AaB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

AaB - FCM

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvordan tror i opstillingen bliver?

Ola
Daugaard (Nu 20% Jyde), Bak, Mikkelsen, Nicola (Ulle er vist ude)
Dennis, Hanske, Traore (Thyge er vist ude), Simonaldo (Pim er ude, de siger han selv)
David, Frank (Jeg ville gerne se Poku inde han har efterhånden fortjent chancen )

Hvad siger i, er det helt skiløjet?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 2. okt 2005, 15:11, rettet i alt 1 gang.

bw152/michael

Re: AaB - FCM

Indlæg af bw152/michael »

Det lyder meget rigtigt, jeg håber bare at thyge ikke er skadet, og at midtbanen kunne se sådan ud:
Dennis - Traore - Thyge - Simonaldo

Michael Meyhoff
---------------------------------------------------------------------
"I wounder if you´re here for my pleasure, or are you going for gold"

YahooSeeker [Bot]

Er Michael Hansen ikke ude???

kenny

Indlæg af kenny »

Ja du er skiløjet, Hanske er også ude...det bliver Theo og Svenne/Femi på den centralemidt ellers er vi enige....fik lige en tanke Dennis på centralmidt???

YahooSeeker [Bot]

Det bliver ikke Svenne, han spillede i fredags, og har ikke vist noget overhovedet de sidste 3-4 gange jag har set kam på DS.

Jeg troede Thyge var ude?? Men det kan godt være det bare er mig der laver historier.

kenny

Indlæg af kenny »

Thyge er ude ifølge EB og BT......Så hvem der bliver makker til Theo er vel enten Femi eller Svenne??

YahooSeeker [Bot]

Det er længe siden jeg har set Femi spille, så det er måske ikke det bedste grundlag at vælge på, men jeg ville vælge Svenne fra.

kenny

Indlæg af kenny »

Jeg kunne godt tænke mig, at vi prøvede Dennis centralt..på den måde er også plads til Madsen på en uvant højrekant??

Hr: Larsen

Indlæg af Hr: Larsen »

Det overrasker mig meget pressen ikke har gjort særligt meget ud af jeres Skades situation. Så snart BIF har Agger og Zorror skadet, bliver sagen BLÆST ud i pressen og det er simpelthen sååå synd for BIF.... gu fanden er det ej, så kan de lære det :D

Held og lykke i Eftermiddag :=)

Martin J

Indlæg af Martin J »

Til træning i går spillede Claus Madsen venstre back! Så hvis man skal gå ud fra den opstilling Erik havde i går, så bliver Nikola altså på bænken, og Frank starter ude, til fordel for Poku... :-)

- Elgen

YahooSeeker [Bot]

noget nyt i kampen.. anyone ;o)

Besvar