3316 skrev: ↑26. aug 2022, 11:37
Hvad tror I der kommer til at ske på transfermarkedet i de forskellige kæder i dette vindue?
- Målmand
Jeg tror de giver Elias chancen ud, så de ved om der skal hentes en decideret 1. keeper til vinter. Vil være for stort et nederlag, allerede nu at erkende man tog fejl med Elias.
- Forsvar
Ved skifte til 4-back kæde har vi rigeligt med defensive spillere, så tror ikke der kommer noget ind, med mindre der sker salg.
Ellers er der også for langt til spilletid for Ortiz.
- Midtbane
Jeg antager at vi skal spille med en 6'er og to 8'ere fremadrettet - evt. med en 10'er.
Onyedika ser ud til blive solgt, men mon ikke Kouakou,
Charles og/eller Sørensen skal dække den plads - evt. suppleret med vores overskudslager i defensiven.
Til gengæld tror jeg der bliver handlet en potentiel starter til de offensive midtbane pladser - og to stk. hvis Evander bliver solgt. Ved godt at Dreyer og Sisto evt. kan bruges på de pladser, men synes vi både nummrisk og kvalitativt er for få.
- Offensiven
Her synes jeg både vi har kvantitet og kvalitet, så tror ikke der bliver handlet, medmindre fx Kaba bliver solgt.
At give Elias chancen ud er alt for farligt, det er mesterskabsspillet man gambler med, der skal en klassekeeper ind her og nu.
Det er defensiven det er galt med, målmand, CB og defensiv midt, "hvis og hvis" nogle bliver solgt, det er gætværk. hvis der er nogle der kommer og vil have FCM spillere her sidst i vinduet, skal det koste ekstra, for det koster også ekstra at hente nogle ind kort før lukketid.
Hvis man vil hente calgren i Randers, så står Randers med et problem kort før lukketid.
Jeg forstår ikke FCMs transferstrategi, den er dyr, hvis man skal ud og hente spillere kort før deadline.