Transfer sommer 2021
Re: Transfer sommer 2021
Stod det til mig skulle Cajuste salget naturligvis gå igennem (tænker han er langt fra at være 100% motiveret, hvis hans skifte glipper).
Håber desuden Mabil også ryger. Hans bundniveau hører til i bunden af 2. division, og han rammer det desværre rigtig ofte.
Mikael Anderson skal naturligvis også bare fise af.
Så skal der 'bare' en god angriber/kant mere ind, så ser det rigtig fornuftigt ud.
Håber desuden Mabil også ryger. Hans bundniveau hører til i bunden af 2. division, og han rammer det desværre rigtig ofte.
Så skal der 'bare' en god angriber/kant mere ind, så ser det rigtig fornuftigt ud.
Hvornår er vi sidst gået igennem deadline day uden et indkøb? Nej, jeg tæller ikke Kehinde som et indkøb.
Jeg tror eller rettere håber nærmere at vi får hentet en klasse spiller ind til enten kanten eller som angriber. Men tror ikke på Mabil ryger mere, så var det sket. Anderson til gengæld kunne godt ryge, men tror ikke man vil give ham væk billigt til AGF.JeffMK skrev: ↑31. aug 2021, 21:11Stod det til mig skulle Cajuste salget naturligvis gå igennem (tænker han er langt fra at være 100% motiveret, hvis hans skifte glipper).
Cajuste ser ud til at blive og det undre mig lidt. Var sikker på han ville blive solgt.
Synes det er lidt en mærkelig sæson og godt nok mange afgange, men på den anden side så ser det ud til at vi holder på Evander og Erik, så det er jo egentlig ok. Men vi ser tynde ud oppe foran.
Tror der kommer en enkelt ind til kant eller central angreb, og så hvis vi er heldige at slippe af med Mikael Anderson og Kraev (og Mabil, men sker nok ikke denne gang) så kunne det være ganske fint
Jens bliver nok, så han lukker hullet for nytilkomne til midtbanen. Så en enkelt stjerne mand ind så er man på plads.
Forsvaret er der styr på, hvor mange kan agere back up i 3 back kæden.
Jens bliver nok, så han lukker hullet for nytilkomne til midtbanen. Så en enkelt stjerne mand ind så er man på plads.
Forsvaret er der styr på, hvor mange kan agere back up i 3 back kæden.
-
mousebreaker
Hvis der har været noget sandt omkring mediernes skriveri om budstørrelselserne på Cajuste, så er det vanvittigt hvis han ikke bliver solgt. Daramy gik for væsentligt mindre til sammenligning og det er FCKs største transfer til dato, for at sætte det hele i relief.JeffMK skrev: ↑31. aug 2021, 21:11Stod det til mig skulle Cajuste salget naturligvis gå igennem (tænker han er langt fra at være 100% motiveret, hvis hans skifte glipper).
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Jeg ser klart Marrony som den nye spids med Brumado som anden violin. Han har ikke grebet chancen.JBT skrev: ↑31. aug 2021, 20:42For mig mangler der en angriber i samhør med Brumado, eller en kant, hvis Marrony rykkes frem når ovennævnte skal pauseres.
Det må sgu da komme.
Mht midtbanen, hvis Torp og Anderson ryger, mangler man vel også en her, når de tre faste tenorer skal doseres. Ikke?
Vi taler om 3 turneringer, alle med et mål om at ende øverst, og gå videre.
Anderson bliver, og så er der rigeligt med CMs. Anderson og Marrony kan begge dække kanten, så det er jeg heller ikke så bange for.
Det er måske 3 turneringer, men programmet er ikke i nærheden af at være så presset, som sidste år. I pokalen forventer jeg heller ikke andet end ren reservehold i vores første kamp, som ligger mellem FCK og Randers. Runden efter behøves der ikke spares. Kvartfinalen er efter turneringen går på pause, i en sandwich rundt om Ludogorets kampen.
