Mit gæt er at der kommer nyt i næste uge og at vi også officielt præsentere mindst en ny spiller inden for den næste uge
Ja. Marrony bliver vel offentliggjort inden for den næste uge. Eller tænker du på andre navne (eller positioner) end ham?
Det var primært ham og en ny CB jeg tænkte. Men det kommer nok til at trække ud med en CB.
Spændende hvad det hele ender med, mon ikke der sker et eller andet på sidste dagen også.
Mit gæt er at der kommer nyt i næste uge og at vi også officielt præsentere mindst en ny spiller inden for den næste uge
Ja. Marrony bliver vel offentliggjort inden for den næste uge. Eller tænker du på andre navne (eller positioner) end ham?
Det var primært ham og en ny CB jeg tænkte. Men det kommer nok til at trække ud med en CB.
Spændende hvad det hele ender med, mon ikke der sker et eller andet på sidste dagen også.
Jeg gætter på Marrony bliver offentliggjort i starten af næste uge. Han rejser til DK på søndag til lægetjek m.v.
Enig. Der skal hentes en CB. Nico er ikke i truppen til dagens kamp. Han bliver solgt, så der skal hentes et eller andet ind, der kan gardere i det midterforsvar.
Tænker næsten Torp stensikkert ikke indgår i planerne idet han er skippet fra i Haderslev på bekostning af de covid ramte og simsir. Virker mærkeligt at han ikke kan bruges over fx Madsen som jeg synes er piv elendig. Om det er leje eller salg må tiden vise.
Står han da til at være højrebenet og på alder med Nicolaisen. Ved ikke om han er en oplagt 4.-5. valg til forsvaret, som jeg troede vi ville lede efter?
Står han da til at være højrebenet og på alder med Nicolaisen. Ved ikke om han er en oplagt 4.-5. valg til forsvaret, som jeg troede vi ville lede efter?
Men Rodrigues ser, ifølge brasilianske medier, ikke ud til at ske lige pt. i hvert fald, da klubben ikke vil lade ham gå. Det kan også være, det er ren forhandlingstaktik i håbet om FCM kommer med et bedre bud.
Evander til 60 mio. i dette vindue giver ikke mening IMO. Han er vores offensive talisman, og han ligner en, der virkelig er vild med "regimeskiftet" på trænerbænken. Endvidere henter vi en masse legekammerater til ham, og hans far er vist ret involveret i vores ageren på det brasilianske marked? Så ja, han skal da blive mindst en halv eller hel sæson mere! Ellers skal det være et ekstraordinært bud.
Evander til 60 mio. i dette vindue giver ikke mening IMO. Han er vores offensive talisman, og han ligner en, der virkelig er vild med "regimeskiftet" på trænerbænken. Endvidere henter vi en masse legekammerater til ham, og hans far er vist ret involveret i vores ageren på det brasilianske marked? Så ja, han skal da blive mindst en halv eller hel sæson mere! Ellers skal det være et ekstraordinært bud.
Mon ikke Evanders far er interesseret i at hjælpe os på det brasilianske marked, uanset om sønnen spiller i FCM eller ej. Han gør det nok ikke uden vederlag.
Enig i at Evander ikke skal gå for 60 mio i dette vindue. Næste sommer for 60 - 70 mio ville være okay. Mener ikke han kan sælges til PL?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Mon ikke Evanders far er interesseret i at hjælpe os på det brasilianske marked, uanset om sønnen spiller i FCM eller ej. Han gør det nok ikke uden vederlag.
Enig i at Evander ikke skal gå for 60 mio i dette vindue. Næste sommer for 60 - 70 mio ville være okay. Mener ikke han kan sælges til PL?
Altså jeg tænker heller ikke, Evander er stavnsbundet pga. sin far. Men vores brasilianske satsning ser ud til at accelerere og nå nye højder denne sommer. Jeg forestiller mig bare, at det må være lidt spændende for Evander at være med til lige nu. Selvfølgelig ikke "skifte til Atletico Madrid"-spændende.