https://twitter.com/bjarkidk/status/1432786900419584012
Nok også den bedste løsning efter det fængselsopslag..
Edit: Svend udtaler nu på BT live, at det ikke kommer til at ske. Så deet.
Ved ikke at sælge ham nu er der allerede blevet skåret en stor bid af det beløb, som vi kan sælge ham for. Til vinter har han kun 1,5 år tilbage, så vi kommer aldrig i nærheden af de 90-100 mio. kr.Lund7400 skrev: ↑31. aug 2021, 22:21Vi begår alle fejl, men ikke at få solgt Cajuste kan vise sig dyrt, vel ikke sikkert vi nogensinde modtager bud i den størrelsesorden igen. Han skal brænde den af i efteråret og skydes ad til vinter, næste sommer tror jeg ikke, han kan trække 100+
At beholde Erik og Evander er stærkt. Så, som andre, gerne at man fik Mabil og særligt MA afhændet. Tåbelig opførsel af en perifær spiller og dennes familie.
Lund7400 skrev: ↑31. aug 2021, 22:21Vi begår alle fejl, men ikke at få solgt Cajuste kan vise sig dyrt, vel ikke sikkert vi nogensinde modtager bud i den størrelsesorden igen. Han skal brænde den af i efteråret og skydes ad til vinter, næste sommer tror jeg ikke, han kan trække 100+
At beholde Erik og Evander er stærkt. Så, som andre, gerne at man fik Mabil og særligt MA afhændet. Tåbelig opførsel af en perifær spiller og dennes familie.
Ja, vi begår alle fejl, sådan er det, men 120 mio. hvornår får vi nogensinde sådan et bud igen? Jeg synes godt nok, det er skidt. Kan han overhovedet spille sig på holdet igen? Skifter vi tilbage til en tre mands midtbane?CasperA skrev: ↑31. aug 2021, 22:25Ved ikke at sælge ham nu er der allerede blevet skåret en stor bid af det beløb, som vi kan sælge ham for. Til vinter har han kun 1,5 år tilbage, så vi kommer aldrig i nærheden af de 90-100 mio. kr.Lund7400 skrev: ↑31. aug 2021, 22:21Vi begår alle fejl, men ikke at få solgt Cajuste kan vise sig dyrt, vel ikke sikkert vi nogensinde modtager bud i den størrelsesorden igen. Han skal brænde den af i efteråret og skydes ad til vinter, næste sommer tror jeg ikke, han kan trække 100+
Derudover har vi allerede en central midtbane bestående af Rapha og Evander, som jeg går ud fra, vi fortsætter med at bruge i de fleste kampe. I så fald skal Cajuste godt nok brænde banen fuldstændig af i de kampe, som han kommer til at få, hvis han skal blive solgt dyrt til vinter,
For en gang skyld peger pilen ind ad og at man har været for meget nogle nærigrøve i Vestjylland. Men så klapper de bare hinanden på skulderen og får en gang natmad. For den nuværende bankbog render jo ingen steder..6256 skrev: ↑31. aug 2021, 22:29Ja, vi begår alle fejl, sådan er det, men 120 mio. hvornår får vi nogensinde sådan et bud igen? Jeg synes godt nok, det er skidt. Kan han overhovedet spille sig på holdet igen? Skifter vi tilbage til en tre mands midtbane?CasperA skrev: ↑31. aug 2021, 22:25Ved ikke at sælge ham nu er der allerede blevet skåret en stor bid af det beløb, som vi kan sælge ham for. Til vinter har han kun 1,5 år tilbage, så vi kommer aldrig i nærheden af de 90-100 mio. kr.Lund7400 skrev: ↑31. aug 2021, 22:21Vi begår alle fejl, men ikke at få solgt Cajuste kan vise sig dyrt, vel ikke sikkert vi nogensinde modtager bud i den størrelsesorden igen. Han skal brænde den af i efteråret og skydes ad til vinter, næste sommer tror jeg ikke, han kan trække 100+
Derudover har vi allerede en central midtbane bestående af Rapha og Evander, som jeg går ud fra, vi fortsætter med at bruge i de fleste kampe. I så fald skal Cajuste godt nok brænde banen fuldstændig af i de kampe, som han kommer til at få, hvis han skal blive solgt dyrt til vinter,
Det lyder da også til, at Erik står igennem noget mht. salg.
