R32: FC Midtjylland - Aarhus Gymnastik Forening

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sander

Re: R32: FC Midtjylland - Aarhus Gymnastik Forening

Indlæg af Sander »

Ståle får ret !

FCM når ikke FCK niveau 😉

De kan kun vinde en turnering☹️

Jakla

Indlæg af Jakla »

FCN har en træner jeg tror går meget op i sportsmanship og vil komme til BIF og kæmpe for sejren...og så kan gummibenene hurtigt dukke op på vestegnen.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jakla skrev:
23. maj 2021, 15:17
FCN har en træner jeg tror går meget op i sportsmanship og vil komme til BIF og kæmpe for sejren...og så kan gummibenene hurtigt dukke op på vestegnen.
Det ved jeg ikke noget om. Men hvad hjælper det at træneren går op i sportsmanship, hvis spillere ikke er motiverede og er på vej væk? De vil nok hellere være med til at hygge lidt og være en del af festen. Det er det jeg frygter, men man ved aldrig. Det må vi bedømme efter kampene.

SimonH

Indlæg af SimonH »

David Nielsen bekræfter nu at AGF kommer med mange reserver i morgen.

Ved lørdagens træning, den sidste op til kampen som avisen havde lov til at overvære, trænede hverken Sebastian Hausner, Jesper Juelsgård, Patrick Olsen, Patrick Mortensen eller Casper Højer Nielsen.
Det er dog ikke ensbetydende med, at de ikke er med mandag.

Læs = de er sandsynligvis ikke med mandag

https://stiften.dk/artikel/har-agf-et-e ... eve-op-til

SimonH

Indlæg af SimonH »

SimonH skrev:
23. maj 2021, 22:47
David Nielsen bekræfter nu at AGF kommer med mange reserver i morgen.

Ved lørdagens træning, den sidste op til kampen som avisen havde lov til at overvære, trænede hverken Sebastian Hausner, Jesper Juelsgård, Patrick Olsen, Patrick Mortensen eller Casper Højer Nielsen.
Det er dog ikke ensbetydende med, at de ikke er med mandag.

Læs = de er sandsynligvis ikke med mandag

https://stiften.dk/artikel/har-agf-et-e ... eve-op-til
Som tilføjelse så bekræfter chefredaktør Jan Schouby på twitter, at AGF kommer til at stille et halvt B-hold.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror/håber at vi har en større fordel her, end Brøndby har mod FCN. For FCN er det sæsonens sidste kamp, de kan give den gas og vise sig frem i en kamp med ekstrem stor bevågenhed, for AGF er det kampen på fredag som er deres vigtigste.

Tænk hvor meget FCK gerne ville have været indenfor muligheden for at vinde, deres fans var ligeså irriterede som os da Hausner besluttede sig for at Brøndby skulle vinde den kamp ;-)

Men hvor FCK nu er væk i chancerne, så lever vores i høj grad, og nu er det os der kommer bagfra og har alt at vinde, en følelse som Brøndby har levet højt på, men nu skal Brøndby omvendt ud og forsvare deres plads og det er noget helt andet mentalt end at jagte. Får Brøndby bare de mindste problemer, vil presset fra tribunerne og forventningerne kunne risikere at hæmme dem, det er ikke en trup som er erfaren med at spille under sådan et pres. Derfor tror jeg på vi kan komme bagfra!

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Vores fornemste opgave i dag er, ar komme foran 1-0 før Brøndby. Det vil forøge presset på Brøndby, og kan forhåbentlig gøre dem stresset. Vi skal simpelthen bare ud og køre AGF over fra start, og tydeliggør for Brøndby, at gaveboden er slut.

Og hvis nogle skal have lidt tro på miraklet, så se resultater fra o går: Lyon tabte til Nice (Lyon odds 1,2), Napoli kryds mod Verona (Napoli 1,25). Begge hold havde alt at spille for, som Brøndby.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Du kan også argumentere for at både Atlético Madrid og Lille stod for presset og blev mestre. 😉

Det er tydeligt at de to københavner aviser er ualmindelig stille med forskellige overskrifter om hvad BIF kan opnå, men i stedet prøver at skrive om Sisto og problemer i FC Midtjylland. De vil så gerne have BIF vinder og derfor vil de ikke ligge unødig pres på.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Lupus1999 skrev:
24. maj 2021, 07:48
Du kan også argumentere for at både Atlético Madrid og Lille stod for presset og blev mestre. 😉

Det er tydeligt at de to københavner aviser er ualmindelig stille med forskellige overskrifter om hvad BIF kan opnå, men i stedet prøver at skrive om Sisto og problemer i FC Midtjylland. De vil så gerne have BIF vinder og derfor vil de ikke ligge unødig pres på.
Selvfølgelig, men den vinkel er oplagt, for det tilsagde odds at de ville. Kommer vi hurtigt foran, og derved presser Brøndby yderligere, så kan miraklet måske ske..

