Sahl skrev: ↑12. jan 2023, 17:48
Matjavsen skrev: ↑12. jan 2023, 12:51
Gubbi77 skrev: ↑12. jan 2023, 12:31
Det er da mega skidt arbejde.
Nu er vi snart midtvejs i januar og FCM har stadig ikke købt ind. De nye skal jo gerne nå at spilles ind inden forårssæsonen starter.
Jeg kommer aldrig til at forstå hvorfor folk tror man bare lige går ud og køber en spiller ligesom man køber en liter mælk
Mit bud er at de har spillet for meget Football Manager.
OT.
Det er helt sikkert at der bliver kigget og muligvis også forhandlet allerede nu, men i mange tilfælde så kan man først få de spillere man helst vil have, hvis de ikke bliver hapset eller misser et skifte til klubberne lige over FCM´s niveau.
Folk glemmer også hvor mange der kommer tilbage fra leje.
Det ser også ud til at Marrony måske bliver solgt, hvis man kan få pengene igen for ham, så ville de jo kunne bruges på noget andet.
Hvor har du fra at Marrony måske bliver solgt ?
Problemet med at få spillere ind til sidst, blandt andet skal gå ind på evanders plads, det er at de ikke bliver indspillet på holdet til start, at de måske sidder udenfor hele foråret, det var jo sådan man så det med Marrony, jeg vil sige som Jan Bech i Brøndby, at det gælder om at få hente nogle ind hurtigt, for at give træneren ro til opbygning. Risikoen for at en handel ryger sidste dag er også stor, jeg tror man ledte efter angriber mere her i sidste vindue, men at det mislykkedes for dem.
Hele forberedelsen her står træneren uden den vigtigste afløser, nemlig afløseren for Evander. og ryger der andre vigtige spillere til sidst, så har du ikke det bedste udgangspunkt for europa og SL top 6 placering.
Jeg køber ikke det argument med at hente til sidst, jeg bruger FCMs / steinleins egne ord, nemlig at sælger man vigtige spillere ind til sidst, det koster køberen, det var f.x. argumentet da sørloth blev skudt af sidste dag.
Jeg er ikke imponeret over det steinlein, svend og ove har leveret de sidste par år, tværtimod. Marrony, brumado, juninho, kaba osv. alle laver fejlindkøb, men problemet i FCM er stort.
Man kan sige at man praler med at sælge trænere, men hvornår skydes Svend af til det store udland *-)