HKP skrev: ↑16. dec 2019, 00:04Ok, fair nok. Tænker dog at vi er en del der ikke giver a fuck mht hvor vi ligger i tabellen mht xG men fair nok...Steffen am skrev: ↑15. dec 2019, 23:03Hold da op den får gas herinde.
Også fair nok oven på en dårlig aften, fair nok med frustration og verden ser måske anderledes ud i morgen.
Men alt er ikke lort, og vi har altså ikke levet på held.
Ved ikke om jeg for meget ja hat, men vil måske gerne være Rasmus modsat når alle sviner det hele så meget.
AGF spillede også en stærk kamp, pressede flot og gjorde det svært for os. De er virkelig i god momentum.
Det er ingen undskyldning for at snorkboble i 8 minutter, der koster sejren. Ved ikke om de havde glemt de skal spille 2 halvege, eller glædede sig lidt for meget til den julefrokost.
Er også enig i at i hvert fald Vibe + en mere kunne pynte på holdet. Glæder mig virkelig til at se Vibe på holdet, som måske kan give noget offensiv lederskab, hvilket vi syner at mangle.
Pis, lort, røvhul!!
Men vi har trods alt stadig vundet alle kampe med Priske (indtil nu?) på xG, med den her trup og har minimum 4 point ned til nr. 2.
Det var i dag ikke bedre end hjemme imod Hobro og så husker jeg lige tilbage til en hjemmekamp for 8-10 år siden imod Gf, hvor vores 2 19-årige midterforsvarere (Kjær og Winston) holder gf fra scoringschancer i 90 minutter. Der er intet galt med vores nuværende midterforsvar, men kan det virkelig være rigtigt at gf har overhalet os på så mange parametre...?
Synes egentlig bare at vi har et voldsomt stort problem med bredden. I dag var det en dræber for os at vi manglede Onyeka og Joel og det går bare ikke hvis vi skal i Europa....
desuden....Emiliano... så godt som jeg end kan lide ham som fodboldspiller, så er han rent faktisk mere værd på bænken end på banen. Tror faktisk at vi ville have haft bedre chancer i dag 10 imod 11 uden ham....det er sørgeligt, men han bidrager med absolut intet udover at stå i vejen for de andre
Hvilke parametre har GF overhalet os på?
GF har gang i 1 god sæson ligesom Lyngby, Esbjerg og Sønderjyske har haft de seneste par år.
Som jeg har forstået det mister de en del peak spillere til sommer