Transfer sommer 2021
Re: Transfer sommer 2021
Synes det er et super godt salg!
Det er også en position, hvor vi nemmere kan erstatte f.eks. med Isaksen. Derudover kan man købe meget kvalitet ind for bare 15-20 millioner. Det eneste minus er at vi mister en dansker med kvalitet, de hænger ikke på træerne.
Det bliver utrolig spændende at følge de næste par dage inden transfervinduet slutter, jeg tror vi ser mindst 2 salg mere og mindst 2-3 stykker ind, heriblandt et stort navn.
Det er også en position, hvor vi nemmere kan erstatte f.eks. med Isaksen. Derudover kan man købe meget kvalitet ind for bare 15-20 millioner. Det eneste minus er at vi mister en dansker med kvalitet, de hænger ikke på træerne.
Det bliver utrolig spændende at følge de næste par dage inden transfervinduet slutter, jeg tror vi ser mindst 2 salg mere og mindst 2-3 stykker ind, heriblandt et stort navn.
Hvis vi kan købe Andreas Skov Olsen for en 40 millioner er det en no-brainer. Det er nok urealistisk, men man har da lov at håbe.
Det er en spiller som fck(s fans) har snakket utroligt meget om - og som Ståle fiskede efter før salget af Robert Skov. Jeg tror den bliver meget svær. Skal han hjem, så tror jeg han ender i hovedstaden. Men jeg er enig i, at det ville være en flot signing.
Hvad med Robert Skov iøvrigt? Han får angiveligt ikke meget spilletid i Tyskland - og han er da oprindeligt fra det midtjyske
Robert skov er en spiller som spillede en sæson hvor han outperformede hans XG helt vandvittigt. Manden har ingen fart og ingen dribleevner. Isaksen er bedre.UlveLars skrev: ↑28. aug 2021, 16:04Det er en spiller som fck(s fans) har snakket utroligt meget om - og som Ståle fiskede efter før salget af Robert Skov. Jeg tror den bliver meget svær. Skal han hjem, så tror jeg han ender i hovedstaden. Men jeg er enig i, at det ville være en flot signing.
Hvad med Robert Skov iøvrigt? Han får angiveligt ikke meget spilletid i Tyskland - og han er da oprindeligt fra det midtjyske
@Lupus
Gus er 3 år yngre end Dreyer
Gus er 3 år yngre end Dreyer
Trods alt en spiller som har spillet på landsholdet under to forskellige landstrænere og som senest var med i em-truppen - modsat fx Sisto og Dreyer.SimonH skrev: ↑28. aug 2021, 16:24Robert skov er en spiller som spillede en sæson hvor han outperformede hans XG helt vandvittigt. Manden har ingen fart og ingen dribleevner. Isaksen er bedre.UlveLars skrev: ↑28. aug 2021, 16:04Det er en spiller som fck(s fans) har snakket utroligt meget om - og som Ståle fiskede efter før salget af Robert Skov. Jeg tror den bliver meget svær. Skal han hjem, så tror jeg han ender i hovedstaden. Men jeg er enig i, at det ville være en flot signing.
Jeg er ikke uenig i at Isaksen godt kan gå hen og blive bedre, og at han naturligvis skal have spilletid. Men skal vi hente en mand til kanten, fx hvis Mabil også ryger, så vil jeg ikke græde over at vi henter Skov
UlveLars skrev: ↑28. aug 2021, 17:56Trods alt en spiller som har spillet på landsholdet under to forskellige landstrænere og som senest var med i em-truppen - modsat fx Sisto og Dreyer.SimonH skrev: ↑28. aug 2021, 16:24Robert skov er en spiller som spillede en sæson hvor han outperformede hans XG helt vandvittigt. Manden har ingen fart og ingen dribleevner. Isaksen er bedre.UlveLars skrev: ↑28. aug 2021, 16:04
Det er en spiller som fck(s fans) har snakket utroligt meget om - og som Ståle fiskede efter før salget af Robert Skov. Jeg tror den bliver meget svær. Skal han hjem, så tror jeg han ender i hovedstaden. Men jeg er enig i, at det ville være en flot signing.
Jeg er ikke uenig i at Isaksen godt kan gå hen og blive bedre, og at han naturligvis skal have spilletid. Men skal vi hente en mand til kanten, fx hvis Mabil også ryger, så vil jeg ikke græde over at vi henter Skov
Vi skal give Isaksen samme tiltro som daramy fik i FCK
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/me ... -paa-fcmer
Et lille rygte om Kraev til Zaragoza. Dog skal man nok forvente, at det bliver mere eller mindre gratis, hvis det sker.
Det er vel bare at få ryddet op.
Et lille rygte om Kraev til Zaragoza. Dog skal man nok forvente, at det bliver mere eller mindre gratis, hvis det sker.
Det anstændige vil være at slippe ham, så han kan komme videre med sit liv og sin karriere. Han har jo ingen udsigt til spilletid i FCM.Acebone skrev: ↑28. aug 2021, 23:08https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/me ... -paa-fcmer
- Stainalive
- Geografisk sted: Herning Centrum
Har hørt fra en god kilde, at vi skulle være tæt på en erstatning for Dreyer.
Det bliver eksotisk og vildt folkens, en spiller vi normalt ikke kommer i nærheden af, det sidste jeg hørte var en ung senegaleser der spiller i fransk fodbold han skulle ligne Mabil en smule, mere ved jeg ikke på nuværende tidspunkt.
Det bliver eksotisk og vildt folkens, en spiller vi normalt ikke kommer i nærheden af, det sidste jeg hørte var en ung senegaleser der spiller i fransk fodbold han skulle ligne Mabil en smule, mere ved jeg ikke på nuværende tidspunkt.
Hvis det er korrekt, så må spilleren være i resultaterne for denne søgning:
https://www.transfermarkt.com/detailsuc ... e/30135719
Har vi ikke allerede givet Isaksen samme tiltro som FCK gav Daramy??Matjavsen skrev: ↑28. aug 2021, 18:45UlveLars skrev: ↑28. aug 2021, 17:56Trods alt en spiller som har spillet på landsholdet under to forskellige landstrænere og som senest var med i em-truppen - modsat fx Sisto og Dreyer.
Vi skal give Isaksen samme tiltro som daramy fik i FCK
Forskellen er at Daramy slog sin direkte konkurant af og derefter blev en af de bedste i ligaen. Isaksen mangler stadigvæk nogle færdigheder, især i afslutningsspillet, for at komme op på Dreyer niveau.
Så vil nogle argumentere for, at nu har Isaksen alle muligheder for at vise sit talent, hvilket selvfølgelig er rigtigt. Men i en klub af vores størrelse, så skal Dreyer vel erstattes af en spiller af samme kaliber. Så det kræver at Isaksen bliver mere effektiv, hvis han skal spille fast hver gang.
Spændende rygte. Men på den liste kan jeg altså ikke se noget, som springer rammerne markant, måske pånær den første spiller, men det er mere vurderet på værdien end hans stats.Jacob skrev: ↑29. aug 2021, 08:14Hvis det er korrekt, så må spilleren være i resultaterne for denne søgning:
-
Fodboldfan
Jeg har en ide om, at vi lander et eller andet mærkværdigt stort her i de sidste dage. Nogle klubber vil være desperate efter at få deres post-Corona regnskab til at hænge sammen og det betyder billige spillere, der skal afsættes rundt omkring i Europa.
Jeg tror på en mere brasilianer og så en fra Europa.
Jeg tror på en mere brasilianer og så en fra Europa.