Hiver man i så fald en David Akintola hjem - hvis muligt?
Derudover forlyder det også, at det tyrkiske bud efter Sviatchenko kun er et lejetilbud, hvilket angiveligt er blevet afvist - med god grund.
Jeg forstår godt tanken. Wikheims alder og afhængighed af fart gør, at det netop er nu, man skal skyde ham af, siden vi ikke fik EL gruppespil og kan forvente en mellem sæson i ligaen, siden Priske skal køres ind.AltidFCM skrev: ↑26. aug 2019, 16:07Ifølge BT's kilder (via podcasten 'Transfervinduet') arbejder FCM på at få skudt Gustav Wikheim afsted inden vinduets lukning.
Derudover forlyder det også, at det tyrkiske bud efter Sviatchenko kun er et lejetilbud, hvilket angiveligt er blevet afvist - med god grund.![]()
Mindst ligeså vigtig er at han vil få en masse europæisk erfaring.
Drop nu det der smarte "badesæson" JBT!JBT skrev: ↑26. aug 2019, 17:34Begge dele lyder nu ellers ret lækkert. Hvis der er penge i det, skal de afsted i denne bade sæson. Evt et par fuldgods erstatninger ind, men stadig så pengene går op. Omvendt også ok hvis de bliver, så man beholder lidt stamme frem til næste kval (hvor de dog begge gerne må smutte for gode penge)
Et salg af Wikheim vil jeg virkeligt begræde inderligt. Efter min mening en af vores aller bedste og en personlig farvorit.AltidFCM skrev: ↑26. aug 2019, 16:07Ifølge BT's kilder (via podcasten 'Transfervinduet') arbejder FCM på at få skudt Gustav Wikheim afsted inden vinduets lukning.
Derudover forlyder det også, at det tyrkiske bud efter Sviatchenko kun er et lejetilbud, hvilket angiveligt er blevet afvist - med god grund.![]()
Vi "ejer" vel David? Så det ville da være helt tosset? Desuden kan jeg godt se en god case med,at David gør det godt i Europa League for Rosenborg, og kommer hjem til sommer og banker os i EL.
Vi har tidligere set, at personlige årsager hurtigt kan sende en spiller videre fra FCM. Hvis det er tilfældet med Wikheim (som er et rent gæt fra min side), så mangler vi en kant.