Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
AltidFCM

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af AltidFCM »

Ifølge BT's kilder (via podcasten 'Transfervinduet') arbejder FCM på at få skudt Gustav Wikheim afsted inden vinduets lukning.
Hiver man i så fald en David Akintola hjem - hvis muligt?

Derudover forlyder det også, at det tyrkiske bud efter Sviatchenko kun er et lejetilbud, hvilket angiveligt er blevet afvist - med god grund. :)

JBT

Indlæg af JBT »

Begge dele lyder nu ellers ret lækkert. Hvis der er penge i det, skal de afsted i denne bade sæson. Evt et par fuldgods erstatninger ind, men stadig så pengene går op. Omvendt også ok hvis de bliver, så man beholder lidt stamme frem til næste kval (hvor de dog begge gerne må smutte for gode penge)

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

AltidFCM skrev:
26. aug 2019, 16:07
Ifølge BT's kilder (via podcasten 'Transfervinduet') arbejder FCM på at få skudt Gustav Wikheim afsted inden vinduets lukning.

Derudover forlyder det også, at det tyrkiske bud efter Sviatchenko kun er et lejetilbud, hvilket angiveligt er blevet afvist - med god grund. :)
Jeg forstår godt tanken. Wikheims alder og afhængighed af fart gør, at det netop er nu, man skal skyde ham af, siden vi ikke fik EL gruppespil og kan forvente en mellem sæson i ligaen, siden Priske skal køres ind.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Spørgsmålet er så, om det er noget som David gider. Han er sikker på at spille minimum EL gruppespil med Rosenborg. Hvis jeg var ham, gad jeg hvert fald ikke rejse hjem et halvt år før tid for bare at spille Superliga.

Vijen

Indlæg af Vijen »

CasperA skrev:
26. aug 2019, 18:09
Spørgsmålet er så, om det er noget som David gider. Han er sikker på at spille minimum EL gruppespil med Rosenborg. Hvis jeg var ham, gad jeg hvert fald ikke rejse hjem et halvt år før tid for bare at spille Superliga.
Mindst ligeså vigtig er at han vil få en masse europæisk erfaring.

Jeg kan godt se ideen i at sælge Wikheim. Han er vel også en af dem der svigter i Europa hver gang. Spørgsmålet er så om det er fordi der kommer en ny eller klubben vurdere at Isaksen er klar. Isaksen har vel samme alder som Sisto da han begyndte at komme på holdet.

974

Indlæg af 974 »

JBT skrev:
26. aug 2019, 17:34
Begge dele lyder nu ellers ret lækkert. Hvis der er penge i det, skal de afsted i denne bade sæson. Evt et par fuldgods erstatninger ind, men stadig så pengene går op. Omvendt også ok hvis de bliver, så man beholder lidt stamme frem til næste kval (hvor de dog begge gerne må smutte for gode penge)
Drop nu det der smarte "badesæson" JBT! :idea:

Selvfølgelig er der da ikke noget der hedder en badesæson :!: :oops:

Vi skal selvfølgelig gå efter at holde trit med FCK, og med deres skader in mente, så tror jeg godt at de kan risikere at gå lidt ned i denne sæson alt efter om de får tilføjet nogle markante erstatninger eller ej

Hvis der er nogle der har opfanget at Wikheim skulle kunne være på vej til et salg, så er jeg da som sådan enig i at han godt kan erstattes, men for min skyld måtte det gerne vente til vinter :)

JBT

Indlæg af JBT »

Nuvel, men det er sgu en badesæson med speedbåden på Cruise kontrol gennem den danske liga vi kommer til at se. Dejlig befriende for de unge nu når det skal være, selvom ambitionerne udenfor landegrænserne blev pisset væk. Selvfølgelig skal vi følge med FCK og blive nr 2, hvilket ikke bør gi problemer i en særlig voldsom grad uanset truppen. FCK vil ha det på samme måde hvis de røg ud af Europa, de vil bare mose ligaen fuldstændig overbevisende selv på et 80-90 procent niveau.
Kravene alle steder fra er tårnhøje til FCM og som jakkesættene fortæller os, er det også det man ønsker at høre og stå på mål på fra nu af, så der er ingen vej udenom forsvarspositionen hvis det går skidt. Desværre slipper ledelsen for let omkring det på kameralinsen gang på gang.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

AltidFCM skrev:
26. aug 2019, 16:07

Et salg af Wikheim vil jeg virkeligt begræde inderligt. Efter min mening en af vores aller bedste og en personlig farvorit.
Sælges han, sælges sæsonen, plain and simple (hvis han ikke erstattes!)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ville være et kæmpe tab hvis vi mistede Wikheim, han er afgørende for vores offensiv. Så nej tak, ham vil vi ikke af med medmindre der kommer et bud i Sørloth klassen!!

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Ravnen skrev:
27. aug 2019, 00:13
Ville være et kæmpe tab hvis vi mistede Wikheim, han er afgørende for vores offensiv. Så nej tak, ham vil vi ikke af med medmindre der kommer et bud i Sørloth klassen!!

Mon ikke wiekhim også gerne vil videre?

Han er en humør spiller, så ville være dumt at beholde ham hvis han gerne vil prøve noget nyt

CasperA

Indlæg af CasperA »

Hvis Wikheim bliver solgt, skal der hvert fald noget andet ind. Det er simpelthen for tyndt med kun Anderson, Mabil og en helt grøn Isaksen til de to wings.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi har mistet temmelig mange spillere fra vores start-elleve denne sommer, der er en grænse for hvor meget udskiftning man kan lave, og den er nået.

Franneboy

Indlæg af Franneboy »

Wikheims kæreste er gravid, så måske vil parret gerne tilbage til Norge, når barnet skal fødes. Et bud herfra er, at Wikheim sendes til Rosenborg i bytte for David og en pose penge.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Franneboy skrev:
27. aug 2019, 19:33
Wikheims kæreste er gravid, så måske vil parret gerne tilbage til Norge, når barnet skal fødes. Et bud herfra er, at Wikheim sendes til Rosenborg i bytte for David og en pose penge.
Vi "ejer" vel David? Så det ville da være helt tosset? Desuden kan jeg godt se en god case med,at David gør det godt i Europa League for Rosenborg, og kommer hjem til sommer og banker os i EL.

Franneboy

Indlæg af Franneboy »

Diebesten skrev:
27. aug 2019, 20:52
Franneboy skrev:
27. aug 2019, 19:33
Vi "ejer" vel David? Så det ville da være helt tosset? Desuden kan jeg godt se en god case med,at David gør det godt i Europa League for Rosenborg, og kommer hjem til sommer og banker os i EL.
Vi har tidligere set, at personlige årsager hurtigt kan sende en spiller videre fra FCM. Hvis det er tilfældet med Wikheim (som er et rent gæt fra min side), så mangler vi en kant.

Vi ejer David i Rosenborg, som på papiret sagtens kunne ligne en afløser. Hvis vi henter ham hjem, så står Rosenborg og mangler en kant.

Hvis Wikheim gerne vil tilbage til Norge, så kunne Rosenborg ligne et oplagt sted. FCM sidder med alle kort på hånden, men samtidigt skal de også sørge for god mandskabspleje. Jeg tror ikke, at David ser Danmark som særligt attraktivt, nu hvor han skal spille europæisk med Rosenborg.

Men som sagt, det er alt sammen gætteri herfra.

Låst