JBT skrev: ↑20. jul 2024, 13:26
Vi mangler en mega kreativ 8’er på den midtbane uanset om tt vil spille med det eller indrømme det. I går mod GF udstillede det igen - især i en 4-3-3 formation
Giver bedre mening i 4-4-2 med kreative kanter, men gode gamle Olsson, Evander, Polle, Petter mangler derinde for hårdt!
Jeg får sikkert kritik når jeg skriver det, men for mig besidder Oliver Sørensen ikke en 8'er evne, kan kun være enig. Der er for meget indianer bold på den midtbane, når Sørensen ligger centralt.
Hercules fra Fortaleza, der senest slog Flamengo på udebane, og Fortaleza ligger med en sejr mere i top 4 i brazilien, han kan holde i bolden og finder medspillerne med evander blik, FCM siges at have et godt blik på ham, men er han interesseret ? vil de sælge ? og hvad koster han ? jeg vil gætte 30-60 mill kroner, men så ved man også hvad man får. Det er muligt at Askildsen er en god 8'er men ? og ham fik man gratis, lader man en god spiller gå gratis ?
Joal Andersson har historisk stået for en god defensiv, men er direkte årsag til at AGF kommer på 1-0 i går, AGF kørte på Joel i går, og de kørte rundt med ham.
I den anden side har man Paulinho som slet ikke er sig selv, Bak virker bedre p.t.
To forstærkninger på back pladsen i 3-4 mill euro klassen, det vil jeg ikke græde over.