EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af bifr05t »

Ak og ve.

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mousebreaker »

Nicolaisen for fanden da. Hvor amatøragtigt kan det blive. Hold nu kæft hvor ringe.
Vi er ellers startet med den fart og med den gnist jeg havde håbet vi havde lagt for dagen på hjemmebane, men det gør vi aldrig - som i ALDRIG - når vi spiller i Europa.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af ABT »

Acebone skrev:
15. aug 2019, 21:03
Rangers er bedre og skarpere. Morelos må ikke få den slags chancer.
Har intet med det at gøre i den situation. Personlig fejl hvor Nicolaisen vælger at være boldspasser. Suk...
/ ABT

Billede

mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mnm123 »

Uden tvivl ikke i disse kampe Erik spiller sig tættere på et nyt udlands eventyr

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg er enig i, at Mikael Andersson ikke burde være i en startopstilling på et hold der vil spille sig i EL. Når det er sagt, så kan jeg godt se, at han er vores bedste bud, når KA vil fastholde en 3-5-2, men gøre den mere offensiv.

Derudover har Han jo været kampafgørende, uden at spille fantastisk i ligaen. Ligesom han har set rigtig godt ud i de træninger jeg har set med ham.

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mousebreaker »

Nicolaisen har gjort det rigtig godt i superligaen, men vi må også erkende at han i den grad har fået vist sine begrænsninger i europæisk sammenhæng. Hans aktie er næppe steget efter de to kampe
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Eponaj
Indlæg: 84
Tilmeldt: 22. jun 2009, 02:06

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Eponaj »

Ift. de chancer Rangers skabte over kanterne i den første kamp, ærgrer det mig at vi ikke stiller op i 4-4-2. Det havde samtidig givet mulig for at have Wikheim og Mabil på kanterne, hvorfra de kunne smide indlæg ind til Kaba, som virker i fin form.

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mousebreaker »

mnm123 skrev:
15. aug 2019, 21:09
Uden tvivl ikke i disse kampe Erik spiller sig tættere på et nyt udlands eventyr
Synes nu han spillede fint i første kamp
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af ABT »

mousebreaker skrev:
15. aug 2019, 21:14
Nicolaisen har gjort det rigtig godt i superligaen, men vi må også erkende at han i den grad har fået vist sine begrænsninger i europæisk sammenhæng. Hans aktie er næppe steget efter de to kampe
Det er jeg nu ikke enig. Han har på ingen måde overbevist mig om, at han er den rette mand at satse på i en 3-backkæde. Ingen er jo heller i tvivl om, at han er første mand på bænken, hvis man skifter til to mand i midten, på trods af venstrepoten han besidder.
/ ABT

Billede

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Konsulen »

Jeg er sikker på, at KA er tilfreds med spillet indtil nu...”vi lykkedes langt hen af vejen med det vi gerne vil,,”

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af ABT »

Sory Kaba - One Man Army
/ ABT

Billede

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mousebreaker »

Han er langt bedre end sine holdkammerater, Sory Kaba
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af SimonH »

Det er jo amatøragtigt forsvarsspil

Xort
Indlæg: 145
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Xort »

Til det positive, så er det da ikke den nye røde trøje de spiller i...

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af ABT »

Fucking alibi-hold det her. Smadder dog igennem, i har intet at tabe!! Kæft hvor er det ringe kvalitet og mentalitet i alle rækker udover oppe i front.
/ ABT

Billede

Besvar