SL R27 - Brøndby If - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: SL R27 - Brøndby If - FC Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Konsulen skrev:
29. apr 2022, 06:35
mousebreaker skrev:
28. apr 2022, 10:19
Jeg synes der er alt for meget tuderi over det ene eller andet medie herinde. Kan godt forstå, at der er folk derude der kalder os FC Mindreværd
Hvad har “mindreværdskompleks” med dette at gøre? “Tuderiet” her på siden har jo tværtimod afsæt i, at fans har fået langt større forventninger til holdet, og det spil der skal spilles. Jeg mener f.eks., at Bo har vist sig at være den helt forkerte træner til FCM, med den trup vi har pt. Han forlader sig tilsyneladende 100% på individuelle præstationer, og jeg kan ikke se nogen som helst antydninger af, at han har visioner for det spil holdet skal spille. Langt hen af vejen ser det ikke ud til, at spillerne kender hinanden - der er ingen automatismer over spillet længere, det hele afhænger af “tilfældigheder” og individuelle færdigheder. Med de spillere Bo har til rådighed, burde det efter min mening være muligt, at vise publikum langt bedre spil.
Sådanne forventninger er alt andet end et tegn på “mindreværd” - men Ståle havde heller ikke styr på ordets betydning, da han lancerede begrebet FV Mindreværd..
Ikke forstået. Tror du har misforstået konteksten. Min kommentar var møntet på al brokken over, at Mediano og andre medier/kommentatorer/eksperter tilsyneladende alle er Københavner-fans, og slet ikke forstår hvor flot vi spiller bold, og hvor enestående FCM rent faktisk er.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar