CL GS R2: Liverpool - FC Midtjylland - Atalanta

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123

Re: CL GS R2: Liverpool - FC Midtjylland - Atalanta

Indlæg af Danand123 »

bifr05t skrev:
27. okt 2020, 19:55
Er jeg den eneste der synes det sender nogle helt forkerte signaler, at Kaba starter ovenpå den opførsel i lørdags?
Er det en fejl med Joel på bænken jf. Forza?

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Danand123 skrev:
27. okt 2020, 20:06
bifr05t skrev:
Er jeg den eneste der synes det sender nogle helt forkerte signaler, at Kaba starter ovenpå den opførsel i lørdags?
Fcm.dk har Joel i starteren, så ja.
FCM!
FCM!
FCM!

Danand123

Indlæg af Danand123 »

tubbe93 skrev:
27. okt 2020, 20:13
Danand123 skrev:
27. okt 2020, 20:06
bifr05t skrev:
Fcm.dk har Joel i starteren, så ja.
Arh, de har sat Mikael Andersson ind i stedet... og det er da en åbenlys fejl.

Christian

Indlæg af Christian »

Selvfølgelig skal Kaba starte.

Håber vi kan holde dem fra at score et hurtigt mål.

Kom så FCM.

oros

Indlæg af oros »

Christian skrev:
27. okt 2020, 20:55
Selvfølgelig skal Kaba starte.

Håber vi kan holde dem fra at score et hurtigt mål.

Kom så FCM.
Det er jo gået meget godt!
Absolut godkendt første omgang.

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg synes det er gået super godt, men virkelig surt Dreyer ikke får scoret i starten.

Håber de kan holde ved. Er lidt nervøs for alle de gule kort.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Hvis vi kan holde fast i udtrykket og koncentrationen, vil jeg acceptere ethvert resultat. Det er en super flot halvleg.

Ærgerligt Ajax er foran, det er nok muligheden for tredjepladsen der forsvinder der.

Medmindre vi selv tager point i Aften selvfølgelig. :)

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Hvorfor stopper Mabil med at løbe ved målet? - han løber og appellerer for offside....spil for helvede færdig

Vijen

Indlæg af Vijen »

Øv, vi havde virkelig chancen i dag.

Håber at vi ser Evander i stedet for mabil imod Ajax. Mabil er ikke stærk nok defensivt og hans offensive tricks er så basic at han ikke kan noget offensivt. Med Evander på 10 er vi i det mindste noget mere pasningsstærke.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Mere end godkendt. Dreyer får nok mareridt i nat, hvis han da overhovedet falder i søvn. Godt indhop af Luca.

Enig vedr. Mabil. Han er svag defensivt, og koster vel reelt målet. Og så er han bovlam offensiv mod de bedre hold. Ser også gerne Sisto på kant og Evander på 10’eren mod Ajax.

O

Indlæg af O »

Aldrig har jeg været så fornøjet efter et nederlag. Drengene, Priske og Co. har kæmpe ære af aftenens kamp.

Christian

Indlæg af Christian »

Skuffet og lettet.

God kamp af Erik, Alex og Dreyer, og et fint indhop af Evander igen.

Jeg synes vi finder et ekstra gear og lidt mere mod da vi kommer bagud. Håber vi kan ramme et sted imellem det alt for løse mod Atalanta, og det lidt for stramme mod Liverpool, når vi skal møde Ajax i næste uge.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

God kamp i dag og stærk indsats over mere eller mindre hele linjen. Bittert Dreyer ikke putter mindst én ind. Det er for skidt, desværre.

Mikkel Andersen bliver ikke testet på et eneste tidspunkt, og har ikke en redning. I min verden er det noget han selv er stærkt medvirkende til, da han er med til at skabe roen. Fx inden for de første 10 min i første halvleg har han et indlæg, som han går ud og plukker - en bold som JH med al sandsynlighed havde bokset væk og dermed skabt usikkerhed og uro. Så ros for en low key performance.

Joel er intet mindre end en skandale offensivt. Og det har intet at gøre med modstanderen. Det er det samme elendighed kamp efter kamp fremad i banen. Nøj en stærk HB offensivt ville kunne skabe underværker for det her hold.

Vi havde fortjent et point.
/ ABT

Billede

Eponaj

Indlæg af Eponaj »

Jeg synes de to første kampe i CL har vist at Mabil slet ikke har niveauet. Han kan ikke byde ind med noget offensivt og er for svag defensivt.
Til gengæld har Evander lavet to gode indhop og vist sig at være boldstærk. Evander ind på 10’eren mod Ajax, Sisto ud på Mabils kant. Så tror jeg på at Dreyer-Evander-Sisto er den opstilling der kan give os klubbens første Chamions League-mål. Som gerne snart må komme [emoji16]

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Eponaj skrev:
27. okt 2020, 23:21
Jeg synes de to første kampe i CL har vist at Mabil slet ikke har niveauet. Han kan ikke byde ind med noget offensivt og er for svag defensivt.
Til gengæld har Evander lavet to gode indhop og vist sig at være boldstærk. Evander ind på 10’eren mod Ajax, Sisto ud på Mabils kant. Så tror jeg på at Dreyer-Evander-Sisto er den opstilling der kan give os klubbens første Chamions League-mål. Som gerne snart må komme [emoji16]
De fire forreste er en af grundene til at Liverpool ikke skaber en skid. Mabil er den bedste af vores offensive spillere i presset. Så vidt jeg ved, er presspillet også en del af defensiven.
Tilgengæld savner jeg noget output offensivt. For meget stepover og for langsom boldomgang.
Høvdingen af Herning

Besvar