Jeg tror ikke du skal forvente vi ikke nødvendigvis også lander Rømer…3316 skrev: ↑10. jul 2023, 18:50Så blev det Fossum i stedet for Rømer, og nok en konsekvens af at Ashour eller Charles er på vej videre.
Fossum har højere topniveau end Rømer, og mere potentiale. Rømer til gengæld mere stabil og kender klubben.
Kan ikke helt beslutte mig for, hvem af dem jeg foretrækker..
Transfer - Sommer 2023
-
Jesper BW1100
Re: Transfer - Sommer 2023
Så kan vi vidst godt sige Cho er officielt.
Både farzam og Romano har kaldt den
Både farzam og Romano har kaldt den
Nu hvor Cho er hjemme, er der vel efterhånden ikke flere rygter i FCM land på ind-siden udover Rømer? Laver vi mon mere spektakel resten af vinduet? Mon ikke vi bliver lidt aktive mod slutningen, som vi plejer…
/ ABT

Tænker at der kommer en del på ud siden, og evt. Rømer på ind siden, men ellers ro indtil vi nærmer os lukning af vinduet.
Synes det ser fornuftigt ud, og godt at klubben bruger de penge de besidder først i vinduet, i forhold til den forgangne sæson.
Synes det ser fornuftigt ud, og godt at klubben bruger de penge de besidder først i vinduet, i forhold til den forgangne sæson.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg erindrer Rømer på højre Bak, var der noget med at han helst ville spille midtbane dengang? Kunne Rømer evt. være en erstatning for Joel, hvis han måske var på vej hjem, bare en tanke. Må nok sige fantastisk transfervindue og endda meget tidligt i forhold til alle tidligere. Nu bliver udsiden spændende at følge.
-
Copenhagenwolf
Med de spillere der nu er kommet ind (og husk Franculino), plus andre opgraderinger som Simsir og Bak i stærk udvikling og Marrony med potentiale, så vil jeg sige at status for truppen pt. er til Top2 i ligaen. Plus vi har en erfaren og solid træner. Måske må jeg sluge ordene om et par måneder, når resultaterne tæller, men jeg tror det ikke.
- Administrator
Jeg snakkede med en der er inde i de økonomiske aspekter i fredags. Det har også noget med skat at gøre. Bruger vi ikke pengene nu, så kommer skattefar i stedet for. Så hellere spillere end aflevere dem til skat.
@administrator
Det giver god mening.
Det giver god mening.
Men hvorfor kun aktuelt i år ???????? der har været store overskud de sidste år ??? så ??Administrator skrev: ↑10. jul 2023, 23:55Jeg snakkede med en der er inde i de økonomiske aspekter i fredags. Det har også noget med skat at gøre. Bruger vi ikke pengene nu, så kommer skattefar i stedet for. Så hellere spillere end aflevere dem til skat.
Regnskabsåret løber fra 1 juli til 30 juni ????? vi er i juli nu, så hvad er forskellen om man bruger penge primo juli, frem for sidste uge i august ????
Der skal betales selskabsskat to gange om året – d. 20. marts og d. 20. november hvert år. Selskabsskat betales forud og beregnes på baggrund af, hvad selskabet forventer overskuddet bliver for det indeværende regnskabsår.
Ja det lyder besynderligt. Hvorfor har man så ikke gjort det stunt, de mange forrige år?FCM2000 skrev: ↑11. jul 2023, 00:35Men hvorfor kun aktuelt i år ???????? der har været store overskud de sidste år ??? så ??Administrator skrev: ↑10. jul 2023, 23:55Jeg snakkede med en der er inde i de økonomiske aspekter i fredags. Det har også noget med skat at gøre. Bruger vi ikke pengene nu, så kommer skattefar i stedet for. Så hellere spillere end aflevere dem til skat.
Regnskabsåret løber fra 1 juli til 30 juni ????? vi er i juli nu, så hvad er forskellen om man bruger penge primo juli, frem for sidste uge i august ????
Der skal betales selskabsskat to gange om året – d. 20. marts og d. 20. november hvert år. Selskabsskat betales forud og beregnes på baggrund af, hvad selskabet forventer overskuddet bliver for det indeværende regnskabsår.
Tænker at klubben ville bygge en god egenkapital først.JBT skrev: ↑11. jul 2023, 06:12Ja det lyder besynderligt. Hvorfor har man så ikke gjort det stunt, de mange forrige år?FCM2000 skrev: ↑11. jul 2023, 00:35Men hvorfor kun aktuelt i år ???????? der har været store overskud de sidste år ??? så ??Administrator skrev: ↑10. jul 2023, 23:55
Jeg snakkede med en der er inde i de økonomiske aspekter i fredags. Det har også noget med skat at gøre. Bruger vi ikke pengene nu, så kommer skattefar i stedet for. Så hellere spillere end aflevere dem til skat.
Altid godt med en buffer til svære tider.
- Administrator
Rent teknisk er det noget med at man kan skyde skatten i op til 5 år. Jeg er ikke inde i det tekniske, refererer blot til min samtale.
den med 5 år er ophævet, hvis det drejer sig om underskudsfremførsel, for mange år siden, så ?Administrator skrev: ↑11. jul 2023, 09:51Rent teknisk er det noget med at man kan skyde skatten i op til 5 år. Jeg er ikke inde i det tekniske, refererer blot til min samtale.
Nu hedder det sig:
Underskud kan kun fremføres til fradrag i et senere indkomstår, i det omfang det ikke efter reglerne kan rummes i tidligere års indkomst.
Da FCM har haft en del overskud, de sidste år så ???????
det er helt korrekt som du nævner det her.FCM2000 skrev: ↑11. jul 2023, 10:10den med 5 år er ophævet, hvis det drejer sig om underskudsfremførsel, for mange år siden, så ?Administrator skrev: ↑11. jul 2023, 09:51Rent teknisk er det noget med at man kan skyde skatten i op til 5 år. Jeg er ikke inde i det tekniske, refererer blot til min samtale.
Nu hedder det sig:
Underskud kan kun fremføres til fradrag i et senere indkomstår, i det omfang det ikke efter reglerne kan rummes i tidligere års indkomst.
Da FCM har haft en del overskud, de sidste år så ???????
og kapitalen har man også haft længe og da især via baglandet, så ser ikke en decideret sammenhæng med at vente.
- Administrator
Det var noget med afskrivning at gøre. Som sagt refererer jeg efter hukommelsen, og der var også en håndfuld øl involveret.