra Fortaleza, der senest slog Flamengo på udebane, og Fortaleza ligger med en sejr mere i top 4 i brazilien, han kan holde i bolden og finder medspillerne med evander blik, FCM siges at have et godt blik på ham, men er han interesseret ? vil de sælge ? og hvad koster han ? jeg vil gætte 30-60 mill kroner, men så ved man også hvad man får. Det er muligt at Askildsen er en god 8'er men ? og ham fik man gratis, lader man en god spiller gå gratis ?

Joal Andersson har historisk stået for en god defensiv, men er direkte årsag til at AGF kommer på 1-0 i går, AGF kørte på Joel i går, og de kørte rundt med ham.

I den anden side har man Paulinho som slet ikke er sig selv, Bak virker bedre p.t.

To forstærkninger på back pladsen i 3-4 mill euro klassen, det vil jeg ikke græde over.

Kejle

Indlæg af Kejle »

FCM2000 skrev:
20. jul 2024, 14:24
JBT skrev:
20. jul 2024, 13:26

Jeg får sikkert kritik når jeg skriver det, men for mig besidder Oliver Sørensen ikke en 8'er evne, kan kun være enig. Der er for meget indianer bold på den midtbane, når Sørensen ligger centralt.

Hercules fra Fortaleza, der senest slog Flamengo på udebane, og Fortaleza ligger med en sejr mere i top 4 i brazilien, han kan holde i bolden og finder medspillerne med evander blik, FCM siges at have et godt blik på ham, men er han interesseret ? vil de sælge ? og hvad koster han ? jeg vil gætte 30-60 mill kroner, men så ved man også hvad man får. Det er muligt at Askildsen er en god 8'er men ? og ham fik man gratis, lader man en god spiller gå gratis ?

Joal Andersson har historisk stået for en god defensiv, men er direkte årsag til at AGF kommer på 1-0 i går, AGF kørte på Joel i går, og de kørte rundt med ham.

I den anden side har man Paulinho som slet ikke er sig selv, Bak virker bedre p.t.

To forstærkninger på back pladsen i 3-4 mill euro klassen, det vil jeg ikke græde over.
En dårlig spiller i Italien kan nu godt være god i superligaen. Han ligner en der skal have rebootet sin karriere, og når der ingen transfersum var involveret, så er det indtil videre ok med mig.

Jeg deler alles bekymringer om at vi mangler en Andersson/Polle/Evander/Olsson klon til midten.

Besvar