Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Vijen »

Sahl skrev:
7. aug 2021, 19:59
Vijen skrev:
7. aug 2021, 19:34
Victor Nelsson skulle være tæt på galatasaray for 7m euro.

Hvis den kommer Sviatchenkos skifte til dem stendød pga udlændingereglen.
Jeg har hørt, at de også henter Messi i morgen. Derudover forhandler de med, Maxsø, Mabil, Faghir og Links
... Spøg til side.

Man kan ikke rigtig stole på noget som helst om Tyrkiske klubber og deres formåede handler. Men jeg tænker da Erik handlen var en and efter de udmeldelser FCM har lavet.
Noerum skrev:
7. aug 2021, 11:46
Hvis det er pengene som lokker ved et udlandseventyr, så burde klubben tilbyde en markant lønforhøjelse. Så kunne man aftale at det er slut med alt snak om udlandet, mod en stor pose penge. Klubben har kassen pt..

Det er bare lidt tricky, men kan ikke tilbyde for meget, da det så vil ændre lønstrukturen og hierarkiet i klubben alt for meget. Men der er vel også andre måder at tilbyde ham noget på og give ham noget bonus uden, at det går helt amok.
De har nok kørt en første og anden mulighed til positionen. Twitter melder done deal og Nelsson rejser derned mandag for at skrive under.

JBT

Indlæg af JBT »

Sahl skrev:
Vijen skrev:

Jeg har hørt, at de også henter Messi i morgen. Derudover forhandler de med, Maxsø, Mabil, Faghir og Links
... Spøg til side.

Man kan ikke rigtig stole på noget som helst om Tyrkiske klubber og deres formåede handler. Men jeg tænker da Erik handlen var en and efter de udmeldelser FCM har lavet.
Noerum skrev:
Hvis det er pengene som lokker ved et udlandseventyr, så burde klubben tilbyde en markant lønforhøjelse. Så kunne man aftale at det er slut med alt snak om udlandet, mod en stor pose penge. Klubben har kassen pt..

Det er bare lidt tricky, men kan ikke tilbyde for meget, da det så vil ændre lønstrukturen og hierarkiet i klubben alt for meget. Men der er vel også andre måder at tilbyde ham noget på og give ham noget bonus uden, at det går helt amok.
Erik får så rigeligt i lønposen, det er ikke mange måneder siden at han var en del af et hold, der var med til at smide et mesterskab på det skamligste - ja en historisk fadæse. Lad ham spille og præstere som han gør nu, så ser vi hvad der sker. Det vil være super træls at lade ham smutte, men ingen er uerstattelige.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Vijen skrev:
7. aug 2021, 20:08
Sahl skrev:
Vijen skrev:

... Spøg til side.

Noerum skrev:

De har nok kørt en første og anden mulighed til positionen. Twitter melder done deal og Nelsson rejser derned mandag for at skrive under.
Synes det lyder vildt, men en blind høne kan vel også godt finde noget korn engang imellem.
Det er vel fint for so, hvis de snupper ham fremfor Erik.

Sahl

Indlæg af Sahl »

JBT skrev:
7. aug 2021, 20:09
Sahl skrev:
Vijen skrev:

... Spøg til side.

Noerum skrev:

Erik får så rigeligt i lønposen, det er ikke mange måneder siden at han var en del af et hold, der var med til at smide et mesterskab på det skamligste - ja en historisk fadæse. Lad ham spille og præstere som han gør nu, så ser vi hvad der sker. Det vil være super træls at lade ham smutte, men ingen er uerstattelige.
Det er rigtigt at ingen er uerstattelig, men i den situation holdet står i lige pt. synes jeg ikke det ville være forsvarlig at sælge ham! Dertil har vi mistet for mange bærende kræfter. Selvom der var uro i truppen sidste sæson og et par dumme point tab, så var der altså også vildt meget uheld til sidst.. ikke blot i vores egne kampe, men også i Brøndby´s.. deres kamp mod AGF fortæller alt.. det sker 1 ud af 50 gange.. At vi ikke blev mestre er vores egen skyld, men det var en meget sær sæson med mange mærkelige hændelser + corona.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

JeffMK

Indlæg af JeffMK »

Nu må der da snart ske noget med Kaba og Cajuste?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

JeffMK skrev:
10. aug 2021, 01:54
Fuldstændig enig.

Sahl

Indlæg af Sahl »

TrueWolfMidt skrev:
10. aug 2021, 08:50
JeffMK skrev:
Fuldstændig enig.
Mit gæt er at der kommer nyt i næste uge og at vi også officielt præsentere mindst en ny spiller inden for den næste uge

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Har Torp en fremtid i klubben?

Bo virker til, at have større tillid til Lind og Hansen. I de to PSV kampe kunne Torp sagtens have fået tid.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Og Fraolu, virker underligt
Og endda en spiller med kort kontakt.

Underligt med Torp. Kan næsten ikke forstå hvis det ikke er fordi han har været små skadet

THenry

Indlæg af THenry »

Sahl skrev:
10. aug 2021, 17:42
TrueWolfMidt skrev:
10. aug 2021, 08:50
JeffMK skrev:
Fuldstændig enig.
Mit gæt er at der kommer nyt i næste uge og at vi også officielt præsentere mindst en ny spiller inden for den næste uge
Ja. Marrony bliver vel offentliggjort inden for den næste uge. Eller tænker du på andre navne (eller positioner) end ham?

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

https://twitter.com/tanziloic/status/14 ... 97955?s=21

Noget kunne tyde på, at både Newcastle og Rennes stadig er inde i kampen om Cajuste.

Ifølge ovenstående har Newcastle senest budt 14+2 mil.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Er Cajuste stadig på ferie? Synes det er lidt vildt vi har to spillere som laver ingenting, bare fordi de måske skal sælges. De kunne begge have øget deres salgsværdi ved nogle gode kamp mod Celtic og PSV.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Ravnen skrev:
11. aug 2021, 01:06
Er Cajuste stadig på ferie? Synes det er lidt vildt vi har to spillere som laver ingenting, bare fordi de måske skal sælges. De kunne begge have øget deres salgsværdi ved nogle gode kamp mod Celtic og PSV.
Cajuste har haft lidt problemer med en mindre skade, efter han er kommet tilbage fra ferie, så i øjeblikket selvtræner han, da klubben ikke tør tage nogen chancer med et salg nært forestående.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
11. aug 2021, 01:06
I fald at Cajuste kunne have spillet, så er det jo en risikovurdering man må tage. En skade til Cajuste kontra den værdi han kunne lægge på med gode indsatser i de nævnte kampe. Jeg tror ikke hans værdi ville blive forøget uanset hvor gode indsatser han ville komme med. Han er allerede gennem analyseret af alle de interesserede og de kender allerede hans potentiale. Måske der kunne komme en ny bejler, men det er nok tvivlsomt at det ville ske på grundlag af kampe mod Celtic og PSV alene.

Risikoen for en skade der kan koste over 100 mio er til gengæld mulig (ikke sandsynlig), men det ville være uansvarligt at sende ham på banen i den her situation, efter min mening. Det er et beløb på næsten et helt års budget vi snakker om.

Jeg tror ikke klubben vil tage den risiko, så skulle CL i hvert fald have været mere sandsynlig end den var. Så kunne regnestykket godt se anderledes ud. Eks hvis vi skulle møde Ferencvaros i en CL playoff runde.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Låst