Nejhenker skrev: ↑31. jul 2019, 23:58Man har da melde for en styk tid siden at man vil ikke bruge Thyosen. Og det ser vel ud til at KA vil ikke bruger ham, da han har ingen stærkt position.. Eftersom man har prøver udvikling ham gennem tre forskellige positioner ( angriber, midtbane højre side og som back) uden succes. Det kunne KA måske se at man ikke kan videreudvikle ham mere. Og vil ikke benytte ham mere.Steffen am skrev: ↑31. jul 2019, 22:56Men MDH og Paul bliver solgt fra toppen, fordi de er klar til en større klub.
De er vokset ud ag ligaen, om man vil.
Døhr er utålmodighed og bare fjollet. Med mindre selvfølgelig han hellere vil spille 36 kampe for Silkeborg, end 18 for FCM.
Thycosen er på alder med Nicolaisen, Dovbyk og Kraev for den sags skyld, og har vel fået flere kampe, de har ikke gået i medierne.
Ja, måske medierne har ringet til ham, men der er da en milliard andre måder at svare på, og hvis han ikke havde indgivet en transferbegæring, havde han jo spillet efter Paulinhos skade.
Vi kender selvfølgelig, som tidligere nævnt, ikke hele historien, om trænerteamet har lovet mere end de kan holde, men jo mere jeg tænker over det, jo mere er jeg sikker på nogen har dummet sig
Det med MDH og Paul. Har steinlein selv besluttet ved at ikke ligger dem i hans planlægning for denne sæson.
Det er noget andet med Thyosen.
Thychosen har meddelt klubben at han vil sælges.
Fcm har ikke et en stort behov for ham, og derfor indvilliger man i at sælge.
Så er det jo også klart at man ikke vil bruge ham, men det har ingenting me KA at gøre.
Thychosen besluttede ene og alene selv, at han ville væk og har derved afgjordt hans skæbne.
Hvis han ikke havde gjordt dette, så er jeg slet ikke et sekund i tvivl om, at han havde spillet i stedet for Cajuste (nu er det selvfølgelig for sent for ham)