SL R27 - Brøndby If - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

Re: SL R27 - Brøndby If - FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

Skuffende indsats, men de 3 point og spændingen i mesterskabsspillet er det vigtigste.

Selvom Brøndby har alt for meget bold en mand nede, har Ousted vel nærmest ikke en redning? Det er trods alt altid noget, at vi ikke giver de helt store chancer, men holder det til sværmen om vores felt.

Kæmpe pil ned til Joel i min verden. Totalt alibi på Onyedikas mareridtsaflevering i første halvleg. Bliver samtidig tørret gulv med af Riveros hele kampen igennem. Utroligt. Bringer som sædvanlig intet offensivt. Forlængelsen af ham ser dårligere og dårligere ud i min bog.

Pil op til Juninho for at være en solid boss i forsvaret på trods af lang tids fravær.

Spændending på MCH næste gang!
/ ABT

Billede

Danand123

Indlæg af Danand123 »

ABT skrev:
25. apr 2022, 21:13
Skuffende indsats, men de 3 point og spændingen i mesterskabsspillet er det vigtigste.

Selvom Brøndby har alt for meget bold en mand nede, har Ousted vel nærmest ikke en redning? Det er trods alt altid noget, at vi ikke giver de helt store chancer, men holder det til sværmen om vores felt.

Kæmpe pil ned til Joel i min verden. Totalt alibi på Onyedikas mareridtsaflevering i første halvleg. Bliver samtidig tørret gulv med af Riveros hele kampen igennem. Utroligt. Bringer som sædvanlig intet offensivt. Forlængelsen af ham ser dårligere og dårligere ud i min bog.

Pil op til Juninho for at være en solid boss i forsvaret på trods af lang tids fravær.

Spændending på MCH næste gang!
Jep, Juninho var bæstet som tidligere. Håber han er klar til de næste kampe. Og dejligt med lidt liv på graven igen.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Hold kæft hvor bliver man træt af at høre “fætrene fra Havgården” kommentere FCM - særlig KEP har jo som sædvanlig et horn i siden på vores spillere

Sahl

Indlæg af Sahl »

Super resultat der åbner guldkampen.

Det er en lidt mærkelig kamp og vi får måske foræret en lille smule, men det bliver altid svært når et hold går fuld defensivt og spiller på kontra.
3 point and videre!

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Læste lige på Twitter, at Isachsen nu har spillet 61 superligakampe, og han har endnu aldrig spillet en fuld kamp. Det er vildt

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Konsulen skrev:
25. apr 2022, 21:46
Læste lige på Twitter, at Isachsen nu har spillet 61 superligakampe, og han har endnu aldrig spillet en fuld kamp. Det er vildt
Umiddelbart ja. Men han havde mange indskiftninger i starten og så havde han et tidspunkt, hvor han maksimalt kunne holde til 70 min. Nu er det vel mest pga positionen, hvor der oftest skiftes ud sidst i kampene. Selvfølgelig også når man har mulighed for fem indskiftninger.

Men drengen gør det godt i øjeblikket. Trækker kort, frispark, straffespark, scorer og laver assists.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vild kamp og fantastisk at vi nu på søndag kan komme a point med FCK igen. Det var svært at se for sig for kort tid siden, men det er ikke altid ren idyl at føre stort, vi har selv prøvet det. Nu er presset på FCK helt og aldeles, med 9 point foran var de nærmest ved at fejre mesterskabet, deres fans var i hvert fald. Men så kom der gummiben og nu tror jeg sgu at vi har en reel chance for at vinde mesterskabet.

Synes egentlig det er en ok præstation i dag. At vi spiller med en mand i overtal så længe, gjorde det selvfølgelig til en helt anden kamp. Men undervejs i første halvleg så jeg en skudstatistik på 13-1 til os, selvom Brøndby havde scoret på straffe da. Men vi har altså stadig nogle dårlige balancer på holdet. Nu er Anders Dreyer bare en vanvittig spiller, han kan blive spilleren der reelt sikrer os mesterskabet med det output han altid spiller med. Men det er stadig lidt ufatteligt at vi insisterer på at spille med tre mand fremme men ingen angriber, problemet er nok at Brumado slet ikke viser nok og at Vagner Love måske ikke har fysik til mere end han spiller nu. Vi har ikke andre og så må vi jo spille med tre kantspillere i front.
Chilufya er ikke god i dag, han lykkedes ikke med ret meget.

