FCM når ikke FCK niveau
De kan kun vinde en turnering
Det ved jeg ikke noget om. Men hvad hjælper det at træneren går op i sportsmanship, hvis spillere ikke er motiverede og er på vej væk? De vil nok hellere være med til at hygge lidt og være en del af festen. Det er det jeg frygter, men man ved aldrig. Det må vi bedømme efter kampene.
Ved lørdagens træning, den sidste op til kampen som avisen havde lov til at overvære, trænede hverken Sebastian Hausner, Jesper Juelsgård, Patrick Olsen, Patrick Mortensen eller Casper Højer Nielsen.
Det er dog ikke ensbetydende med, at de ikke er med mandag.
Som tilføjelse så bekræfter chefredaktør Jan Schouby på twitter, at AGF kommer til at stille et halvt B-hold.SimonH skrev: ↑23. maj 2021, 22:47David Nielsen bekræfter nu at AGF kommer med mange reserver i morgen.
Ved lørdagens træning, den sidste op til kampen som avisen havde lov til at overvære, trænede hverken Sebastian Hausner, Jesper Juelsgård, Patrick Olsen, Patrick Mortensen eller Casper Højer Nielsen.
Det er dog ikke ensbetydende med, at de ikke er med mandag.
Læs = de er sandsynligvis ikke med mandag
https://stiften.dk/artikel/har-agf-et-e ... eve-op-til
Selvfølgelig, men den vinkel er oplagt, for det tilsagde odds at de ville. Kommer vi hurtigt foran, og derved presser Brøndby yderligere, så kan miraklet måske ske..Lupus1999 skrev: ↑24. maj 2021, 07:48Du kan også argumentere for at både Atlético Madrid og Lille stod for presset og blev mestre.
Det er tydeligt at de to københavner aviser er ualmindelig stille med forskellige overskrifter om hvad BIF kan opnå, men i stedet prøver at skrive om Sisto og problemer i FC Midtjylland. De vil så gerne have BIF vinder og derfor vil de ikke ligge unødig pres på.
Vi må forvente at AGF stiller op såledesCasper Højer Nielsen, Kevin Diks, Sebastian Hausner og Patrick Olsen sidder over, mens vi stadig har nogen skadede spiller, hvor til vi jo også nu må tælle Patrick Mortensen, der også sad ude i torsdags.
Jeg beundrer din ukuelige optimisme ofte, Ravn! Når man selv har resigneret, er det helt rart at læse.Ravnen skrev: ↑24. maj 2021, 00:37Jeg tror/håber at vi har en større fordel her, end Brøndby har mod FCN. For FCN er det sæsonens sidste kamp, de kan give den gas og vise sig frem i en kamp med ekstrem stor bevågenhed, for AGF er det kampen på fredag som er deres vigtigste.
Tænk hvor meget FCK gerne ville have været indenfor muligheden for at vinde, deres fans var ligeså irriterede som os da Hausner besluttede sig for at Brøndby skulle vinde den kamp![]()
Men hvor FCK nu er væk i chancerne, så lever vores i høj grad, og nu er det os der kommer bagfra og har alt at vinde, en følelse som Brøndby har levet højt på, men nu skal Brøndby omvendt ud og forsvare deres plads og det er noget helt andet mentalt end at jagte. Får Brøndby bare de mindste problemer, vil presset fra tribunerne og forventningerne kunne risikere at hæmme dem, det er ikke en trup som er erfaren med at spille under sådan et pres. Derfor tror jeg på vi kan komme bagfra!
Acebone skrev: ↑24. maj 2021, 12:02Jeg beundrer din ukuelige optimisme ofte, Ravn! Når man selv har resigneret, er det helt rart at læse.Ravnen skrev: ↑24. maj 2021, 00:37Jeg tror/håber at vi har en større fordel her, end Brøndby har mod FCN. For FCN er det sæsonens sidste kamp, de kan give den gas og vise sig frem i en kamp med ekstrem stor bevågenhed, for AGF er det kampen på fredag som er deres vigtigste.
Tænk hvor meget FCK gerne ville have været indenfor muligheden for at vinde, deres fans var ligeså irriterede som os da Hausner besluttede sig for at Brøndby skulle vinde den kamp![]()
Men hvor FCK nu er væk i chancerne, så lever vores i høj grad, og nu er det os der kommer bagfra og har alt at vinde, en følelse som Brøndby har levet højt på, men nu skal Brøndby omvendt ud og forsvare deres plads og det er noget helt andet mentalt end at jagte. Får Brøndby bare de mindste problemer, vil presset fra tribunerne og forventningerne kunne risikere at hæmme dem, det er ikke en trup som er erfaren med at spille under sådan et pres. Derfor tror jeg på vi kan komme bagfra!
Jeg har ikke kunnet få billet, men håber det bedste for jer på stadion. Håber for alt i verden ikke, vi skal have nogen "bronzefest".