Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SimonH

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af SimonH »

henker skrev:
31. jul 2019, 23:58
Steffen am skrev:
31. jul 2019, 22:56
Men MDH og Paul bliver solgt fra toppen, fordi de er klar til en større klub.

De er vokset ud ag ligaen, om man vil.

Døhr er utålmodighed og bare fjollet. Med mindre selvfølgelig han hellere vil spille 36 kampe for Silkeborg, end 18 for FCM.

Thycosen er på alder med Nicolaisen, Dovbyk og Kraev for den sags skyld, og har vel fået flere kampe, de har ikke gået i medierne.

Ja, måske medierne har ringet til ham, men der er da en milliard andre måder at svare på, og hvis han ikke havde indgivet en transferbegæring, havde han jo spillet efter Paulinhos skade.

Vi kender selvfølgelig, som tidligere nævnt, ikke hele historien, om trænerteamet har lovet mere end de kan holde, men jo mere jeg tænker over det, jo mere er jeg sikker på nogen har dummet sig
Man har da melde for en styk tid siden at man vil ikke bruge Thyosen. Og det ser vel ud til at KA vil ikke bruger ham, da han har ingen stærkt position.. Eftersom man har prøver udvikling ham gennem tre forskellige positioner ( angriber, midtbane højre side og som back) uden succes. Det kunne KA måske se at man ikke kan videreudvikle ham mere. Og vil ikke benytte ham mere.

Det med MDH og Paul. Har steinlein selv besluttet ved at ikke ligger dem i hans planlægning for denne sæson.

Det er noget andet med Thyosen.
Nej
Thychosen har meddelt klubben at han vil sælges.
Fcm har ikke et en stort behov for ham, og derfor indvilliger man i at sælge.
Så er det jo også klart at man ikke vil bruge ham, men det har ingenting me KA at gøre.
Thychosen besluttede ene og alene selv, at han ville væk og har derved afgjordt hans skæbne.
Hvis han ikke havde gjordt dette, så er jeg slet ikke et sekund i tvivl om, at han havde spillet i stedet for Cajuste (nu er det selvfølgelig for sent for ham)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Marc Dal Hende-transferen er ikke lige oppe over:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dal ... -taet-paa/

Med udgangspunkt i de mange gode salg, vi før har lavet, stoler jeg selvfølgelig på, at ledelsen ved, hvad de gør.

Alligevel kan jeg ikke helt lade være med at tænke, det er en atypisk strategi for os at lade spillere, som sandsynligvis ville få godt med spilletid lige nu, sidde ude på den måde. Jeg er med på, at vi ikke vil risikere skader, og vi vil gerne spille de folk ind, som skal være her i efteråret, men hvilken forhandlingsposition sætter det os i? Hvis køberne ved, at vi er "tvunget" til at sælge, så vil de da alt andet lige komme med mere beskedne bud? Paul har naturligvis været til ACN, men MDH må vel snart betegnes som værende ude af kampform.

Vi plejer at sælge "varme" spillere. Det er jo ganske naturligt, at man tager sig bedre betalt for en spiller, man havde tænkt sig at bruge.

Men det er måske, fordi vi har snakket så meget om at være klar til Europa, at vi kører denne strategi?

Sniper

Indlæg af Sniper »

SimonH skrev:
1. aug 2019, 00:18
henker skrev:
Steffen am skrev:
31. jul 2019, 22:56
Men MDH og Paul bliver solgt fra toppen, fordi de er klar til en større klub.

De er vokset ud ag ligaen, om man vil.

Døhr er utålmodighed og bare fjollet. Med mindre selvfølgelig han hellere vil spille 36 kampe for Silkeborg, end 18 for FCM.

Thycosen er på alder med Nicolaisen, Dovbyk og Kraev for den sags skyld, og har vel fået flere kampe, de har ikke gået i medierne.

Ja, måske medierne har ringet til ham, men der er da en milliard andre måder at svare på, og hvis han ikke havde indgivet en transferbegæring, havde han jo spillet efter Paulinhos skade.

Vi kender selvfølgelig, som tidligere nævnt, ikke hele historien, om trænerteamet har lovet mere end de kan holde, men jo mere jeg tænker over det, jo mere er jeg sikker på nogen har dummet sig
Man har da melde for en styk tid siden at man vil ikke bruge Thyosen. Og det ser vel ud til at KA vil ikke bruger ham, da han har ingen stærkt position.. Eftersom man har prøver udvikling ham gennem tre forskellige positioner ( angriber, midtbane højre side og som back) uden succes. Det kunne KA måske se at man ikke kan videreudvikle ham mere. Og vil ikke benytte ham mere.

Det med MDH og Paul. Har steinlein selv besluttet ved at ikke ligger dem i hans planlægning for denne sæson.

Nej
Så er det jo også klart at man ikke vil bruge ham, men det har ingenting me KA at gøre.
Thychosen besluttede ene og alene selv, at han ville væk og har derved afgjordt hans skæbne.
Hvis han ikke havde gjordt dette, så er jeg slet ikke et sekund i tvivl om, at han havde spillet i stedet for Cajuste (nu er det selvfølgelig for sent for ham)
Jeg er nu ikke sikker på det kun er Thychosen selv der har valgt han vil væk. Når han fuldstændig udelukkes fra kamptruppen både i trænings og rigtige kampe så må det immervæk ligeså meget være klubben og trænerne der vil have ham væk.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Sniper skrev:
1. aug 2019, 10:36
SimonH skrev:
henker skrev:

Nej
Jeg er nu ikke sikker på det kun er Thychosen selv der har valgt han vil væk. Når han fuldstændig udelukkes fra kamptruppen både i trænings og rigtige kampe så må det immervæk ligeså meget være klubben og trænerne der vil have ham væk.
Ikke nødvendigvis. Hvis spilleren er kommet og har sagt, at han vil væk lige meget hvad, så giver det jo god mening, at trænerne ikke bruger ham, da det er vigtigere at spille et hold sammen, der kan præstere - og som består af spillere, som vil FCM. Vi så jo i sidste sæson, hvordan Buba og Paul faldt i niveau, fordi de havde fokus alle mulige andre steder.

