EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Nicolaisen for fanden da. Hvor amatøragtigt kan det blive. Hold nu kæft hvor ringe.
Vi er ellers startet med den fart og med den gnist jeg havde håbet vi havde lagt for dagen på hjemmebane, men det gør vi aldrig - som i ALDRIG - når vi spiller i Europa.
Vi er ellers startet med den fart og med den gnist jeg havde håbet vi havde lagt for dagen på hjemmebane, men det gør vi aldrig - som i ALDRIG - når vi spiller i Europa.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Har intet med det at gøre i den situation. Personlig fejl hvor Nicolaisen vælger at være boldspasser. Suk...
/ ABT


Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Uden tvivl ikke i disse kampe Erik spiller sig tættere på et nyt udlands eventyr
-
Densestar7430
- Indlæg: 563
- Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Jeg er enig i, at Mikael Andersson ikke burde være i en startopstilling på et hold der vil spille sig i EL. Når det er sagt, så kan jeg godt se, at han er vores bedste bud, når KA vil fastholde en 3-5-2, men gøre den mere offensiv.
Derudover har Han jo været kampafgørende, uden at spille fantastisk i ligaen. Ligesom han har set rigtig godt ud i de træninger jeg har set med ham.
Derudover har Han jo været kampafgørende, uden at spille fantastisk i ligaen. Ligesom han har set rigtig godt ud i de træninger jeg har set med ham.
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Nicolaisen har gjort det rigtig godt i superligaen, men vi må også erkende at han i den grad har fået vist sine begrænsninger i europæisk sammenhæng. Hans aktie er næppe steget efter de to kampe
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Ift. de chancer Rangers skabte over kanterne i den første kamp, ærgrer det mig at vi ikke stiller op i 4-4-2. Det havde samtidig givet mulig for at have Wikheim og Mabil på kanterne, hvorfra de kunne smide indlæg ind til Kaba, som virker i fin form.
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Synes nu han spillede fint i første kamp
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Det er jeg nu ikke enig. Han har på ingen måde overbevist mig om, at han er den rette mand at satse på i en 3-backkæde. Ingen er jo heller i tvivl om, at han er første mand på bænken, hvis man skifter til to mand i midten, på trods af venstrepoten han besidder.mousebreaker skrev: ↑15. aug 2019, 21:14Nicolaisen har gjort det rigtig godt i superligaen, men vi må også erkende at han i den grad har fået vist sine begrænsninger i europæisk sammenhæng. Hans aktie er næppe steget efter de to kampe
/ ABT


Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Jeg er sikker på, at KA er tilfreds med spillet indtil nu...”vi lykkedes langt hen af vejen med det vi gerne vil,,”
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Han er langt bedre end sine holdkammerater, Sory Kaba
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Det er jo amatøragtigt forsvarsspil
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Til det positive, så er det da ikke den nye røde trøje de spiller i...
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Fucking alibi-hold det her. Smadder dog igennem, i har intet at tabe!! Kæft hvor er det ringe kvalitet og mentalitet i alle rækker udover oppe i front.
/ ABT

