Er det en fejl med Joel på bænken jf. Forza?
CL GS R2: Liverpool - FC Midtjylland - Atalanta
Re: CL GS R2: Liverpool - FC Midtjylland - Atalanta
Fcm.dk har Joel i starteren, så ja.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Selvfølgelig skal Kaba starte.
Håber vi kan holde dem fra at score et hurtigt mål.
Kom så FCM.
Håber vi kan holde dem fra at score et hurtigt mål.
Kom så FCM.
Jeg synes det er gået super godt, men virkelig surt Dreyer ikke får scoret i starten.
Håber de kan holde ved. Er lidt nervøs for alle de gule kort.
Håber de kan holde ved. Er lidt nervøs for alle de gule kort.
Hvis vi kan holde fast i udtrykket og koncentrationen, vil jeg acceptere ethvert resultat. Det er en super flot halvleg.
Ærgerligt Ajax er foran, det er nok muligheden for tredjepladsen der forsvinder der.
Medmindre vi selv tager point i Aften selvfølgelig.
Ærgerligt Ajax er foran, det er nok muligheden for tredjepladsen der forsvinder der.
Medmindre vi selv tager point i Aften selvfølgelig.
Hvorfor stopper Mabil med at løbe ved målet? - han løber og appellerer for offside....spil for helvede færdig
Øv, vi havde virkelig chancen i dag.
Håber at vi ser Evander i stedet for mabil imod Ajax. Mabil er ikke stærk nok defensivt og hans offensive tricks er så basic at han ikke kan noget offensivt. Med Evander på 10 er vi i det mindste noget mere pasningsstærke.
Håber at vi ser Evander i stedet for mabil imod Ajax. Mabil er ikke stærk nok defensivt og hans offensive tricks er så basic at han ikke kan noget offensivt. Med Evander på 10 er vi i det mindste noget mere pasningsstærke.
Mere end godkendt. Dreyer får nok mareridt i nat, hvis han da overhovedet falder i søvn. Godt indhop af Luca.
Enig vedr. Mabil. Han er svag defensivt, og koster vel reelt målet. Og så er han bovlam offensiv mod de bedre hold. Ser også gerne Sisto på kant og Evander på 10’eren mod Ajax.
Enig vedr. Mabil. Han er svag defensivt, og koster vel reelt målet. Og så er han bovlam offensiv mod de bedre hold. Ser også gerne Sisto på kant og Evander på 10’eren mod Ajax.
Aldrig har jeg været så fornøjet efter et nederlag. Drengene, Priske og Co. har kæmpe ære af aftenens kamp.
Skuffet og lettet.
God kamp af Erik, Alex og Dreyer, og et fint indhop af Evander igen.
Jeg synes vi finder et ekstra gear og lidt mere mod da vi kommer bagud. Håber vi kan ramme et sted imellem det alt for løse mod Atalanta, og det lidt for stramme mod Liverpool, når vi skal møde Ajax i næste uge.
God kamp af Erik, Alex og Dreyer, og et fint indhop af Evander igen.
Jeg synes vi finder et ekstra gear og lidt mere mod da vi kommer bagud. Håber vi kan ramme et sted imellem det alt for løse mod Atalanta, og det lidt for stramme mod Liverpool, når vi skal møde Ajax i næste uge.
God kamp i dag og stærk indsats over mere eller mindre hele linjen. Bittert Dreyer ikke putter mindst én ind. Det er for skidt, desværre.
Mikkel Andersen bliver ikke testet på et eneste tidspunkt, og har ikke en redning. I min verden er det noget han selv er stærkt medvirkende til, da han er med til at skabe roen. Fx inden for de første 10 min i første halvleg har han et indlæg, som han går ud og plukker - en bold som JH med al sandsynlighed havde bokset væk og dermed skabt usikkerhed og uro. Så ros for en low key performance.
Joel er intet mindre end en skandale offensivt. Og det har intet at gøre med modstanderen. Det er det samme elendighed kamp efter kamp fremad i banen. Nøj en stærk HB offensivt ville kunne skabe underværker for det her hold.
Vi havde fortjent et point.
Mikkel Andersen bliver ikke testet på et eneste tidspunkt, og har ikke en redning. I min verden er det noget han selv er stærkt medvirkende til, da han er med til at skabe roen. Fx inden for de første 10 min i første halvleg har han et indlæg, som han går ud og plukker - en bold som JH med al sandsynlighed havde bokset væk og dermed skabt usikkerhed og uro. Så ros for en low key performance.
Joel er intet mindre end en skandale offensivt. Og det har intet at gøre med modstanderen. Det er det samme elendighed kamp efter kamp fremad i banen. Nøj en stærk HB offensivt ville kunne skabe underværker for det her hold.
Vi havde fortjent et point.
/ ABT

Jeg synes de to første kampe i CL har vist at Mabil slet ikke har niveauet. Han kan ikke byde ind med noget offensivt og er for svag defensivt.
Til gengæld har Evander lavet to gode indhop og vist sig at være boldstærk. Evander ind på 10’eren mod Ajax, Sisto ud på Mabils kant. Så tror jeg på at Dreyer-Evander-Sisto er den opstilling der kan give os klubbens første Chamions League-mål. Som gerne snart må komme [emoji16]
Til gengæld har Evander lavet to gode indhop og vist sig at være boldstærk. Evander ind på 10’eren mod Ajax, Sisto ud på Mabils kant. Så tror jeg på at Dreyer-Evander-Sisto er den opstilling der kan give os klubbens første Chamions League-mål. Som gerne snart må komme [emoji16]
De fire forreste er en af grundene til at Liverpool ikke skaber en skid. Mabil er den bedste af vores offensive spillere i presset. Så vidt jeg ved, er presspillet også en del af defensiven.Eponaj skrev: ↑27. okt 2020, 23:21Jeg synes de to første kampe i CL har vist at Mabil slet ikke har niveauet. Han kan ikke byde ind med noget offensivt og er for svag defensivt.
Tilgengæld savner jeg noget output offensivt. For meget stepover og for langsom boldomgang.
Høvdingen af Herning