Transfer sommer 2020
Re: Transfer sommer 2020
Velkommen hjem Pione. Vi glæder os til mange magiske øjeblikke. Det er en massiv forstærkning, og nok den højeste hylde vi kan hente en spiller på, og kun fordi han selv gerne ville hjem! Det bliver fedt
-
ChristianJ
- Geografisk sted: London
- Kontakt:
Tanken om Sisto og Evander på banen samtidig erSniper skrev: ↑5. sep 2020, 10:39Jeg ved ikke med jer andre men jeg synes det her er en super forstærkning og fra en hylde jeg ikke troede muligt. Jeg er sq ligeglad med prisen, hvis ledelsen mener der er råd siger jeg bare JA TAK! -og det mener jeg faktisk at alle fans burde gøre.. pengegrisk, psykisk ustabil, hiarki-ødelæggende.. alt det der er bare skriverier og gætterier.. jeg tror på vores fortabte søn og er sikker på vores offensiv har fået et kæmpe løft med denne transfer.. Sisto-Evander-Dreyer... slikker mig lige om munden![]()
Paulinho ej heller at forglemme. Den venstre side kan blive rigtig giftigChristianJ skrev: ↑5. sep 2020, 10:43Tanken om Sisto og Evander på banen samtidig erSniper skrev: ↑5. sep 2020, 10:39Jeg ved ikke med jer andre men jeg synes det her er en super forstærkning og fra en hylde jeg ikke troede muligt. Jeg er sq ligeglad med prisen, hvis ledelsen mener der er råd siger jeg bare JA TAK! -og det mener jeg faktisk at alle fans burde gøre.. pengegrisk, psykisk ustabil, hiarki-ødelæggende.. alt det der er bare skriverier og gætterier.. jeg tror på vores fortabte søn og er sikker på vores offensiv har fået et kæmpe løft med denne transfer.. Sisto-Evander-Dreyer... slikker mig lige om munden![]()
![]()
Ja, undskyld, men det hold ligner et mesterhold og et hold der kan spille i et CL gruppespil.
Det ser drabeligt ud, eneste svaghed er Kaba men det kan være han får sit gennembrud denne sæson 
Det her hold, vil uden tvivl være vores bedste hold nogensinde. En betondefensiv, kombineret med en ung (erfaren) defensiv midtbane, der er krydret med en ren tiki taka offensiv midtbane, som i mine øjne er langt stærkere end FCK.
Spændene hvem der ryger ud - vores trup er efterhånden for bred på kanterne, nu hvor Pione (formenligt) er en realitet.
Niveauet er i mine øjne:
1. Sisto
2. Dreyer
3. Mabil
4. David/Anderson/Isaksen/Simsir
Mabil på sit topniveau kan sagtens konkurrere med Dreyer, det er bare for længe siden vi har set det.
Davids niveau kender jeg ikke godt nok, men havde egentligt indtryk af han skulle ind og kæmpe med om pladserne.
Jeg håber vi får solgt Anderson, så vi kan køre Mabil som primær back up, David og Isaksen som sekundær back up og så gerne en tur i 1. Division med Simsir.
Forventer ikke kanterne kommer til at agere backup for Evander. Dertil har vi Kraev eller alternativt en 3-mands midtbane med Frank, Cajuste og Madsen
Niveauet er i mine øjne:
1. Sisto
2. Dreyer
3. Mabil
Mabil på sit topniveau kan sagtens konkurrere med Dreyer, det er bare for længe siden vi har set det.
Davids niveau kender jeg ikke godt nok, men havde egentligt indtryk af han skulle ind og kæmpe med om pladserne.
Jeg håber vi får solgt Anderson, så vi kan køre Mabil som primær back up, David og Isaksen som sekundær back up og så gerne en tur i 1. Division med Simsir.
Forventer ikke kanterne kommer til at agere backup for Evander. Dertil har vi Kraev eller alternativt en 3-mands midtbane med Frank, Cajuste og Madsen
-
mousebreaker
Tror det er Vibe eller plaffeministeren du skal kaste dit håb på, på den helt korte bane, hvor sørgeligt det end lyder. At man kan have Kaba som første angriber og vinde et mesterskab med det snit, er virkelig imponerende.
Mit håb ligger i at Brumado vokser og vokser, men det er mere til efter jul.
