CL GS R4: Ajax Amsterdam - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen

Re: CL GS R4: Ajax Amsterdam - FC Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Som kommentatoren siger.
De sætter promes ind, vi sætter Pfeiffer ind.

Atl Madrid har så også nogle af de bedste forsvarsspillere i verden

JBT

Indlæg af JBT »

Set i bakspejlet har man jo nok manglet Evander fra start i alle de her kampe, ihvertfald til den offensive del , selvom intet self rigtigt har berettiget ham til det

Eponaj

Indlæg af Eponaj »

Jeg kan ikke hidse mig op over at vi ikke får point i CL. Jeg synes vores kamp i Liverpool var ret solid og havde vi dog bare haft Jesper med til hjemmekampen mod Ajax...

Det der ærgrer mig mest er, at Sisto ikke viser mere i de her 4 CL-kampe.

JBT

Indlæg af JBT »

Se på FCK’s 1 mål i mod statistik i Europa pr kamp over x antal kampe. Kun atleticos er tæt på bedre.

Hvis et dansk fck hold kan når de spiller Europa, hvorfor kan fcm så ikke? FCK’s har jo aldrig rigtig haft et bedre hold end fcm, de seneste mange år har man været ligeværdige

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

JBT skrev:
25. nov 2020, 22:38
Se på FCK’s 1 mål i mod statistik i Europa pr kamp over x antal kampe. Kun atleticos er tæt på bedre.

Hvis et dansk fck hold kan når de spiller Europa, hvorfor kan fcm så ikke? FCK’s har jo aldrig rigtig haft et bedre hold end fcm, de seneste mange år har man været ligeværdige
Det er fordi FCKs hold er sat sammen ift. Europa - med zoneforsvar får du mere kvalitet for pengene ift. at forsvare

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er selvfølgelig flot at vi kommer med positiv fodbold, men på det spil bliver vi bare sat til vægs igen og igen. Det er ved at være lidt pinligt og næsten værre end FCNs CL kampe. Jeg ville ønske vi spillede lidt mere på kontra og forsøgte de gamle dyder med at have en stenhård defensiv først og fremmest. Vi virker noget naive i vores tilgang til champions league.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Som holdet er sat sammen, og med det system vi spiller, kræver det meget dyrere spillere, at klare sig internationalt. Vores spillere er individuelt præcis stærke nok til at kunne dominere i superligaen, men i Europa er der ikke nok kvalitet.
Mig gør det intet - CL sikrer minimum2 års spillerbudget - og så længe ingen andre kommer i nærheden af CL, så bevarer vi forspringet i superligaen

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Erik for fanden... Det er da for dumt. Nå så kan han koncentrere sig om superligaen..

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Forhåbentlig spilletid til Daniel Høegh

JBT

Indlæg af JBT »

Konsulen skrev:
25. nov 2020, 22:41
JBT skrev:
25. nov 2020, 22:38

Det er fordi FCKs hold er sat sammen ift. Europa - med zoneforsvar får du mere kvalitet for pengene ift. at forsvare
Okay, den må de lige uddybe... gir ingen mening for mig at snakke om kvalitet for pengene med et zoneforsvar på baggrund af hvordan FCKs hold er sammensat, hvilket jeg nu ikke mener det er, efter kun det. Alle hold kan jo tilpasse sig modstandere med bedre kvalitet og få et resultat x ud af x antal gange.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Og nu uden Erik i de kommende kamp.

Glem fcn. Vi er ved at præstere, hvad der er og ender som en historisk ringe cl kampagne. Jeg kan ikke komme i tanke om et hold, som har været mere overmatchet.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

JBT skrev:
25. nov 2020, 22:33
Priske og klubben og spillerne skal jo også tænke på deres eget ry og karriere her, hvis de præsterer. En ting er scenen, men folk holder ikke øje med noget så gentagende uinteressant

Jeg har alle dage savnet noget Atlético DNA i fcm
Fair nok, men du er evigt kritisk og belastende at læse hver gang.

JBT

Indlæg af JBT »

Konsulen skrev:
25. nov 2020, 22:46
Som holdet er sat sammen, og med det system vi spiller, kræver det meget dyrere spillere, at klare sig internationalt. Vores spillere er individuelt præcis stærke nok til at kunne dominere i superligaen, men i Europa er der ikke nok kvalitet.
Mig gør det intet - CL sikrer minimum2 års spillerbudget - og så længe ingen andre kommer i nærheden af CL, så bevarer vi forspringet i superligaen
og det er FCKs? eller hvad? mht spillerkvalitet. Har den så aldrig været ift. FCMs i min optik

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Nu skal man også lige huske at Jens Lys og Evander er ude, det svækker i den grad midtbanen, Madsen har i min øjne ikke niveauet til FCM holdet, et lejeophold i Fredericia vil gavne ham. Enig at Victor Torp er længere fremme.

Vijen

Indlæg af Vijen »

JBT, dit næste indlæg er nr. 1000, skriv noget positivt 🙂

3 centrale midtbanespillere med niveau, 2 mangler til denne kamp. Ikke overraskende at de løber lige igennem.

Besvar