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

Kent skrev:
1. aug 2019, 11:28
Sniper skrev:
1. aug 2019, 10:36
SimonH skrev:

Nej
Ikke nødvendigvis. Hvis spilleren er kommet og har sagt, at han vil væk lige meget hvad, så giver det jo god mening, at trænerne ikke bruger ham, da det er vigtigere at spille et hold sammen, der kan præstere - og som består af spillere, som vil FCM. Vi så jo i sidste sæson, hvordan Buba og Paul faldt i niveau, fordi de havde fokus alle mulige andre steder.
Helt enig med Kent her, vi har set rigeligt af eksempler, på spillere som havde hovedet andre steder, og det har kostet os. Den fejl ser man ud til at have taget ved lære af.

Jeg frygter ligesom andre har nævnt, at vi med det skaktræk står svagere i forhandlingssituationerne, omvendt, hvis vi, her på siden kan gennemskue det her, kan den købene klub nok også.

Lad os stole på vores ledelse og deres evner, de har ikke fejlet - transfermæssigt, det seneste stykke tid.

En lille ekstra ting jeg undre mig over, er George. Er manden allerede solgt, uden nogen officiel udmelding? Træner han med os efter national tjeneste? Får vi penge for ham, eller opløser vi kontrakten?
// Straarup :fcmwolf:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Straarup skrev:
1. aug 2019, 13:05
En lille ekstra ting jeg undre mig over, er George. Er manden allerede solgt, uden nogen officiel udmelding? Træner han med os efter national tjeneste? Får vi penge for ham, eller opløser vi kontrakten?
George træner med fra denne uge.

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

Kent skrev:
1. aug 2019, 14:35
Straarup skrev:
Pokkers.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Som altid skal man tage nyheder fra tyrkiske sportsmedier med et gran salt, da det ofte bare er bullshit. Jeg opdagede dog lige noget på Twitter, som går amok i øjeblikket, hvis man søger på "Onuachu".

Hvis Google Translate ellers har oversat det nogenlunde korrekt, forstår jeg det sådan, at en tyrkisk TV-station ved navn TRT SPOR netop har udtalt, at Galatasaray arbejder på at komme af med deres to angribere, Mbaye Diagne og Kostas Mitroglou. I stedet for vil de så forsøge at hente Falcao og Paul, som skal være deres nye angrebspar.

Det er meget underholdende at følge med i herinde: https://twitter.com/search?q=onuachu&sr ... ery&f=live :D

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg synes det er en underlig strategi, den med at Marc osv ikke skal spille. De får vel stadig løn? I øvrigt mangler vi jo lige præcis en venstre wingback nu?

Jeg forstår godt de ikke skal spille europæisk, men hvorfor ikke udtage de bedste spillere til superliga kampene?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Enig Noerum, det er også min tanke, de får vel stadig deres løn, indtil de er solgt bør de vel være til rådighed?

Peter

Indlæg af Peter »

Kan slet ikke følge jer. Dybt useriøst at bruge en i superligaen og så bruge en rusten spiller i Europa. Derudover så er det vigtigt at vi ruster os til fremtiden uden dem så hvorfor udskyde den transation bare fordi at de stadigt render rundt på træningsbanen når at begge parter er indforstået med at de har spillet deres sidste kamp og at de er i 1 anden klub om senest 1 måned. Derudover har det meget lidt med det her transfervindue at gøre så er i den forkerte tråd - Adminstrator må gerne flytte beskederne til en passende tråd.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Straarup skrev:
1. aug 2019, 15:46
Kent skrev:
Straarup skrev:
Pokkers.
https://www.instagram.com/p/B0op-DYH1gh/?hl=da

Ligner et farvel til Mayron.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

ABT skrev:
1. aug 2019, 23:30
Straarup skrev:
1. aug 2019, 15:46
Kent skrev:

Pokkers.
https://www.instagram.com/p/B0op-DYH1gh/?hl=da

Ligner et farvel til Mayron.
Dejlig info, det ser grangiveligt sådan ud ja. Spændende hvor han smutter hen, og hvordan en eventuel handel ser ud for os.

henker

Indlæg af henker »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... i-udlandet

Det betyder vis at de først 5 valg bliver og resten må de sørger for at udlejer eller sælg dem.. Såvel nu ved jeg at james og Korsmár står lidt tvivl om fcm's fremtiden..

Eponaj

Indlæg af Eponaj »

Stor ros til Reese, for at tage det som en udfordring og acceptere tingenes tilstand. Hans udtalelser er en del mere klædelige end dem Døhr er kommet med og med den indstilling er jeg sikker på at han nok skal få kæmpet sig til at få noget spilletid.

Men jf. nedenstående lyder det også til at Korcsmar har ambitioner om at blive i klubben. Mon ikke de trækker beslutningen til EL-kval er afgjort, men kunne man finde på at beholde alle 6 såfremt vi kommer i gruppespillet? (7-9-13).

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ung ... erationer/

Låst