Man kunne håbe der er en spansk klub i 4. bedste række der vil give en småkage for Kaba. Synes ikke om den "Bromance" der forekommer at være mellem Mabil og Kaba. Det forekommer mig, at have bragt flere dårlige beslutninger ind i Mabils spil, primært fordi han synes at søge Kaba alt for meget. Kan også bare være min antipati mod Kaba har taget overhånd
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Enig i at vi skal af med enten mabil eller Anderson
-
mousebreaker
Det ligner et salg af Mabil i mine øjne. Det er også ved at være det rette tidspunkt. Vi kan måske få en 15-25 mio for ham. Det ville være fintMFKM skrev: ↑5. sep 2020, 11:40Spændene hvem der ryger ud - vores trup er efterhånden for bred på kanterne, nu hvor Pione (formenligt) er en realitet.
Niveauet er i mine øjne:
1. Sisto
2. Dreyer
3. Mabil
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Jeg er sikker på, Ankersen, Steinlein, Graversen og Sisto-brødrene har fået strikket en aftale sammen, som alle kan være tilfredse med.
Derudover er der ingen grund til at gå så meget op i alt det snak om mentale problemer. Sisto har haft en depression, og det har han været ærlig og åben om. Det kan sgu ske for den bedste. Nu kommer han ikke længere til at være så alene, som han har været i Vigo.
Det er menneskeligt at fejle; det er menneskeligt at vakle. Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Sisto netop her har taget en rigtig god og fornuftig beslutning ved at takke nej til en bedre lønpakke i FCK for at komme tilbage til os.
Et kæmpestort VELKOMMEN HJEM til Pione!
...
Og så tror jeg i øvrigt ikke, vi kan forvente at holde på alle de andre profiler transfervinduet ud, men man har da i den grad lov at drømme, når vi råder over så mange spændende spillere.
Derudover er der ingen grund til at gå så meget op i alt det snak om mentale problemer. Sisto har haft en depression, og det har han været ærlig og åben om. Det kan sgu ske for den bedste. Nu kommer han ikke længere til at være så alene, som han har været i Vigo.
Det er menneskeligt at fejle; det er menneskeligt at vakle. Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Sisto netop her har taget en rigtig god og fornuftig beslutning ved at takke nej til en bedre lønpakke i FCK for at komme tilbage til os.
Et kæmpestort VELKOMMEN HJEM til Pione!
...
Og så tror jeg i øvrigt ikke, vi kan forvente at holde på alle de andre profiler transfervinduet ud, men man har da i den grad lov at drømme, når vi råder over så mange spændende spillere.
-
ChristianJ
- Geografisk sted: London
- Kontakt:
Så er den officiel fra Celta's side: https://www.rccelta.es/index.php/es/pio ... -temporada
Videresalgsklausul er inkluderet skriver deChristianJ skrev: ↑5. sep 2020, 13:02Så er den officiel fra Celta's side: https://www.rccelta.es/index.php/es/pio ... -temporada
Formoder jeg selvom oversættelsen principielt siger noget andet
"RC Celta og FC Midtjylland har nået til enighed om overgangen til den danske kantspiller Pione Sisto, der forlader det blå hold efter fire sæsoner. RC Celta sparer en procentdel af et fremtidigt salg.
Pione Sisto deltog i 135 officielle kampe med RC Celta-trøjen, hvor han distribuerede 14 assists og scorede 18 mål.
Klubben vil gerne udtrykke sin taknemmelighed over for Pione Sisto for hendes engagement og arbejde under sit ophold på RC Celta og ønsker hende held og lykke i hendes nye sportslige fase."
-
Fodboldfan
Dette kunne jo også give Kaba et løft. Hvis der ryger to mand til at dække Pione hele tiden, så er der mere plads til Kaba. Jeg tror stadig på ham. Han skal bare tro på det.
Mener de ikke ikke bare, at de sparer den videresalgsklausul væk, som vi havde i aftalen da vi solgte?974 skrev: ↑5. sep 2020, 13:09Videresalgsklausul er inkluderet skriver deChristianJ skrev: ↑5. sep 2020, 13:02Så er den officiel fra Celta's side: https://www.rccelta.es/index.php/es/pio ... -temporada
Formoder jeg selvom oversættelsen principielt siger noget andet![]()
"RC Celta og FC Midtjylland har nået til enighed om overgangen til den danske kantspiller Pione Sisto, der forlader det blå hold efter fire sæsoner. RC Celta sparer en procentdel af et fremtidigt salg.
Pione Sisto deltog i 135 officielle kampe med RC Celta-trøjen, hvor han distribuerede 14 assists og scorede 18 mål.
Klubben vil gerne udtrykke sin taknemmelighed over for Pione Sisto for hendes engagement og arbejde under sit ophold på RC Celta og ønsker hende held og lykke i hendes nye sportslige fase."
Høvdingen af Herning