Ifølge AS er de to La Liga-klubber Cadiz og Levante interessede i Kaba.
Spørgsmålet er så, om de kan lægge de krævede penge? Cadiz har brugt en del penge dette vindue allerede, mens Levante ifølge artiklen skal af med en spiller, hvis det skal kunne lade sig gøre.
Årh jeg håber, der kommer et fint bud på Kaba inden vinduets lukning.
BT melder Dreyer solgt til Rubin Kazan for omkring 55 mio + bonusser! Fint salg! Vil savne Dreyers topniveau, men bestemt ikke hans spildprocent. Alt er klappet og klart til et Isaksen gennembrud nu. Go, go, go!
Vi kan erstatte ham med Gustav, som efter min mening har et større potentiale og er 2 år yngre.
Det betyder vel sagtens også at Awer Mabil skal blive og eventuel forlænge hans kontrakt.
Jeg synes pt kun at Simsir har potentiale til at komme længere frem i køen.
Vi kan erstatte ham med Gustav, som efter min mening har et større potentiale og er 2 år yngre.
Det betyder vel sagtens også at Awer Mabil skal blive og eventuel forlænge hans kontrakt.
Jeg synes pt kun at Simsir har potentiale til at komme længere frem i køen.
Simsir er for mig offensiv tier. Han virker sgu for langsommelig i tanke og handling til og på en kant. Det på baggrund af stort set alt jeg har set med ham. Der er sko at fylde ud i hvertfald, hvis de giver han chancen.
For mig at se er FCM nød til at købe mere ind for at overholde reglen om at de skal gå stærkere ud af hvert vindue, ingen tvivl om at isaksen er et stort talent, men han har ikke Dreyers niveau, så er det et skridt ned.
Mon ikke vi har en spiller eller to i pipeline, som offentligheden endnu ikke kender det store til? Det virker meget usandsynligt og mærkværdigt i min verden, hvis der ikke kommer en eller to mand ind, taget i betragtning af, at Kaba, Cajuste, Reese og Torp fortsat mangler at blive afsat.
Tror vi går et par eksplosive dage i møde inden vinduet smækker i.
For mig at se er FCM nød til at købe mere ind for at overholde reglen om at de skal gå stærkere ud af hvert vindue, ingen tvivl om at isaksen er et stort talent, men han har ikke Dreyers niveau, så er det et skridt ned.
Enig, Isaksen og awer kan sgu ikke håndtere både el og suppe med det niveau de indeholder alt i alt. Det kan pione heller ikke. Marrony tror jeg har det der skal til. Men man mangler altså et par folk og noget kvalitet