Privatfly og d'angleterre... Og så flyver vi ham hjem med Ryan Air. Kæmpe næse til FCK
Transfer sommer 2020
Re: Transfer sommer 2020
https://www.bt.dk/superligaen/officielt ... idtjylland
Privatfly og d'angleterre... Og så flyver vi ham hjem med Ryan Air. Kæmpe næse til FCK
Jeg tvivler. Vi må jo have en spanskkyndig på banen, men det her er den engelske oversættelse:
Det giver vel også god mening, at de får det.RC Celta and FC Midtjylland have reached an agreement for the transfer of Danish winger Pione Sisto, who is leaving the blue team after four seasons. RC Celta saves a percentage of a future sale.
ja på spansk står der jo også futura venta hvilket betyder fremtidigt salgAcebone skrev: ↑5. sep 2020, 15:11Jeg tvivler. Vi må jo have en spanskkyndig på banen, men det her er den engelske oversættelse:
Det giver vel også god mening, at de får det.RC Celta and FC Midtjylland have reached an agreement for the transfer of Danish winger Pione Sisto, who is leaving the blue team after four seasons. RC Celta saves a percentage of a future sale.
"El RC Celta se guarda un porcentaje de una futura venta."
Så det må jo betyde at de får en procentdel af det næste salg - hvor meget må vi vel afvente at se
Jeg læser det også sådan, at Celta har sikret sig en procentdel af et fremtidigt salg.974 skrev: ↑5. sep 2020, 15:24ja på spansk står der jo også futura venta hvilket betyder fremtidigt salgAcebone skrev: ↑5. sep 2020, 15:11Jeg tvivler. Vi må jo have en spanskkyndig på banen, men det her er den engelske oversættelse:
"El RC Celta se guarda un porcentaje de una futura venta."
Så det må jo betyde at de får en procentdel af det næste salg - hvor meget må vi vel afvente at se
Dejligt at vi får Pione hjem!
-
mousebreaker
Det er der rigtig mange af os der kunne have god gavn af. Har selv brugt to psykologer gennem tiden. Meget normalt.PH1978 skrev: ↑5. sep 2020, 09:52Nu er det måske lidt voldsomt, at konkludere at han har behov for en psykolog.mousebreaker skrev:Uden at kende alverden til BS’ faglige uddannelser, så mener jeg ikke han har en psykolog uddannelse. Han kan risikere at gøre mere skade end gavn. Set udefra, trænger Pione til en kompetent psykolog. Det er der såmænd intet galt ved.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pione har selv erkendt at har har/havde en depression. Jeg vil ikke mene det er voldsomt at konkludere at han kunne have brug for en psykolog. Man behøver ikke være syg, for at have brug for hjælp
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Du er et godt menneskeFodboldfan skrev: ↑5. sep 2020, 13:48Dette kunne jo også give Kaba et løft. Hvis der ryger to mand til at dække Pione hele tiden, så er der mere plads til Kaba. Jeg tror stadig på ham. Han skal bare tro på det.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Det undrer mig Midtjylland ikke har meldt den officielt ud endnu - er der mon nogles sidste formaliteter der mangler?
Det ligner ikke Steinlein og co ikke at sole sig lidt i medierne. Man bør også være interesseret i at få klubbens eget narrativ ud omkring hele forhandlingssituationen.
Det ligner ikke Steinlein og co ikke at sole sig lidt i medierne. Man bør også være interesseret i at få klubbens eget narrativ ud omkring hele forhandlingssituationen.
De er vel ved at lave en video.MFKM skrev: ↑5. sep 2020, 17:51Det undrer mig Midtjylland ikke har meldt den officielt ud endnu - er der mon nogles sidste formaliteter der mangler?
-
ChristianJ
- Geografisk sted: London
- Kontakt:
Tvivler på det sker noget i aften. De fleste fodboldfans sidder og ser Eriksen og co, så mon ikke der kommer en større præsentation i morgen.
-
Steffen am
Vil give god mening.ChristianJ skrev: ↑5. sep 2020, 19:55Tvivler på det sker noget i aften. De fleste fodboldfans sidder og ser Eriksen og co, så mon ikke der kommer en større præsentation i morgen.
Dårlige historier ud når de kan "drukne", men de gode historier skulle gerne kunne have plads til at shine, så ja mon ikke den kommer i morgen.
-
Mikael Lyk Madsen
Flere medier har i løbet af i dag nævnt at han nok først præsenteres mandag, selvom alt er på plads, mener det var både Tv Midtvest, BT og Folkebladet.
Der er også forskel på hvordan en videresalgsklausul fungerer. F.eks. ved Sørloth får vi kun 25% af det beløb, som er over det vi selv solgte ham for. Dvs. hvis vi solgte ham for 75 mio. kr. og han bliver solgt videre for 100 mio. kr. får vi kun 25% af de sidste 25 mio. kr.THenry skrev: ↑5. sep 2020, 15:59Jeg læser det også sådan, at Celta har sikret sig en procentdel af et fremtidigt salg.
Dejligt at vi får Pione hjem!
Spørgsmålet er, om det også er strukket sådan sammen med Pione, eller om det er af hele beløbet.
CasperA skrev: ↑6. sep 2020, 11:38Der er også forskel på hvordan en videresalgsklausul fungerer. F.eks. ved Sørloth får vi kun 25% af det beløb, som er over det vi selv solgte ham for. Dvs. hvis vi solgte ham for 75 mio. kr. og han bliver solgt videre for 100 mio. kr. får vi kun 25% af de sidste 25 mio. kr.
Spørgsmålet er, om det også er strukket sådan sammen med Pione, eller om det er af hele beløbet.
Det er vidst kun en FM-ting at procentdelen bliver udregnet fra salgsprisen. I 99,99% af alle tilfælde er det fortjenesten procentdelen udregnes fra, som du også beskriver her.
-
Steffen am
Pressemøde kl. 13,
Mon ikke det er Sisto der bliver præsenteret.
Den bliver ikke streamet vel?
Mon ikke det er Sisto der bliver præsenteret.
Den bliver ikke streamet vel?
TV MidtVest streamer direkte fra pressemødet:
https://www.tvmidtvest.dk/herning/fcm-i ... eres-i-dag
Så også Klaus Egelund fra EB, skrev at de streamer live.
https://www.tvmidtvest.dk/herning/fcm-i ... eres-i-dag
Så også Klaus Egelund fra EB, skrev at de streamer live.