Åh, hvor ville jeg gerne opleve dig liveJBT skrev: ↑31. aug 2021, 22:28Lund7400 skrev: ↑31. aug 2021, 22:21Vi begår alle fejl, men ikke at få solgt Cajuste kan vise sig dyrt, vel ikke sikkert vi nogensinde modtager bud i den størrelsesorden igen. Han skal brænde den af i efteråret og skydes ad til vinter, næste sommer tror jeg ikke, han kan trække 100+
Ja, nu ender man op med en ny umotiveret mand, der overtager Kabas plads. Det er helt ude og skide med MA.
Håber det løfter holdet når Jens og de brasilianske gutter kommer med igen. Men med Dreyer afgangen, skal en mand som sisto også til at hæve sit niveau ekstremt hvis han vil være her for alvor.
Det lugter stadig for mig lidt som en kalkuleret overgangs sæson, selvom man ikke må operere med dette i fcm længere, og i jagten på top 50 vil det klinge mega hult. Men tror det er forventningen indad til, nu hvor en næsten hel start 11 er væk.
Et meget middelmådigt vindue som skal rettes helt ind til vinter. Omkring bestået hos cs og sushi? Vil sige hverken eller. Tiden vil vise, men man har tabt pusten her til sidst.
Og alle handler i dag, har været på plads inden i dag så man kunne ligge dem op i marketingsafdelingen løbende, alt i mens de høje herre sidder til stormøde på deadline day. Det er sgu pil ned i min bog. Især når man kunne have været 110-20 mio rigere i morgen.
He he ja det er sgu altid sjovt hvis man befinder sig i gode lag. Men det der står skrevet er jo korrekt på alle led og fronter.UlveLars skrev: ↑31. aug 2021, 22:54Åh, hvor ville jeg gerne opleve dig liveJBT skrev: ↑31. aug 2021, 22:28Lund7400 skrev: ↑31. aug 2021, 22:21Vi begår alle fejl, men ikke at få solgt Cajuste kan vise sig dyrt, vel ikke sikkert vi nogensinde modtager bud i den størrelsesorden igen. Han skal brænde den af i efteråret og skydes ad til vinter, næste sommer tror jeg ikke, han kan trække 100+
Ja, nu ender man op med en ny umotiveret mand, der overtager Kabas plads. Det er helt ude og skide med MA.
Håber det løfter holdet når Jens og de brasilianske gutter kommer med igen. Men med Dreyer afgangen, skal en mand som sisto også til at hæve sit niveau ekstremt hvis han vil være her for alvor.
Det lugter stadig for mig lidt som en kalkuleret overgangs sæson, selvom man ikke må operere med dette i fcm længere, og i jagten på top 50 vil det klinge mega hult. Men tror det er forventningen indad til, nu hvor en næsten hel start 11 er væk.
Et meget middelmådigt vindue som skal rettes helt ind til vinter. Omkring bestået hos cs og sushi? Vil sige hverken eller. Tiden vil vise, men man har tabt pusten her til sidst.
Og alle handler i dag, har været på plads inden i dag så man kunne ligge dem op i marketingsafdelingen løbende, alt i mens de høje herre sidder til stormøde på deadline day. Det er sgu pil ned i min bog. Især når man kunne have været 110-20 mio rigere i morgen.
Fx til en familiefest (men nok ikke to) eller en frokostpause på jobbet.
Hold nu op for en klynken. Piv, piv, piv![]()