Sahl

Indlæg af Sahl »

Alt skal jagtes og ja resultaterne i fodbold Europa har været meget blandet og med ret store overraskelser.
Isoleret set er en sæson med sølv, i et komprimeret kampprogram i både CHL gruppespil som man kvaller sig til og SL faktisk ganske ok. Det der gør mange af os er lidt skuffede er nok man kunne have afgjort det her for længe siden, men sådan gik det ikke og så må vi håbe på miraklet her i dag.

Det ser ud til at AGF sparer en masse spillere, så der skal 3 point på kontoen! FCN ser ud til faktisk at stille med de stærkeste og siger de vil være motiveret, det kan man håbe på. Selvom det er urealistisk er der stadigvæk en chance for FCN nupper det ene point, sikke en aften det så ville blive hvis vi vinder over AGF.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Casper Højer Nielsen, Kevin Diks, Sebastian Hausner og Patrick Olsen sidder over, mens vi stadig har nogen skadede spiller, hvor til vi jo også nu må tælle Patrick Mortensen, der også sad ude i torsdags.
Vi må forvente at AGF stiller op således

Grabara
Munksgaard - ??? - Juelsgaard - ???
Blume - Poulsen - Hvidt/Grønbæk
Links - Ammitzbøll - Thorsteinsson/Jevtovic

AGF har udtaget TO forsvarspillere fra superligaholdet.
Der er kommet nogle ungdomsspillere med (Mathias Sauer, Jacob Andersen)
Det må forventes at mindst en af dem går ned i forsvaret. Eventuelt kan det være, at N. Poulsen tager det centrale forsvar.

Dem her skal vi trykke fra starten af.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Så fik man fandme en billet!

Glæder mig allerede til guld sølv eller bronze festen!!!!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi ses på stadion!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ravnen skrev:
24. maj 2021, 00:37
Jeg tror/håber at vi har en større fordel her, end Brøndby har mod FCN. For FCN er det sæsonens sidste kamp, de kan give den gas og vise sig frem i en kamp med ekstrem stor bevågenhed, for AGF er det kampen på fredag som er deres vigtigste.

Tænk hvor meget FCK gerne ville have været indenfor muligheden for at vinde, deres fans var ligeså irriterede som os da Hausner besluttede sig for at Brøndby skulle vinde den kamp ;-)

Men hvor FCK nu er væk i chancerne, så lever vores i høj grad, og nu er det os der kommer bagfra og har alt at vinde, en følelse som Brøndby har levet højt på, men nu skal Brøndby omvendt ud og forsvare deres plads og det er noget helt andet mentalt end at jagte. Får Brøndby bare de mindste problemer, vil presset fra tribunerne og forventningerne kunne risikere at hæmme dem, det er ikke en trup som er erfaren med at spille under sådan et pres. Derfor tror jeg på vi kan komme bagfra!
Jeg beundrer din ukuelige optimisme ofte, Ravn! Når man selv har resigneret, er det helt rart at læse.

Jeg har ikke kunnet få billet, men håber det bedste for jer på stadion. Håber for alt i verden ikke, vi skal have nogen "bronzefest".

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Acebone skrev:
24. maj 2021, 12:02
Ravnen skrev:
24. maj 2021, 00:37

Jeg beundrer din ukuelige optimisme ofte, Ravn! Når man selv har resigneret, er det helt rart at læse.

Jeg har ikke kunnet få billet, men håber det bedste for jer på stadion. Håber for alt i verden ikke, vi skal have nogen "bronzefest".

Gør jeg heller ikke, men selvom de gør, så skal de stadigvæk have en klapsavle for en god Champions League sæson.

Skammer mig hvis folk begynder at pifte

Besvar