CL GS R4: Ajax Amsterdam - FC Midtjylland
Re: CL GS R4: Ajax Amsterdam - FC Midtjylland
Som kommentatoren siger.
De sætter promes ind, vi sætter Pfeiffer ind.
Atl Madrid har så også nogle af de bedste forsvarsspillere i verden
De sætter promes ind, vi sætter Pfeiffer ind.
Atl Madrid har så også nogle af de bedste forsvarsspillere i verden
Set i bakspejlet har man jo nok manglet Evander fra start i alle de her kampe, ihvertfald til den offensive del , selvom intet self rigtigt har berettiget ham til det
Jeg kan ikke hidse mig op over at vi ikke får point i CL. Jeg synes vores kamp i Liverpool var ret solid og havde vi dog bare haft Jesper med til hjemmekampen mod Ajax...
Det der ærgrer mig mest er, at Sisto ikke viser mere i de her 4 CL-kampe.
Det der ærgrer mig mest er, at Sisto ikke viser mere i de her 4 CL-kampe.
Se på FCK’s 1 mål i mod statistik i Europa pr kamp over x antal kampe. Kun atleticos er tæt på bedre.
Hvis et dansk fck hold kan når de spiller Europa, hvorfor kan fcm så ikke? FCK’s har jo aldrig rigtig haft et bedre hold end fcm, de seneste mange år har man været ligeværdige
Hvis et dansk fck hold kan når de spiller Europa, hvorfor kan fcm så ikke? FCK’s har jo aldrig rigtig haft et bedre hold end fcm, de seneste mange år har man været ligeværdige
Det er fordi FCKs hold er sat sammen ift. Europa - med zoneforsvar får du mere kvalitet for pengene ift. at forsvareJBT skrev: ↑25. nov 2020, 22:38Se på FCK’s 1 mål i mod statistik i Europa pr kamp over x antal kampe. Kun atleticos er tæt på bedre.
Det er selvfølgelig flot at vi kommer med positiv fodbold, men på det spil bliver vi bare sat til vægs igen og igen. Det er ved at være lidt pinligt og næsten værre end FCNs CL kampe. Jeg ville ønske vi spillede lidt mere på kontra og forsøgte de gamle dyder med at have en stenhård defensiv først og fremmest. Vi virker noget naive i vores tilgang til champions league.
Som holdet er sat sammen, og med det system vi spiller, kræver det meget dyrere spillere, at klare sig internationalt. Vores spillere er individuelt præcis stærke nok til at kunne dominere i superligaen, men i Europa er der ikke nok kvalitet.
Mig gør det intet - CL sikrer minimum2 års spillerbudget - og så længe ingen andre kommer i nærheden af CL, så bevarer vi forspringet i superligaen
Mig gør det intet - CL sikrer minimum2 års spillerbudget - og så længe ingen andre kommer i nærheden af CL, så bevarer vi forspringet i superligaen
Erik for fanden... Det er da for dumt. Nå så kan han koncentrere sig om superligaen..
Forhåbentlig spilletid til Daniel Høegh
Okay, den må de lige uddybe... gir ingen mening for mig at snakke om kvalitet for pengene med et zoneforsvar på baggrund af hvordan FCKs hold er sammensat, hvilket jeg nu ikke mener det er, efter kun det. Alle hold kan jo tilpasse sig modstandere med bedre kvalitet og få et resultat x ud af x antal gange.Konsulen skrev: ↑25. nov 2020, 22:41Det er fordi FCKs hold er sat sammen ift. Europa - med zoneforsvar får du mere kvalitet for pengene ift. at forsvareJBT skrev: ↑25. nov 2020, 22:38Se på FCK’s 1 mål i mod statistik i Europa pr kamp over x antal kampe. Kun atleticos er tæt på bedre.
Og nu uden Erik i de kommende kamp.
Glem fcn. Vi er ved at præstere, hvad der er og ender som en historisk ringe cl kampagne. Jeg kan ikke komme i tanke om et hold, som har været mere overmatchet.
Glem fcn. Vi er ved at præstere, hvad der er og ender som en historisk ringe cl kampagne. Jeg kan ikke komme i tanke om et hold, som har været mere overmatchet.
Fair nok, men du er evigt kritisk og belastende at læse hver gang.
og det er FCKs? eller hvad? mht spillerkvalitet. Har den så aldrig været ift. FCMs i min optikKonsulen skrev: ↑25. nov 2020, 22:46Som holdet er sat sammen, og med det system vi spiller, kræver det meget dyrere spillere, at klare sig internationalt. Vores spillere er individuelt præcis stærke nok til at kunne dominere i superligaen, men i Europa er der ikke nok kvalitet.
Nu skal man også lige huske at Jens Lys og Evander er ude, det svækker i den grad midtbanen, Madsen har i min øjne ikke niveauet til FCM holdet, et lejeophold i Fredericia vil gavne ham. Enig at Victor Torp er længere fremme.
JBT, dit næste indlæg er nr. 1000, skriv noget positivt 
3 centrale midtbanespillere med niveau, 2 mangler til denne kamp. Ikke overraskende at de løber lige igennem.
3 centrale midtbanespillere med niveau, 2 mangler til denne kamp. Ikke overraskende at de løber lige igennem.