AaB - FCM
-
YahooSeeker [Bot]
AaB - FCM
Hvordan tror i opstillingen bliver?
Ola
Daugaard (Nu 20% Jyde), Bak, Mikkelsen, Nicola (Ulle er vist ude)
Dennis, Hanske, Traore (Thyge er vist ude), Simonaldo (Pim er ude, de siger han selv)
David, Frank (Jeg ville gerne se Poku inde han har efterhånden fortjent chancen )
Hvad siger i, er det helt skiløjet?
Ola
Daugaard (Nu 20% Jyde), Bak, Mikkelsen, Nicola (Ulle er vist ude)
Dennis, Hanske, Traore (Thyge er vist ude), Simonaldo (Pim er ude, de siger han selv)
David, Frank (Jeg ville gerne se Poku inde han har efterhånden fortjent chancen )
Hvad siger i, er det helt skiløjet?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 2. okt 2005, 15:11, rettet i alt 1 gang.
-
bw152/michael
Re: AaB - FCM
Det lyder meget rigtigt, jeg håber bare at thyge ikke er skadet, og at midtbanen kunne se sådan ud:
Dennis - Traore - Thyge - Simonaldo
Michael Meyhoff
---------------------------------------------------------------------
"I wounder if you´re here for my pleasure, or are you going for gold"
Dennis - Traore - Thyge - Simonaldo
Michael Meyhoff
---------------------------------------------------------------------
"I wounder if you´re here for my pleasure, or are you going for gold"
-
YahooSeeker [Bot]
Er Michael Hansen ikke ude???
-
kenny
Ja du er skiløjet, Hanske er også ude...det bliver Theo og Svenne/Femi på den centralemidt ellers er vi enige....fik lige en tanke Dennis på centralmidt???
-
YahooSeeker [Bot]
Det bliver ikke Svenne, han spillede i fredags, og har ikke vist noget overhovedet de sidste 3-4 gange jag har set kam på DS.
Jeg troede Thyge var ude?? Men det kan godt være det bare er mig der laver historier.
Jeg troede Thyge var ude?? Men det kan godt være det bare er mig der laver historier.
-
kenny
Thyge er ude ifølge EB og BT......Så hvem der bliver makker til Theo er vel enten Femi eller Svenne??
-
YahooSeeker [Bot]
Det er længe siden jeg har set Femi spille, så det er måske ikke det bedste grundlag at vælge på, men jeg ville vælge Svenne fra.
-
kenny
Jeg kunne godt tænke mig, at vi prøvede Dennis centralt..på den måde er også plads til Madsen på en uvant højrekant??
-
Hr: Larsen
Det overrasker mig meget pressen ikke har gjort særligt meget ud af jeres Skades situation. Så snart BIF har Agger og Zorror skadet, bliver sagen BLÆST ud i pressen og det er simpelthen sååå synd for BIF.... gu fanden er det ej, så kan de lære det
Held og lykke i Eftermiddag :=)
-
Martin J
Til træning i går spillede Claus Madsen venstre back! Så hvis man skal gå ud fra den opstilling Erik havde i går, så bliver Nikola altså på bænken, og Frank starter ude, til fordel for Poku... 
- Elgen
- Elgen
-
YahooSeeker [Bot]
noget nyt i kampen.. anyone ;o)