Jeg er super tilfreds med truppen lige nu. Vi er godt dækket ind over det hele.
Høvdingen af Herning
Tror ikke Anderson kommer til at spille mere, med alt det lort han ligger op og udtaler sig om. Det var også en grund til at han var ude af truppen senest.Saemala skrev: ↑31. aug 2021, 21:22Jeg ser klart Marrony som den nye spids med Brumado som anden violin. Han har ikke grebet chancen.JBT skrev: ↑31. aug 2021, 20:42For mig mangler der en angriber i samhør med Brumado, eller en kant, hvis Marrony rykkes frem når ovennævnte skal pauseres.
Det må sgu da komme.
Mht midtbanen, hvis Torp og Anderson ryger, mangler man vel også en her, når de tre faste tenorer skal doseres. Ikke?
Anderson bliver, og så er der rigeligt med CMs. Anderson og Marrony kan begge dække kanten, så det er jeg heller ikke så bange for.
Det er måske 3 turneringer, men programmet er ikke i nærheden af at være så presset, som sidste år. I pokalen forventer jeg heller ikke andet end ren reservehold i vores første kamp, som ligger mellem FCK og Randers. Runden efter behøves der ikke spares. Kvartfinalen er efter turneringen går på pause, i en sandwich rundt om Ludogorets kampen.
Så man mangler fortsat noget til ligningen.
Fraulo ser altså også rigtig spændende ud. Kunne være rart med indhop til ham også.
Med Evander, Jens-Lys, Onyedika, Charles og Fraulo, så synes jeg vi er godt dækket ind til 2 pladser.
Med Evander, Jens-Lys, Onyedika, Charles og Fraulo, så synes jeg vi er godt dækket ind til 2 pladser.
Det er helt sikkert bedre, end at vi mister Evander eller Erik f.eks. Men jeg savner altså endnu en kant, hvis Marrony skal spille som vores faste angriber og det tror jeg mest på.Saemala skrev: ↑31. aug 2021, 21:22Jeg ser klart Marrony som den nye spids med Brumado som anden violin. Han har ikke grebet chancen.JBT skrev: ↑31. aug 2021, 20:42For mig mangler der en angriber i samhør med Brumado, eller en kant, hvis Marrony rykkes frem når ovennævnte skal pauseres.
Det må sgu da komme.
Heiselberg er altså mega spændende og hvem ved om kærlighed for Kraev til at vise klassen?
Han er tydeligvis sur over klubben ikke holder en aftale. Nu skal han på tur med landsholdet, og så er han kølet ned igen. Han bliver ikke straffet for frustrationer over misset transfer, selvom det fængsels billede pissede mig alt for hårdt af.JBT skrev: ↑31. aug 2021, 21:27Tror ikke Anderson kommer til at spille mere, med alt det lort han ligger op og udtaler sig om. Det var også en grund til at han var ude af truppen senest.Saemala skrev: ↑31. aug 2021, 21:22Jeg ser klart Marrony som den nye spids med Brumado som anden violin. Han har ikke grebet chancen.JBT skrev: ↑31. aug 2021, 20:42For mig mangler der en angriber i samhør med Brumado, eller en kant, hvis Marrony rykkes frem når ovennævnte skal pauseres.
Det må sgu da komme.
Så man mangler fortsat noget til ligningen.
Men selv hvis han ikke er med i ligningen, så har vi 3 meget stærke CMs og en enkelt ubekendt i Charles, til 2 pladser.
Så har vi 3 fuldblods kanter og en Marrony der også kan dække den. Mabil er ikke særligt populær, men ligesom Kaba, får han alt for store høvl.
Hans slutprodukt er ringe, men han er den eneste offensive spiller vi har, som løber dybt, strækker forsvaret og skaber ubalance.
Høvdingen af Herning
Jo, men indtil han er klar, så må Brumado og Marrony bombe kasser ind.
Det lyder som om vi godt kan gå i seng. Steinlein siger der ikke sker mere.