Forhåbentlig er Sviatchenko helt klar til FCK kampen, for han løfter os lige så meget defensivt, som Dreyer løfter os offensivt. Evander skal også gerne være klar. Det er de tre som er vores nøglespillere.

FEDT at være tilbage i kampen om mesterskabet, der bliver knald på, på søndag.

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Fed kamp og sejr, og at se den på stadion var toppen :-)
Har lige hørt Mediano Special om kampen med en vært og en såkaldt ekspert. Fint nok at de diskuterer dommeren, men jeg synes det er beskæmmende at Mediano har den erklærede Brøndby-fan Steffen Dam på som ekspert til at analysere og mene noget af kampen. Jeg skal tænke mig godt om for at huske at have hørt så biased en udsendelse fra Mediano. De første ca. 30 minutter af udsendelsen på 49 minutter går med at skamrose Brøndby for deres "heroiske" indsats i går.
Men der er vist noget med at Mediano er meget følsomme overfor kritik...

SimonH

Indlæg af SimonH »

Copenhagenwolf skrev:
26. apr 2022, 13:35
Fed kamp og sejr, og at se den på stadion var toppen :-)
Har lige hørt Mediano Special om kampen med en vært og en såkaldt ekspert. Fint nok at de diskuterer dommeren, men jeg synes det er beskæmmende at Mediano har den erklærede Brøndby-fan Steffen Dam på som ekspert til at analysere og mene noget af kampen. Jeg skal tænke mig godt om for at huske at have hørt så biased en udsendelse fra Mediano. De første ca. 30 minutter af udsendelsen på 49 minutter går med at skamrose Brøndby for deres "heroiske" indsats i går.
Men der er vist noget med at Mediano er meget følsomme overfor kritik...
På ingen måde den værste udsendelse mht. til det.
Jeg undrede mig dog over hvor mange holdninger Steffen havde til dommeren selvom han indrømte, at han ikke kendte reglerne.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Virkelig et medie der er faldet meget endnu.
Virkelig ærgerligt.
Synes fandme det var godt med Sture, Monnerup, Hebo og Hartmann.

Men når det bliver så biased, samtidig med at de ikke tåler konstruktiv feedback, må jeg indrømme mit forbrug er faldet tæt til det ikke eksisterende.

Men er der noget i udsendelsen, der faktisk er værd at høre, eller er det klicher blandet med bias?

Hvordan omkring Evander. Der er ikke meldt noget ud?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg synes der er alt for meget tuderi over det ene eller andet medie herinde. Kan godt forstå, at der er folk derude der kalder os FC Mindreværd
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg kan ikke være mere ligeglad med hvad medier siger eller skriver, når man har hørt kommentatorerne i TV så har man alligevel hørt alt :-D :-D ;-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Sjovt.

Jeg syntes der er alt for meget tuderi og brok fra fans.
Hvis man bare læser med, kan man jo tro vi ligger til nedrykning. ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det har du da ret i. Havde det her været for 10 år siden, var vi ved at falde i svimle over at have en mesterskabschance og en mulig pokalfinale foran os i de sidste kampe. Vi er bare en anden klub nu om dage, for better or worse.

Men klubben er også en anden, og de forventninger der er, har man i høj grad selv spillet på banen.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

mousebreaker skrev:
28. apr 2022, 10:19
Jeg synes der er alt for meget tuderi over det ene eller andet medie herinde. Kan godt forstå, at der er folk derude der kalder os FC Mindreværd
Hvad har “mindreværdskompleks” med dette at gøre? “Tuderiet” her på siden har jo tværtimod afsæt i, at fans har fået langt større forventninger til holdet, og det spil der skal spilles. Jeg mener f.eks., at Bo har vist sig at være den helt forkerte træner til FCM, med den trup vi har pt. Han forlader sig tilsyneladende 100% på individuelle præstationer, og jeg kan ikke se nogen som helst antydninger af, at han har visioner for det spil holdet skal spille. Langt hen af vejen ser det ikke ud til, at spillerne kender hinanden - der er ingen automatismer over spillet længere, det hele afhænger af “tilfældigheder” og individuelle færdigheder. Med de spillere Bo har til rådighed, burde det efter min mening være muligt, at vise publikum langt bedre spil.
Sådanne forventninger er alt andet end et tegn på “mindreværd” - men Ståle havde heller ikke styr på ordets betydning, da han lancerede begrebet FV Mindreværd..

Besvar